Stran 1 od 10

V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Ne Dec 17, 2006 11:57 pm
Napisal/-a eugene
Ker lih nimam se doma stare 911 in sem navelican sprednjega pogona in je moj bogi hrosc vpil na pomoc, sem odvezal mosnjicek in od kolega , ki je nad svojim projektom obupal, ugodno, ceprav pregresno drago(1.5k nove valute) odkupil pripravljeno podvozje
Slika

z menjalnikom od porscheja 911 l.68(5 brzin)
Slika

in, obnovljenimi in predelanimi za na hrosca,bremzami od porscheja. mislim da 944. hlajeni diski spredaj in zadaj z rocno na ferode.
Slika

zadaj pa gre nic manj kot sfreziran typ 4 iz enega busa.
Slika
bo pa le 2.0 litra in tam nekje 130 konjicev.
nekaj kosov ze mam, glavno manjka se hlajenje by Klaus kafertuning(big money) in KB bati in auspuh in se... aja in se glave na novo z port and polish by me.

Ja in moja diplimska. einspritz z programabilnim DIY ecu (koncno vem zakaj sem studiral elektro). Ja ce komu lezi doma kaksen gas potentciometer Bosch(0 280 122 001 oz 0 280 122 016), bi mi prisel prav.

Aja. Gor bom pa prisravfal hrosca l.67 z vsemi moznimi plastikami, tipo reze od testarose ob strani in spojler od porscheja na zadku, da se bo vedlo kdo je glavni v vasi. To bo lih za se pomirit dokler ne pridem do prave 911.
Hough.

stresice bom dodal, ko pridem iz spanije, ker tu tipkovnice jih nimajo sploh.

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 12:33 am
Napisal/-a fritz
prav lepo je spet videt ogoljen pleh od hrosca, pa se cel povrhu.
keep postin the pictures.

ps.: najenostavnejsi resize - moj-album.com

obilo uzitkov se naprej.

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 12:53 am
Napisal/-a Vičo
Mene pomanjkanje strešic ne moti sploh :)

Fino.

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 11:21 am
Napisal/-a jinx82
Vičo napisal/-a:Mene pomanjkanje strešic ne moti sploh :)



Mene niti :D

Mega :wink:

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 12:33 pm
Napisal/-a Jurtz
OPA!!! To pa je projekt!

Bravo.

Obvescaj o napredku! (magari brez stresic :))

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 1:38 pm
Napisal/-a eugene
kako oz. kje lahko hostam nek videoclip in linkam na forum. Kako pospesuje hrosc z masino typ 4 2.6 od 120 do 230km/h. Strasljivo.

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 2:00 pm
Napisal/-a Jurtz
stran http://www.youtube.com je verjetno se najbolj popularna in primerna za take zadeve...

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 3:41 pm
Napisal/-a eugene
evo vam.
http://www.youtube.com/watch?v=pLAuZ86hHe8

upam da dela, ker na tem rac ni jave in je vse v espaniol.

To sem dobil v katalogu od Klausa, narocu po posti in placal 5euro. Nek nemski specijalist za typ 4. Vozi on. Hrosc pa je nek brezel z masino 2.6 in 190hp. 264nm pri 4600 in 240nm od 2600rpm naprej. Jaz bom od njega kupu verjetno hlajenje, ker je verjetno edini, ki je dodelal porshejevo hlajenje za vgradnjo na typ 4, tako da hladi enakomerno vse 4 cilindre in se dodatno spodnj del glav. Ne, ni poceni.

link:http://www.klaus-kaefertuning.de/

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 3:46 pm
Napisal/-a Pozer
.

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 4:40 pm
Napisal/-a super98
eugene napisal/-a:...z vsemi moznimi plastikami, tipo reze od testarose ob strani in spojler od porscheja na zadku, da se bo vedlo kdo je glavni v vasi.


sej glede tega se hecaš a ne

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 5:00 pm
Napisal/-a eugene
to je vpliv tuna.ing ala espaniol. ko pridem domov bom spet pri sebi.

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 7:34 pm
Napisal/-a BureK
ja spanci so res 2f2f-addicted.to.life

:D

OdgovorObjavljeno: Po Dec 18, 2006 10:48 pm
Napisal/-a Green
Pohvale za projekt, upam da ga kmal vidmo na cesti, če ne prej junija na hrošč srečanju v Izoli.


Lp Green

OdgovorObjavljeno: Po Maj 07, 2007 12:38 am
Napisal/-a eugene
Neki materjala:

Keith Black bati 96mm:
Slika

original bati 94mm
Slika

primerjava;
Slika

Slika

Sorniki:

original 192g:
Slika

KB 103g:
Slika


Cr-mo ventili: 42mm in 36mm. Kot na 914ki.
Slika


Bati 300euro
Ventili+ sedišča+vodila=200euro

Čisti porno:
http://www.lnengineering.com/pistons.htm

Tudi moji bati so vmes.

OdgovorObjavljeno: Po Maj 07, 2007 9:36 am
Napisal/-a frcac
Opaaaa (tisto s plastikami pa ne seri, pridemo grupno nardit detjuning) :D

OdgovorObjavljeno: Po Maj 07, 2007 10:38 am
Napisal/-a CABBY
frcac napisal/-a:Opaaaa (tisto s plastikami pa ne seri, pridemo grupno nardit detjuning) :D


Hehehe.

OdgovorObjavljeno: To Maj 08, 2007 3:14 pm
Napisal/-a eugene
In feltne:
Slika

Zadaj 15x7:
Slika

Spredaj 15x6, Ti. deep six (iskana roba):
Slika

rezervna 15x4.5, z 911S, l.67, tudi iskana roba(le to leto tako barvane):

Slika

Priomerjava širin:
Slika


he he 8)

OdgovorObjavljeno: To Maj 08, 2007 3:21 pm
Napisal/-a BureK
krasen set 8)

OdgovorObjavljeno: To Maj 08, 2007 3:50 pm
Napisal/-a $küll
vsako poširit za ene 2 cole pa bo taman.

OdgovorObjavljeno: To Maj 08, 2007 3:58 pm
Napisal/-a eugene
Sküll napisal/-a:vsako poširit za ene 2 cole pa bo taman.


Bogoskrunstvo!

Sploh pa kakšne gume bi dal gor. Spredaj pridejo 185 zadaj 205. Kar je vrh glave. Spredaj je hrošč ful lahek in bo še 185 preveč.
In širše feltne na bi šle pod original blatnike. Širjenje pa no way.

OdgovorObjavljeno: To Maj 08, 2007 4:22 pm
Napisal/-a BureK
bravo, bravo...vse more klapat kot ti na zheno :D

kako pa jih mislis obnovit ? polirat samo rob ali tudi krake, kot je zdaj ?

OdgovorObjavljeno: To Maj 08, 2007 5:03 pm
Napisal/-a eugene
Pravilno bi bilo ji obnovit kot so bile original. poglej tu:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300069472034&ru=http%3A%2F%2Fsearch.ebay.co.uk%3A80%2Fsearch%2Fsearch.dll%3Ffrom%3DR40%26satitle%3D300069472034%26fvi%3D1

Sčistit, spolirat, anodizirat in pobarvat kar je črnega. Ampak je več problemov. Lahko najdem koga v sloveniji ki anodizira? Lahko jih anodiziram sam:http://www.focuser.com/atm/anodize/anodize99.html
Ampak ne vem kje dobit 'selant'.

In še na eni 7ki so železni vložki, ki jih je treba zatesnit, če ne se v postopku raztopijo. Se bi dalo rešit...

Tako da jih bom verjetno spoliral krake in rob in pobarval črno kar naj bi
črno bilo. Rezervna pa ostane kot je.

Aja in še zanimivost. Original so bile barvane tako da so jih do določene višine potopili v barvo. Zato se lahko višina roba barve razlikuje tudi do 8mm od feltne do feltne. Zdaj se to navadno naredi z maskiranjem in pištolo.

OdgovorObjavljeno: To Maj 08, 2007 8:37 pm
Napisal/-a Vičo
Hu-hu-hu-hudoo :D Fuksice, itak seksi. :D

Pa poročej kej o tem anodiziranju - zanimiva stvar.

OdgovorObjavljeno: Sr Maj 09, 2007 1:05 am
Napisal/-a eugene
Kako so skovane fuchs feltne:
Slika

OdgovorObjavljeno: Sr Maj 09, 2007 10:02 am
Napisal/-a fritz
vsec mi je tvoje razmisljanje. vse razen original obnove bi blo bogoskrunstvo. vsaj za hrosca. sicer sem vidu tudi polirane z rumeno zvezdo na crnem mk2. seka. noro. ampak hrosc je hrosc. na zunaj cim blize hroscu,
poskocno srce pa se kaj da se stvar lahko ustavi. that´s the way.

dobro zastavljeno. ( saj vem $$$, ampak saj bo. hiti pocasi.)

glede tistih rez od testarose, ne poslusaj nobenega ti kar daj gor. ti pridem pomagat....

si lahko enkrat pridem to ogledat ob enemu laskemu?

lpf