Stran 9 od 10

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Apr 13, 2015 8:42 am
Napisal/-a eugene
Ma smo nema da nema. Tesno je pač.

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Apr 13, 2015 11:49 am
Napisal/-a ŽucMac
juđin nas frkava malo, evo en spy foto :D

Slika

ps: katera barva iz tvojih slik je bolj prava, tista kjer je temnejši ali svetlejši ? [smilie=blink.gif]

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Apr 13, 2015 11:51 am
Napisal/-a BureK
eugene napisal/-a:Ma smo nema da nema. Tesno je pač.


Vazelin je za taka tesna suha mesta :D

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Če Apr 16, 2015 5:15 pm
Napisal/-a bean
ma nisi tega ti neki valjčkal?? :)


kaj pa tisto gumo še rabiš? al vržem stran :D

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Če Apr 16, 2015 10:20 pm
Napisal/-a eugene
U pizda guma ja. Imaš ZS.

Ja sem valčkal enkrat ko sem bil še fuknjen. Ne zdaj sem na novo pripravu in ga peljal k ličarju. Saj sem ga mislu sam doma pihnit ampak sem se potem zmenu za tako dobro ceno (100€), da ni imelo smisla se jebat sam. Lahko bi bil na določenih mestih boljše pripravljen ampak mi je proti koncu zmankalo elana.

Kaj ti si tvojega kaj delal. kaj ga nimaš samo za zložit? pa to je par tednov tedna dela.

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: So Apr 18, 2015 12:48 pm
Napisal/-a bean
uh...moja buba stoji na kosih že ene 3 leta...čas je denar, jst pa časa nimam...

Pa ne, da res nimam časa, unga drzga ni ravno toliko, za trenutno stavit v take projekte, sicer pa ličarsko še ni dokončan, ker sem zaradi omenjenega problema ustavil vse dejavnosti...bo nekoč spet vse potrebno za dokončanje projekta, do takrat pa čaka pod stropom v bratovi garaži..skratka tista letnica, k je bla najbolj aktualna da bo narejen (2017) je že odplavala...


Me pa zato kakšna taka tema malce spodbudi, pa priznam, po 7 letih bi se prav z veseljem vsedel v neko bubo in nardil en krog-al tri na sopotnikovem sedežu...

skratka, čimprej zrihtaj bubo, da ti osebno prinesem, kar ti mam za dostavit :P :D :D

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Pe Apr 24, 2015 5:42 pm
Napisal/-a Doktor
ŽucMac napisal/-a:juđin nas frkava malo, evo en spy foto :D

Slika

[smilie=blink.gif]


Ovo će biti neki California Look ? :?:
Lucas žmigavci, T-Bars - me like that ! [smilie=beer2.gif] [smilie=beer2.gif] [smilie=beer2.gif]

Motor ?

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Pe Apr 24, 2015 7:24 pm
Napisal/-a eugene
Ma to žuc neki bluzi. To namreč ni moj. Plani so original look samo znižan na fuchs feltnah in za zdaj original mašino. Imam pa dele za 2.2 typ 4 motor z klaus hlajenjem, weber ida, 901 menjač, 944 bremze in IRS zadnjo premo. Slike lahko vidiš bolj na začetku.

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Pe Apr 24, 2015 7:54 pm
Napisal/-a Doktor
Aha, znači Cal-look za autobahn.
Cool ! 8)

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: To Sep 15, 2015 9:16 pm
Napisal/-a eugene
Avto je skoraj sestavljen- bom tudi kako slikco prilepu ko bom kej poslikal.

Zdaj pa ker bi rad to nekako homologiral kot starodobnika in imam pomisleke, da bo šlo skozi z temi disk bremzami, ki jih ima zdaj gor- nek moj domači inženiring ipred 15tih let- v glavnem se obračam na vas dragi soborci če bi kdo upal kaj prispevat materijala, ker jaz nimam več od original setupa več nič razen enih precej rjavih sprednjih bobnov in nosilnih plošč na 4 vijake. V poštev pride prov use kar se tiče boben bremz lahko na 5 (5x205) ali na 4 (4x130) od novejših letnikov( te bi zna bit lahko celo povrtal na 5x130 in poknu fuksice gor). Predvsem bi mi koristu kak zadnji komplet bobnov in nosilnih plat, kakor tudi rabljeni cilindi in pakne, ki imajo še kaj življenja v sebi. Pač da bi šlo nekako čez homologacijo in tehnični eventuelno, ker bo itak v prihodnje padu en pameten disk setup. Pripravljen sem tudi kaj malega plačat seveda.
Torej kar na dan z besedo, nič ni preveč u kurcu da ne bi mogu kaj ponucat- naj vam ne bo nerodno! :mrgreen:

Hvala!!

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Pe Jan 29, 2016 12:58 am
Napisal/-a eugene
Sem zadaj dal poširit zadnje feltne za 5cm in bala. Bo treba nabavit krajše akse ker to štrli ven. ne vem kako sem jaz to optimisično jemal mero. [smilie=zeppelin.gif] :mrgreen:

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Pe Jan 29, 2016 10:10 am
Napisal/-a BureK
od viška glava ne boli [smilie=auto.gif]

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: So Jan 30, 2016 11:52 am
Napisal/-a eugene
Slika

Slika

Slika

Slika

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Mar 07, 2016 12:35 pm
Napisal/-a eugene
Sem iskal krajše akse po celi sloveniji in jih ni imel nobeden. potem sem končnu staknu ene v precej slabem stanju. Eno ohišje ležaja je blo sjebano. Akso sem sprešal narazen, povaril s TIGom kar je manjkalo in obdelal na stružnici.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: To Apr 19, 2016 10:29 pm
Napisal/-a eugene
Čez vikend sem bil neki slab pa sem si vzel na izi in malu uredu kable pod haubami.
Slika
Slika

Te konektorje sem razišljal da bi skinu in podalšal kable da bi jih kao neki skril po robu - originalno pridejo za kartonskimi ploščami, ki jih jaz ne bom imel, samo potem sem se odloču, da pustim kao bolj origigi in sem samo lepo spucal konektorje in malo povil s tkanim tesa trakom za avto inštalacije.
Slika

Slika

Najdu sem tudi neki rje pod zadnjim sedežem. pod neko tepih izolacijo. Sta pa to edini luknji na celem avtu, kjer bo treba zavarit nov pleh. Dve luknjici sta bili še na sovoznikovih vratih, ki so nastali od znoter ven. Bitumen ki je zalepljen na plah od znotraj je nekoliko odstopu in voda ki gre mimo zunanjega scraperja šipe v vrata se je tam ulovila.

Slika

Slika
To bom enkrat naknadno saniral ko se registrira.

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: To Apr 19, 2016 10:30 pm
Napisal/-a eugene
Kratke polosovine končno gor. Usput sem še pobarval poden nad menjačem, motorni prostor in dele podvozja. Zdaj je na vrsti motor, ki čaka razstavljen. Deli so premerjeni in nabavljeni kar je potrebno. Ojnice sem dal obnovit, ker je mela puša os sornika deseto lufta.
Slika

Slika

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: To Apr 19, 2016 10:34 pm
Napisal/-a test dummy
lep vozni park, kot da bi tole slikal nekje v 80-ih letih

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Sr Apr 20, 2016 1:20 am
Napisal/-a Jurtz
opaa... se premika. lepo! [smilie=beer2.gif]

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Maj 02, 2016 11:19 am
Napisal/-a eugene
Sem se lotu sestavljat motor. Zaradi financ sem večinoma ponucal stare dele ker naj bi ta mašina bla bolj začasna rešitev in nisem hotu neki preveč vlagat vanjo. Seveda je blo vse prej pomerjeno in uporabljeno le kar je blo znotraj toleranc. Blok je bil recimo že enkrat vrtan in je za čuda bil lih na meji 2-3 stote nad mero na nekaterih mestih sedišč glavnih ležajev- torej še dober za ta namen. Gred, ki ni še bla brušena je kazala 3-4 stote obrabe. Glavni ležaji so bli tudi še v mejah tolernc( ki so sicer za te mašine ful široke) tako da sem se odloču ponucat tudi te. Obnovit je blo pa treba ojnice , ki so mele v kombinacijo z 4 st obrabljenim sornikom več kot deseto lufta na puši. Puša se je tako menjala in pobrusla na mero. Sornike sem imel ene od golfa 1 z minimalno obrabe, ki so enakih zunajih dimenzij le z debelejšo steno in zato 12 g težji. In ker sem fuknjen in mi ostaja časa v službi sem dal ojnice na dieto( -50g) ter jih zbalansiral na 0.5g konc na konc.

Slika

Slika

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Maj 02, 2016 11:20 am
Napisal/-a eugene
Potem sem sestavu blok. in to 2x ker bi je pri zategovanju potegenlo ven dva M8 stojna vijaka, kar sem saniral s spiralami.

Slika

Ko sem pa hotu naloldat še bate in cilindre pa opazim razpoko na enem batu. [smilie=zeppelin.gif]
Slika

Slika

Jeba. In Avto je delal z tem BP kdove koliko cajta.
Tako da to je bil totalen mood killer in sem zaključu dokler ne dobim nekega nadomestka.

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Če Maj 26, 2016 10:16 am
Napisal/-a eugene
Ukvarjal sem se z glavami. Menjal izpušna vodila, sportal kanale, povečal izvrtino sedeža na max kar gre na ta premer ventilov (35,5 in 32mm), vrezal ene 4 kote in dal v službeno orodjarno poravnat/znižal komoro za 1mm. Glave so single port od 1500.

Slika

Slika

Slika

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Če Maj 26, 2016 10:17 am
Napisal/-a eugene
Slika

Slika

Slika

Slika

In vmes dobu odlične lih ulaufane OEM bate in cilindre. 86,5 bati tako da je zdaj 1621ccm.
Slika

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Jul 04, 2016 4:09 pm
Napisal/-a eugene
ker je bil spredaj previsok par cm-imel sem že nižanega z rotacijo in varjenjem sredinskega dela preme sem danes vgradil spuščene premnike ( narjene iz dvojnih originalnih) in nastavljivo premo- tudi narjena doma ( sicer totalna zguba cajta ker sem prišparal ene 25e in se jebal dva dni da sem naredu sredinka dela ampak če si fuknjen si fuknjen. :D

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Jul 04, 2016 4:09 pm
Napisal/-a eugene
To je skoraj fertik.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorObjavljeno: Po Jul 04, 2016 4:10 pm
Napisal/-a eugene
Slika
Slika
Slika
Slika