V duhu Ferdinanda

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Nov 14, 2008 11:56 am

Včeraj bil pri kolegu Kramarju ki se ukvarja s hroščarijo ( kao stručko za motorje tu v slo- kao) po neke kose ki mi je bil še dolžan in je delal enga l 65. Ker je lastnik hotu nove blatnike je stare kar zavrgu in so pred delavnico čakali na odvoz. Malo pogledam in vidim, da so prednji neprimerno boljši od mojih in jih dobim v dar. Kako sem srečen. Kolko dela sem si prišparal na mojih. Za nove pa ni keša -100€ po komadu. Sploh pa ni primerjave med original in novimi zamenjavami. Duplo debelejši pleh itd.. Neverjetno kaj vse folk meče stran....in jaz privlečem domov.:mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Pe Nov 14, 2008 12:01 pm

No sam da se ti je izšlo :D Vsi vemo kakšn je občutek ob podobnih dogodkih :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Nov 14, 2008 1:12 pm

time is money. lepo je ko ma clovek sreco. zdaj pa hitro valjckat .
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Nov 24, 2008 2:43 am

Sem se nekako lotu spucat sprednje blatnike. In to Bug Custom stajl-se pravi z ognjem :shock: Ampak če je za preizkusit kako neortodoksno metodo sem vedno za. :mrgreen: Sprva sem bil skeptičen češ da bo vročina povila pleh in pregrela pločevino... Ampak če se stvari prav lotiš naj ne bi blo problema mi je blo razloženo in sem proval.. in zakon. Ves tisti antirombo ki ga še peskanje težko spravi dol je zoglenel skoraj sam odpadu. In pleha ni nič povilo in sploh se ni stvar hudo segrela. v glavnem kresovanje je blo uspešno. Potem em stvar samo še pokrtaču z bormašino in tako zgledajo. Ja in niso več tako flawless kot sem mislu tisti večer, ko sem jih privleku domov. Desni je res dober levi pa spet da mislit.

Desni, kjer bo potrebno flikat:
Slika
Slika
Slika
Slika

Levi pa je druga zgodba:
Slika
Slika
Slika
Slika

..ko emental. Hm, kaj zdaj? Recimo, da mi ga je nekako žal vršt stran in se ga bom lotu popravljat. Kot prvo je ohranjen original blatnik težko dobit. Konkurenčni so po 100€ in mi nekako ne dišijo tudi zaradi kvalitete.. Ampak ta je nekje na meji.

To pa je moj stari levi blatnik , ki mi ga je kolega že neki flikal, samo nisem bil lih zadovoljen pa sem ga privleku spe domov. Tu mi je zasral okrog roba od koša in bi sedaj potrebno drugi koš od luči zapikat notri in rob na blatniku popreavit. Spet kar neki dela.

Evo Majkl poglej če te ta pacijent zanima.
Slika
Slika
Slika
Slika

S tem da je bil že klepan in potrebuje nekaj kita da bo zgledal raven.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a super98 dne Po Nov 24, 2008 10:39 am

človek, ki zakuri blatnike in štriha avto na mačka :D


motor pa "ni da ni"


všečen pristop
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Nov 28, 2008 12:47 pm

Ajaj kolko dela me čaka z temi glavami. Sedeže sem pobral ven, zdaj čakajo da jih nesem varilcu da mi zapolne komore tam kjer rabi. Sveča gre tudi na spremenjeno pozicijo v stilu glav za 2.0 914- bolj pod kotom.

Slika

Ta slika pa 8)
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Pe Nov 28, 2008 1:36 pm

Dej 'juđin' sestavi že ta pornič da gremo enkrat 'ustrelt' [smilie=auto.gif] :twisted:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a WOB dne Pe Nov 28, 2008 1:45 pm

jinx82 napisal/-a:Dej 'juđin' sestavi že ta pornič da gremo enkrat 'ustrelt' [smilie=auto.gif] :twisted:


bruuuuuum bruuuuummmm........... moooo-moooo-moooo-moooo.......................BUMMMMMMMMM :D :D :D :twisted:
(tle gasa do ploha :mrgreen: )....... (tle vzameš kontakt, pa gas pumpaš :lol: )....... (rezultat :lol: :lol: )

To mi je zakon pr hroščosnedu k ustreli k zmešan :D
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Nov 28, 2008 3:19 pm

koncno spet ena porno slika 8)
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Feb 07, 2009 12:20 pm

Evo slike fuchsov v obdelavi. vidi se poroznost na teh fake fuchsih in po kotih kjer je jeba za prit zraven.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

in še prema je skupaj. 8 cmm ožja nastavljiva. profesionalno tigana vkup nosilci in ostalo ( treba jih je blo razmaknit ker je 8cm odvzeto na sredini), ki ni tako bitno pa elektroda party. ni lepa bo pa služla namenu.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Marcel dne So Feb 07, 2009 12:32 pm

Mater si pa mel neki dela s tole premo :D
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Feb 07, 2009 12:49 pm

in še je neki posla z njo. jebiga, kar je treba je treba.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Feb 07, 2009 1:05 pm

zakaj je dobro da je ožja?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne So Feb 07, 2009 1:07 pm

da gredo širše feltne gor ?

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a fritz dne So Feb 07, 2009 1:35 pm

dobro, pa ja bos pustu malo starodobne patine na fuksih :D
se malo rocnega dela potem opali en strojni polish in bo.
hrosc kot s tekocega traka ni hrosc. nima se duse.

suste da mu bem.
ale brust.
lpf

Slika

Slika

Slika

evo, po 45 minutah mi bo uspelo oddat post, hehehe...
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Feb 07, 2009 2:32 pm

torej spuščeni akšenki dodajo kak cm na stran, 944 bremze tudi dodajo nekaj in na vse to gre 6 colska feltna. širit blatnikov nočem in z nekaj merjenja sem prišel do tega da treba premo zožat 8cm da bo rob koles kak cm noter glede na rob blatnika.
Zadaj bo tudi veselje ker bo treba zožat roke kako colo na vsaki strani da grejo 7 ke pod original blatnike. če bi dal zadaj 6colske bi blo knap. samo jih nimam oz tiste ki mam grejo spredaj. Spredaj bi bil bolj srečen z 5.5 colsko feltno samo ni več financ in vemo po kolko se prodajajo fuksi.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne So Feb 07, 2009 2:47 pm

Zakon! Dobro se premika!
Zej po petnajstem pridem spet u lublano...se bom mogu mal oglasit pri tebi, da vidim to v živo...
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Feb 08, 2009 1:21 am

Jurtz napisal/-a:Zakon! Dobro se premika!
Zej po petnajstem pridem spet u lublano...se bom mogu mal oglasit pri tebi, da vidim to v živo...


boš proval v živo rajši. šmirgel v roke in drsat. :D
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Feb 08, 2009 1:39 pm

hahaha..magari! ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Ne Feb 08, 2009 4:13 pm

eugene, bravo :wink: ...lepo počasi jih drsaj vsake tolko malo in do takrat ko boš avto spravu na cesto bodo lih take ko une na gornjih slikah :D
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a majkl dne Po Feb 09, 2009 9:24 pm

eugene napisal/-a:... 944 bremze tudi dodajo nekaj...

Kakšen imaš namen dat glavni zavorni cilinder? LP Miha
Uporabniški avatar
majkl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 11:23 am

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Feb 10, 2009 12:59 am

mislim da je od nekega mitsubišija. sem dobu zraven od tipa ki je to rihtal zase.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Feb 10, 2009 12:34 pm

Mi ni palo na pamet kam naj nalimam, pa evo:

http://www.flat4ever.com/showthread.php?t=30807

http://www.flat4ever.com/showthread.php?t=30811



...morda bo celo gdo kej razumu :lol:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Feb 10, 2009 1:28 pm

evo s ta drugega linka. zanimiv info o anodizaciji- eloxsiranju

Finishing of the Fuchs rims from the beginig to 1974 was complete anodising + black painting. Anodization is an electrochemical treatment converting the surface of aluminium to aluminum oxide. This anodization produces a film of relatively thick protection (0.2mm) abrasion resistant and producing an characteristic gloss finish. After 1974, Fuchs are generally painted.
Slika
Slika

Kar sem jaz opazu na originalih je neverjetno debel film eloxiranja- tako da tisti 0.2mm bi znalo bit res. Navadno eloxiranje je tanko kakih par stot, tako da mi ni lih jasno kako so to delali. in tudi precej prozoren je. sicer se ne sija kot čisti polish samo ima tak poseben sivomat finish- vsaj kar sem vidu na obnovljenih- ponovno eloxiranih slikah fuksov- druga slika zgoraj. Original je pa še bolj sijoč- prozoren. Profesijonalno jih anodizira ena firma v angliji- kar sem najdu na ebayu in verjetno še kaka- cena pa je kar konkretna. Jaz sem govoru z enim ki ma firmo za eloksacijo - mislim da nekje na štajerskem in mi je reku , da mi on ne more tako eloxsirat , da prozorna eloksacija povleče na rumenkasto in neki omenjal italijo- verjetno ve za kako firmo , ki bi to znala nardit. Jaz sem ga kontaktiral preko kolega ker sem hotu feltne prvo deeloksirat- potopijo v banjo z kemijo za kako uro, da se nebi tolko jebal z brušenjem samo za spravit film eloxa dol. Debelejši film se doseže z t.i. hard anodizing , ki mislim da poteka pri nižji temperaturi kopeli in več časa. Po mojem prepričanju je tako eloksiranje kar obstojno, ker sem prav čutu ob brušenju kako bolj pobira aluminij tam kjer sem že prišu skoz plast oksida in tam kjer ne. Na teh reprotih , ki jih delam zdaj je poleg drugih favlov tudi ta film anodizacije dosti tanjši.

Včeraj drgnem o feltno in mali ( 2.5 let) neki skače okoli in : "Tata kaj delaš, tata kaj delaš?"
Jaz: "Brusim"
In mali:" Tata, ti si mona."

Očitno ima več soli v glavi ko fotr. In res ko sem malo recimo da končakl to prvo z vodobrusnim od 400- komplet ker mislim komplet spolirat, se malo odmaknem in gledam, in več ko gledam bolj se mi zdi da bi jih treba res pobarvat v original dizajn, tako da spet ne vem. Mali ve.
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Feb 10, 2009 1:40 pm

makl napisal/-a:
eugene napisal/-a:... 944 bremze tudi dodajo nekaj...

Kakšen imaš namen dat glavni zavorni cilinder? LP Miha


Sem kar neki prevozu z original cilindrom-enokrožnim tamalim- tri izhodi na koncu, in diski na vseh štirih koncih- ad lanče theme. Pazit moraš le da nima vgrajenih napovratnih ventilov (nekateri novejši hrošči)- zgleda ko nek adapter našravfan na izhodu cilindra. Padal je bil višji kot pri bobnih in manj moči si rabu. Zaradi varnosti je kako priporočljivo uporabit dvokrožne cilindre. In večji premer ko maš bolj bo trd in manj hoda boš mel. Ampak kot pravim meni je bil tudi tisti tamali čisto vredu.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron