V duhu Ferdinanda

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Avg 28, 2008 4:53 pm

1. varjanta
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Če Avg 28, 2008 4:55 pm

Sküll napisal/-a:1. varjanta


A to praviš zato, da bi bil drugačen od drugih al so ti res všeč krom feltne? :lol: :mrgreen:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Če Avg 28, 2008 5:06 pm

Jes bi tudi prvo varianto izbral 8)
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Avg 28, 2008 5:12 pm

tiste na prvi sliki delujejo ful bol nasivno, cel krak izpade ful širši kot uni na drugi sliki..in meni ni všeč. tudi jst glasujem za 2. varjanto
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Avg 28, 2008 5:13 pm

Vičo napisal/-a:
Sküll napisal/-a:1. varjanta


A to praviš zato, da bi bil drugačen od drugih al so ti res všeč krom feltne? :lol: :mrgreen:


ma ne res mi je bolj všeč taprarva varjanta, tadrugi kot da nekaj fali...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Avg 28, 2008 5:32 pm

Kaj pa tako?
Slika


Te so 4.5 široke in tako pobarvane so ble samo eno leto na 911s l. 67. Eno tako mam za rezervo in jo ne bom tikal. Cal look in resto cal scena vozijo te ozke spredaj in zadaj t.i. deep six, ki jih bo jaz dal spredaj( obstajajo še novejše od 6 col in niso tako lepe in iskane. karaki ne segajo čisto do roba. Moje 7ke so tudi novejšega tipa in imajo tudi krajše krake in rom ima zato eno stopnicoObstajajo še pe rare of the rarest stare 7ke z dalšimi kraki in brez stopnice na robu. Verjetno od zgodnjih 911 RS.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Avg 28, 2008 5:39 pm

e tako bi blo ja, samo to je malo ozko ni?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Avg 28, 2008 5:56 pm

Evo ta ima tako pobarvane kot so ble taprve fuchs.
Slika


Ĺ e slik:
:shock: !!
Tu se vidi tudi kolko kraki štrlijo ven pri 4 1/2 colski
Slika
Krom je pač blik blink
Slika
Slika

Kake pametne slike od spoliranih nisem najdu. Saj veste ima malo drugačen sijaj kot krom. Meni zgleda bolj lightweight. Bi pa sigurno ble prve kromirane v slo.

Hex,te gusta?
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Avg 28, 2008 6:04 pm

Sküll napisal/-a:e tako bi blo ja, samo to je malo ozko ni?


V bistvu ja z nekega performance vidika. Jaz bom mel spredaj 6 colske ampak in gumo 185 zadaj 7 in 205.Zadaj se bojim da bom mogu širit blatnike ali zožat roke ker pridejo še brebze , ki dodajo kake pol cole al colo na vsaki strani( sene spomnem točno) Za sigurno moram še vse premerit- sestavit podvozje in premerit širino z blatniki.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a hex dne Če Avg 28, 2008 6:09 pm

o ne fuchske pa ne zgledajo tkole dobr. na-uh.
Chicks that dig dubs rule. Chicks that drive them is marriage material.
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Če Avg 28, 2008 8:50 pm

Kromirane sekajo 8) :D
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Avg 28, 2008 9:05 pm

Samo morajo bit tudi pripravljenje perfektno. Moje so malo preveč po******. Čeprav vse se da naredit. Vse udtinece bi blo treba povarit, bobrusit in v nulo spolirat. Ze samo tu je delo oz keša. Pol pa še kromirat. Preveč za zdaj. Ah, moj hrošč bo itak bolj ''used' look.

Evo razlika med spoliranimi in kromiranimi:
Slika

Ĺ e nekaj razlage:
Earlies are the nickname for Fuchs - Porsche Alloys from 1967 to 1969 in sizes 15x4.5, 15x5.5, 15x6 (Deeps) and RS 15x7 (Deeps)
Early fuchs 901.xxx....
901.361.012.01 4.5x15 42mm offset - 100mm backsize
901.361.012.04 5.5x15 42mm offset - 112mm backsize
901.361.012.06 6x15 36mm offset - 112mm backsize *deep dish *
901.361.012.05 7x15 49mm offset - 138mm backsize *911R*

Late fuchs 911.xxx....
911.361.020.10 6x15 late/flat

the early and late fuchs have the same offset.

Vsliki pa:
Slika
Slika



V bistvu bi bil najbolj srečen če bi za spredaj dobil ene 5.5 colske- stari tip in bi zadaj montiral deep six.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Sep 01, 2008 1:38 am

evo mene pred pol ure ure z losinja.
u glavnem trma je kul dokler te ne pokoplje :D , tako da ti kar brusi in brusi in brusi.
bi prsu k meni bi ti ga pod figo popipsal pa bi lih tako brusu, samo pol manj :D

hec stari. skoda res ker ti ni zneslo priti na meet. bo ze.
kar se pa tice varijant, definitivno 1. varijanta. glede na to da bo vecina original, bi taki fuchsi fenomenalno dobro izstopali iz povprecja in super dopolnjevali motorni prostor.

zame totalni zmagovalec.
Slika

ja, saj vem. drago. in zaradi tega, marsikdaj marsikaj opustimo. meni je bilo dostikrat prekleto zal.
po novem, raje pocakam in potem naredim prav, tako kot sem si zamislil in kot je treba.

aja srebrno-crne fuchse ma pa itak vsaka druga mona :D

ale, se cujeva.
f
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Sep 01, 2008 9:54 am

fritz napisal/-a:ja, saj vem. drago. in zaradi tega, marsikdaj marsikaj opustimo. meni je bilo dostikrat prekleto zal.
po novem, raje pocakam in potem naredim prav, tako kot sem si zamislil in kot je treba.

f



Tega se tudi jaz držim. Rajši enkrat dobro, kot trikrat popravljat. :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Okt 28, 2008 12:53 am

Zdaj res nisem že nekaj časa updetal stvari. Ka sem mislu povalčkat sem. Ostaja mi še ena vrata ki jih morem pokrpat, minimalno. Blatniki in zadnja hauba še vse za pripravit. To bom verjetno pihnu pri staremu z čungalunga kompresorjem in potem pobrusu/spoliral. Pol avta je že spoliranega- grobo- zame bo v redu. In ali mi je všeč? Hm. Zgleda za en kurac na določenih mestih ker se mi ni dalo preveč rudit in ponekod sem prebil že do prajmerja ker sem dal samo dve roki. In sem se ful jebal z valčkanjem. samo brušenje politura gre kar hitro. Velike ravne površine- vrata boki so kar vredu in z dveh metrov zgleda lepo - vsaj meni. Kak samuraj bo dobu krče ko bo avto vidu v živo, ampak meni se malo jebe kar se pain joba tiče. Važno da je lepa barva-bež je zakon. Sem celo razmišljal da bi ga ponekod pobrusu do prajmerja- fake rat look a bom raje pustu da čas in usura nardi svoje. Bodo že odtehtali performansi.

Slike ki jih maste tako radi:
pred brušenjem
Slika
Slika
Slika
prva roka pobrušena
Slika
še ena
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne To Okt 28, 2008 1:58 am

eugene napisal/-a:Kak samuraj bo dobu krče ko bo avto vidu v živo,
:lol: :lol: :lol:
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Okt 28, 2008 2:02 am

Jebiga nimam nobene slike kako pride spolirano. Ne vem kako.

Pan v epoksi primerju. V bistvu je že glos črna samo ...ugante...nimam slike. :)
pred
Slika
primer
Slika
Slika
ja vem se mi je razlilo- prvič držal pištolo v roki.
Slika



In še go fast bits. Weber 48IDA. The biggest, the meanest, the Holy grail hipo aircooled scene. Moje! 8) Zna bit edini v slo. En ma še enega 46 ida, ki upam da bo nekoč moj. :mrgreen:

En cel:
Slika
Slika
in en že v kosih..
Slika

V bistvu sem rabu ene karburatorje za splavit typ 4 motor in jebiga- ekrat se živi. Potem bom prešaltal na enspritz upam. To pa bo ostalo doma za nasledji motor projekt. All out Typ 1 za drag. Jaz motor fritz karoserijo in mamo favdl drag mašino...enkrat .

In še to je že dosti časa doma. Malory razdelilec za typ1 /typ 4.
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Okt 28, 2008 3:48 am

holley molley sveti grall. zdaj zadenes se loto pokromiras fukse pa si ze skori na konju. :D
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Okt 28, 2008 9:46 am

8) ...moramo it na pir!
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Sr Okt 29, 2008 4:32 pm

Hudo. Eugene, v čem pa je finta tega razdelilca?
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Okt 29, 2008 5:22 pm

Heavy duty izdelava in imaš izbor vzmeti od centrifuge v različnih trdotah- po barvi. Poleg tega lahko enostavno nastaviš maximalen kot predvžiga. In optični pic-up ima.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Nov 10, 2008 12:12 pm

Sem se lotu prednje preme. Bo 8 cm ožja- zato da pridejo 6 colske feltne pod original širino blatnikov+ kaka 2 cm fore na vsaki strani, in nastavljiva- tisti kosi ob strani pridejo všvasani v sredinoin z njimi se da višino lepo nastavit. 2 komada so 30€. Ker bo ožja bo treba tudi vse nosilce premeknit. Uspelo mi jo je zbrusit in razrezat. Drugič dalje.
Slika
Slika

Premeru sem širino blatnikov zadaj in kako široko pridejo feltne. In jeba, roke bo treba zožat na vsaki strani ena 2-3cm če hočem spravit 7colske fuchs pod original blatnike. Da se. 6 colske grejo komot. Hm, če bi blo dnarja bi nabavu še 2 6tici ali pa 2 5.5 za spredaj in 6tice dal zadaj. Blatnikov nočem širit.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Nov 10, 2008 4:15 pm

Si pa res v elementu da akr tako malo režeš premo :D


Samo tak onaprej :wink: :D
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Po Nov 10, 2008 4:20 pm

Ma vsak Nemc ma nekaj taljanskega.

Če me moje oči še niso izdale imaš felge od 145 QV gor, al rabim pa vejo dioptrijo :D

Drugače pa bo tole pravi mali bombnik.
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Nov 10, 2008 6:05 pm

CABBY napisal/-a:Ma vsak Nemc ma nekaj taljanskega.

Če me moje oči še niso izdale imaš felge od 145 QV gor, al rabim pa vejo dioptrijo :D



Jep nekaj takega, ampak ne bo več dolgo tako. Vidi vraga da imam tudi na golfu alfine feltne. :)
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov