1200J je bil

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

1200J je bil

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Dec 20, 2012 10:49 pm

No nekoč sm mel tu temo pa je tak dolg počivala da je ni več. Odločo sm se da drugo leto dam na hrošča tablce da se bom vozo s porabo tud majnšo od 15-20l/100km [smilie=zeppelin.gif] Stvar je pa taka da predn bojo tablce gor bo šlo še neki las iz glave in piv po grlu :) Zdaj se ukvarjam z zavorami(usi 4-je diski), motor je u glaunem pripravljen le zložit ga še morm kar se tiče dodatkov na njem(gre se za 1.6 z novimi glavami z mal večjimi kanali in ventili pa višja odmična in 2x DRLA36 pa še nek izpuh bo da bo ja ropotal fajn :) ) Pol mam pa u planu še notranjost mal izpopolnit. Sedeži od Audi S2 coupe in tu pa tam kaka modifikacija u modro beli kombinaciji seveda ker so tapete že narejene. No tu sem za enkrat zdaj
Slika
Slika
Slika
no to je že zloženo sicer
Slika
Slika
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: 1200J je bil

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Če Dec 20, 2012 11:22 pm

to sam da bo na cesti,vsec mi je da se prebujajo stari projekti


lp
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: 1200J je bil

OdgovorNapisal/-a Doktor dne Pe Dec 21, 2012 12:27 am

Marcel, daj malo više detalja o motoru, ako nije problem... :)
Uporabniški avatar
Doktor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 2:43 pm
Avto: VW 1300, Citroen Xsara 1.4i

Re: 1200J je bil

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Pe Dec 21, 2012 5:58 pm

1.6 bati cilindri in glave, blok je od 1.3 z velikim oljnim hladilnikom. Dal sem nove ležaje in dročnike. glede odmične nebi upo kaj preveč govorit o stopinjah in milimetrih ker sm pozabo cifre. vem da je višja in kasneje odpira. sem pa u dilemi al naj dam gor 2 dvojna dellortoja al enega. Zanima me če kdo ve kaka je razlika u moči in porabi pri enem ali dveh karburatorjih. Špekuliram da problem pri enem je v tem da je difuzor veliko daljši in ni takega pretoka zraka kot če je karburator direkt na glavi in tudi ogrevan je primerno če je direkt gor drugače pa zmrzuje difuzor če ni ogrevan. Z glavami se še mislim malo poigrat kar se kanalov tiče da bo dihalo kot je treba. tri motorje sem do zdaj portal glave in rezultat je bil presenetljivo dober.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: 1200J je bil

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Dec 21, 2012 8:58 pm

Marcel napisal/-a:1.6 bati cilindri in glave, blok je od 1.3 z velikim oljnim hladilnikom. Dal sem nove ležaje in dročnike. glede odmične nebi upo kaj preveč govorit o stopinjah in milimetrih ker sm pozabo cifre. vem da je višja in kasneje odpira. sem pa u dilemi al naj dam gor 2 dvojna dellortoja al enega. Zanima me če kdo ve kaka je razlika u moči in porabi pri enem ali dveh karburatorjih. Špekuliram da problem pri enem je v tem da je difuzor veliko daljši in ni takega pretoka zraka kot če je karburator direkt na glavi in tudi ogrevan je primerno če je direkt gor drugače pa zmrzuje difuzor če ni ogrevan. Z glavami se še mislim malo poigrat kar se kanalov tiče da bo dihalo kot je treba. tri motorje sem do zdaj portal glave in rezultat je bil presenetljivo dober.


Dva dupla! Ti bo Vlado dal iz prve roke izkusnje cemu.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: 1200J je bil

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Pe Dec 21, 2012 9:03 pm

no to rabim! informacijo od nekoga ki se je na primeru prepričo...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: 1200J je bil

OdgovorNapisal/-a ervin99 dne So Dec 22, 2012 9:48 am

Tote felne so mi znane...ki si jih kupo pa kdaj ? :D
Uporabniški avatar
ervin99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Po Avg 13, 2007 10:04 am
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: golf IV

Re: 1200J je bil

OdgovorNapisal/-a Marcel dne So Dec 22, 2012 2:18 pm

uf... mam že ene 3 leta doma ble so pa na 80-tki baje :)
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: 1200J je bil

OdgovorNapisal/-a Vlado dne Ne Dec 23, 2012 11:08 am

2 dupla! Razn, če ti je 150l benza skurit, da naštelaš :D
Ok na čisti origi 1,6 še gre skozi, baje ok. Samo, če maš pa malo več prepiha čez motor pa pozabi. Mislim da se nardit samo je 100x lažje it na 2 dupla :D
Boxer power!!!
Uporabniški avatar
Vlado
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 618
Pridružen: So Feb 02, 2008 12:45 am
Kraj: Maribor
Avto: Victor,Robinson, Buhtelj,Orter


Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov