V duhu Ferdinanda

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Dec 17, 2006 11:57 pm

Ker lih nimam se doma stare 911 in sem navelican sprednjega pogona in je moj bogi hrosc vpil na pomoc, sem odvezal mosnjicek in od kolega , ki je nad svojim projektom obupal, ugodno, ceprav pregresno drago(1.5k nove valute) odkupil pripravljeno podvozje
Slika

z menjalnikom od porscheja 911 l.68(5 brzin)
Slika

in, obnovljenimi in predelanimi za na hrosca,bremzami od porscheja. mislim da 944. hlajeni diski spredaj in zadaj z rocno na ferode.
Slika

zadaj pa gre nic manj kot sfreziran typ 4 iz enega busa.
Slika
bo pa le 2.0 litra in tam nekje 130 konjicev.
nekaj kosov ze mam, glavno manjka se hlajenje by Klaus kafertuning(big money) in KB bati in auspuh in se... aja in se glave na novo z port and polish by me.

Ja in moja diplimska. einspritz z programabilnim DIY ecu (koncno vem zakaj sem studiral elektro). Ja ce komu lezi doma kaksen gas potentciometer Bosch(0 280 122 001 oz 0 280 122 016), bi mi prisel prav.

Aja. Gor bom pa prisravfal hrosca l.67 z vsemi moznimi plastikami, tipo reze od testarose ob strani in spojler od porscheja na zadku, da se bo vedlo kdo je glavni v vasi. To bo lih za se pomirit dokler ne pridem do prave 911.
Hough.

stresice bom dodal, ko pridem iz spanije, ker tu tipkovnice jih nimajo sploh.
Zadnjič spremenil eugene, dne Ne Apr 29, 2007 3:20 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Dec 18, 2006 12:33 am

prav lepo je spet videt ogoljen pleh od hrosca, pa se cel povrhu.
keep postin the pictures.

ps.: najenostavnejsi resize - moj-album.com

obilo uzitkov se naprej.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Po Dec 18, 2006 12:53 am

Mene pomanjkanje strešic ne moti sploh :)

Fino.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Dec 18, 2006 11:21 am

Vičo napisal/-a:Mene pomanjkanje strešic ne moti sploh :)



Mene niti :D

Mega :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Dec 18, 2006 12:33 pm

OPA!!! To pa je projekt!

Bravo.

Obvescaj o napredku! (magari brez stresic :))
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Dec 18, 2006 1:38 pm

kako oz. kje lahko hostam nek videoclip in linkam na forum. Kako pospesuje hrosc z masino typ 4 2.6 od 120 do 230km/h. Strasljivo.
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Dec 18, 2006 2:00 pm

stran http://www.youtube.com je verjetno se najbolj popularna in primerna za take zadeve...
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Dec 18, 2006 3:41 pm

evo vam.
http://www.youtube.com/watch?v=pLAuZ86hHe8

upam da dela, ker na tem rac ni jave in je vse v espaniol.

To sem dobil v katalogu od Klausa, narocu po posti in placal 5euro. Nek nemski specijalist za typ 4. Vozi on. Hrosc pa je nek brezel z masino 2.6 in 190hp. 264nm pri 4600 in 240nm od 2600rpm naprej. Jaz bom od njega kupu verjetno hlajenje, ker je verjetno edini, ki je dodelal porshejevo hlajenje za vgradnjo na typ 4, tako da hladi enakomerno vse 4 cilindre in se dodatno spodnj del glav. Ne, ni poceni.

link:http://www.klaus-kaefertuning.de/
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Pozer dne Po Dec 18, 2006 3:46 pm

.
Zadnjič spremenil Pozer, dne Če Avg 16, 2007 12:43 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozer
 

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a super98 dne Po Dec 18, 2006 4:40 pm

eugene napisal/-a:...z vsemi moznimi plastikami, tipo reze od testarose ob strani in spojler od porscheja na zadku, da se bo vedlo kdo je glavni v vasi.


sej glede tega se hecaš a ne
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Dec 18, 2006 5:00 pm

to je vpliv tuna.ing ala espaniol. ko pridem domov bom spet pri sebi.
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a BureK dne Po Dec 18, 2006 7:34 pm

ja spanci so res 2f2f-addicted.to.life

:D
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a Green dne Po Dec 18, 2006 10:48 pm

Pohvale za projekt, upam da ga kmal vidmo na cesti, če ne prej junija na hrošč srečanju v Izoli.


Lp Green
l.p.
Uporabniški avatar
Green
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 352
Pridružen: Pe Feb 10, 2006 10:27 pm
Kraj: Savijnska dolina
Avto: vw 1200j

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 07, 2007 12:38 am

Neki materjala:

Keith Black bati 96mm:
Slika

original bati 94mm
Slika

primerjava;
Slika

Slika

Sorniki:

original 192g:
Slika

KB 103g:
Slika


Cr-mo ventili: 42mm in 36mm. Kot na 914ki.
Slika


Bati 300euro
Ventili+ sedišča+vodila=200euro

Čisti porno:
http://www.lnengineering.com/pistons.htm

Tudi moji bati so vmes.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a frcac dne Po Maj 07, 2007 9:36 am

Opaaaa (tisto s plastikami pa ne seri, pridemo grupno nardit detjuning) :D
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Po Maj 07, 2007 10:38 am

frcac napisal/-a:Opaaaa (tisto s plastikami pa ne seri, pridemo grupno nardit detjuning) :D


Hehehe.
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Maj 08, 2007 3:14 pm

In feltne:
Slika

Zadaj 15x7:
Slika

Spredaj 15x6, Ti. deep six (iskana roba):
Slika

rezervna 15x4.5, z 911S, l.67, tudi iskana roba(le to leto tako barvane):

Slika

Priomerjava širin:
Slika


he he 8)
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Maj 08, 2007 3:21 pm

krasen set 8)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Maj 08, 2007 3:50 pm

vsako poširit za ene 2 cole pa bo taman.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Maj 08, 2007 3:58 pm

Sküll napisal/-a:vsako poširit za ene 2 cole pa bo taman.


Bogoskrunstvo!

Sploh pa kakšne gume bi dal gor. Spredaj pridejo 185 zadaj 205. Kar je vrh glave. Spredaj je hrošč ful lahek in bo še 185 preveč.
In širše feltne na bi šle pod original blatnike. Širjenje pa no way.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Maj 08, 2007 4:22 pm

bravo, bravo...vse more klapat kot ti na zheno :D

kako pa jih mislis obnovit ? polirat samo rob ali tudi krake, kot je zdaj ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Maj 08, 2007 5:03 pm

Pravilno bi bilo ji obnovit kot so bile original. poglej tu:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300069472034&ru=http%3A%2F%2Fsearch.ebay.co.uk%3A80%2Fsearch%2Fsearch.dll%3Ffrom%3DR40%26satitle%3D300069472034%26fvi%3D1

Sčistit, spolirat, anodizirat in pobarvat kar je črnega. Ampak je več problemov. Lahko najdem koga v sloveniji ki anodizira? Lahko jih anodiziram sam:http://www.focuser.com/atm/anodize/anodize99.html
Ampak ne vem kje dobit 'selant'.

In še na eni 7ki so železni vložki, ki jih je treba zatesnit, če ne se v postopku raztopijo. Se bi dalo rešit...

Tako da jih bom verjetno spoliral krake in rob in pobarval črno kar naj bi
črno bilo. Rezervna pa ostane kot je.

Aja in še zanimivost. Original so bile barvane tako da so jih do določene višine potopili v barvo. Zato se lahko višina roba barve razlikuje tudi do 8mm od feltne do feltne. Zdaj se to navadno naredi z maskiranjem in pištolo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Vičo dne To Maj 08, 2007 8:37 pm

Hu-hu-hu-hudoo :D Fuksice, itak seksi. :D

Pa poročej kej o tem anodiziranju - zanimiva stvar.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Maj 09, 2007 1:05 am

Kako so skovane fuchs feltne:
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Maj 09, 2007 10:02 am

vsec mi je tvoje razmisljanje. vse razen original obnove bi blo bogoskrunstvo. vsaj za hrosca. sicer sem vidu tudi polirane z rumeno zvezdo na crnem mk2. seka. noro. ampak hrosc je hrosc. na zunaj cim blize hroscu,
poskocno srce pa se kaj da se stvar lahko ustavi. that´s the way.

dobro zastavljeno. ( saj vem $$$, ampak saj bo. hiti pocasi.)

glede tistih rez od testarose, ne poslusaj nobenega ti kar daj gor. ti pridem pomagat....

si lahko enkrat pridem to ogledat ob enemu laskemu?

lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Naslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov