Stran 1 od 2

Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: So Feb 19, 2011 12:25 am
Napisal/-a The Boris
Da ne bom smetil kakšne teme, bom raje začel z novo.
Kot je razvidno že iz naslova, bi se tu govorilo predvsem o predelavi zračno hlajenih boxer motorjih 8)
Kako začeti, kaj kupiti, kaj je najbolje, primerjave, mogoče tudi kakšni testi itd. :wink:
Kakšen predelan motor imate vi v avtu, izkušnje z njimi (dobre, slabe). :D
Fergazerji, sistemi za hlajenje....
Lahko tudi o cenah kakšnih komponent, kaj se splača...skratka vse o predelanih motorjih in izkušnjah :wink:
Seveda so tudi fotke zaželjene :)
Slika
Slika

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: So Feb 19, 2011 12:30 am
Napisal/-a The Boris
No pa da tudi sam začnem s vprašanji :)
Ker imam do poletja namen kupiti motor, kateri bi bil namenjen za predelavo, me zanima cel kup stvari :)
Sam bom šel lepo počasi po vrsti :)
Torej prvo, nabava motorja. Zvedel sem že da bi bilo fajn da je dvokanalec, lahko tudi 1300. Mogoče samo na hiterco, zakaj je fajn če je dvokanalec ?
Kje se giblejo cene 1600 motorjev, jih je težko dobiti itd ?
Hvala

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: So Feb 19, 2011 2:05 am
Napisal/-a eugene
na tu si lahko malo prebereš je tema prov za podoben primer kot tvoj.
http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,13546.0.html

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: So Feb 19, 2011 2:34 am
Napisal/-a Vlado
Pomoje je prvo dobro razčistit kaj bi sploh mel, oz z drugimi besedami kolko si pripravlen odštet.
Od tega je odvisno praktično vse . ker recimo če boš delal 2332cm3 pomoje niti ne rabiš starega dvokanalca ker boš verjetno vzel novi blok. Če boš delal do 1914cm3 pomoje rabiš samo stari blok in glavno gred(v kolker se ne boš odločil za nov blok pa kako gred z kontra utežmi).
Tak da okvirno cifro na mizo [smilie=arrow.gif]

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: So Feb 19, 2011 12:21 pm
Napisal/-a The Boris
Z močjo motorja nebi pretiraval preveč, od 1776 do 1914cm3,po pravici bi bilo že 1776 dovolj. Torej nič preveč extremnega :)
Potem fergazerja na vsaki strani (opcijsko tudi eden dvojni na sredini), vendar če bo le zneslo dva :wink:
Izpuh seveda 4v1, kaj pa je potrebno notri pa ne vem kaj je najbolje.
Koliko denarja sem pripravljen odšteti....toliko da bo dovolj :D
Ker niti približno ne vem kaj dobim za 1000€, kaj za 2000€ itd, ali če celo obstajajo opcije pod 1000€.
Seveda pa mi bi bilo lažje če bi vedel, kje se tu vrtijo cene, ker odkrito povedano vem samo za fergazerje :oops:
Če pa se hočem poleti lotit predelave pa moram že sedaj devat € na stran :D
Pač avto bi se uporabljal za normalno vožnjo, tu pa tam pa bi ga seveda malo stisnil....na semaforju recimo :twisted: :D
Okoli motorjev nimam veliko izkušenj, zato mi vsak nasvet prav pride, me pa te stvari zelo zanimajo :)

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: So Feb 19, 2011 4:18 pm
Napisal/-a fizikal'c
Nevem če ti to sicer kaj pomaga pa naj bo. zahvaljujoč Vladotu in Cox-u smo cca. leto nazaj našli rumenega hrošča, ki je predstavljen v temi NEKI ČUDN STARI VW, kupu sem ga zaradi motorja, ki je dvokanalen 1.6 z 2x2weber in baje neko ostrejšo odmično. To pomeni, da sem za 400eu dobil ful, ker dvomim da ležijo ti deli vsepovsod in so odveč :twisted: ! not bom pa zložo še ziher 1000-1500, ker bom to vozo jaz pa se ne mislim f*kat, bo treba še mojstru Vladeju kaj dat, ki nardi da to dela! sledi, da samo za dele, ki so bol površinski, brez razdiranja bloka, cilindrov, stane 1500+400+Vado+vse nepredvideno in drobni material. Zračunaj si sam ker je meni že slabo ko to pišem. [smilie=zeppelin.gif]

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: So Feb 19, 2011 6:24 pm
Napisal/-a Tine
Tud jaz sem kupil enega tip3ja zaradi njegovega 1.6 motorja, nakupna cena 300€. Podrt do bloka brez odpiranja, novi batni obročki, če bo fuk še novi cilindri :mrgreen: , zrihtat glave, nova sklopka, izpušni ventili, tesnila, cefke, izpuh, zrihtat vztrajnik, izumit gasgeštenge, filtri, potrošni material in še svašta malenkosti bo naneslo končno ceno nekje okrog 1000€. In to z nekateirmi smotrnimi nakupi iz Vladotove zaloge kosov, tako da če bi šel vse kupovat na kakem csp ali hoffmann bi bilo še kake 20% zraven.

Motor bo praktično serijski, brez nekih jeznejših predelav. Če se hočeš it predelane motorje tak kot se zagre, nakrampaj 3 do 6 kil evropske valute in pokliči Vladota.

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Pe Feb 25, 2011 9:34 pm
Napisal/-a The Boris
Torej sedaj imaš 1.6 motor, z dvema fergazerjoma.
Katera fergazerja imaš ? Kaj se doseže z dvema fergazerjoma, brez da bi bil motor dodatno predelan ? Je manjša poraba ?

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: So Feb 26, 2011 4:15 am
Napisal/-a Tine
Dvomim da bo s tema fergoma kaj manjša poraba, vseeno gre za zloglasno požrešen tip3 motor... pa boli me kurac za porabo. Si bo že vzel kolk bo rabil, jaz bom dotankal tolk kolk se bom htel vozit. Gor sta zato, ker dodata nekaj malega performans napram navadnem 1.6, sta bolj oldskul od enojnega in sta nenazadnje tudi prisla z motorjem. Ce bi glasoval, bi glasoval za dva dvojna, ampak tadva sta prisla v kompletu.

Sta pa Solex PSDIT 32.

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Po Apr 04, 2011 10:44 pm
Napisal/-a Rudl1
Gor dej dva dvojna frgazarja dellorto drla 40 ubistvu je to (4x40)če boš rihtov 1776 ali več .Če boš mev pa original 1600 pa dej dva dvojna dellorto drla 36 (4x36). Je pa res požrešn pa je. :D

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Po Apr 04, 2011 10:45 pm
Napisal/-a Rudl1
Poraba 10 ali več. :D

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Po Maj 02, 2011 11:12 pm
Napisal/-a bugoff
Ne pretiravat s temi porabami k se da tut čist ekonomičn vozt na delortote
pa malo manj na typ3-jeve fergije. Če si nežen s typ3-jom loh vozš na 6l
če si pa idiot pa tut 15 včasih ni dovol sam je pa dosti težji od hrošča.

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Ne Maj 08, 2011 12:03 am
Napisal/-a The Boris
Ko smo že pri porabi me zanimajo mal te cifre kolko litrov popije kak motor.
Kako je nekakšno povprečje za 1200 motorje,1300, 1600 ?
Govorimo o neki zmerni vožnji.

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Ne Maj 08, 2011 8:58 am
Napisal/-a Tine
moj 1300 si na relacijo vzame cca 7-8 l, toliko sem naračunal do lesc in nazaj obe leti. Mestne vožnje ti ne znam povedat, je pa opazno višja.

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Ne Maj 08, 2011 1:14 pm
Napisal/-a bugoff
Moj 13oo hrošč je bil prav tolk požrešen kot varjant1600 nekje 7 če ga božam in crklam
če pa se vozim po avtocesti nekih 9-12 pri 120-140km/h.Na domačem terenu
pa se teh številk ne da več kontrolirat haha. Če poznaš Vladotov avion pa mislim ko sva šla
v Belgijo da ja bila z vso njegovo konjenico poraba 5 pa kakšn deci čes,če sm si
narobe zapomnil me bo pač popravil kajti on ima evidenco tega.

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Ne Maj 08, 2011 7:24 pm
Napisal/-a Vlado
7,8 je jedo v belgijo( z rufreckom na strehi), po mestu si vzame 9-10, naganjanje se ne ve, skupno povprečje pomojem okol 9. In to 1,8 na 2 dupla dell orto 40.

Je pa fotrov 58 letnik zmagal (pomoje je to porabo mislil bugof) na poti v beograd, pri zmernih 90 pil 5,6 na sto :D

Sicer pa so te zadeve precej bolj varčne kot si marsikdo misli. Je pa vseskup precej v odvisnosti od nastavitev, ter stanja samega stroja. Dobro nastavlen in redno vzdževan 1,2 na relacijo nebi smel jest več ko 8, po mestu pa max 10 (s tem da pa mi teh strojev ravno ne božamo). Je pa zima druga pesem tam pa zna avtomatski čok nardit pravi vrtinec v tanku.

Sem pa ravno zadnjič čital eno debato, da baje rumeni hrošči ful več žerejo kot pa srebrni, ker majo ful večji zračni upor :D

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Ne Maj 08, 2011 7:33 pm
Napisal/-a BureK
zadnjič je en gospod z obale prnesu vulikanizerju 5 rumenih hroščevih feltn :lol: :lol:

sem ga vprašal če bo rdeč in je potrdil :lol: :lol:

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: To Maj 10, 2011 10:45 am
Napisal/-a The Boris
Se mi je zdelo da zarad barve več pije po mestu :D :D
Teoretično se v avtu bolj splača imeti 1.6 motor in več, kot pa te 1.2 jajce :D

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: To Maj 10, 2011 10:46 pm
Napisal/-a Vlado
ma ja majn je več sistem :D

V bistvu pa pri 110km/h držiš na 1,2 2/3 gasa na 1,6 pa 1/4 recimo.
In 1,2 na 2/3 žere več ko 1,6 na 1/4 [smilie=auto.gif]

Ampak itak pol ženeš 1,6 na polno in žere lihtak 12 :D

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Sr Maj 11, 2011 12:08 am
Napisal/-a Cox
Ja samo si pol ure prej na pivu .. in proftiras .. 8)

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 17, 2011 2:59 am
Napisal/-a The Boris
Kakšne fergazerej priporočate za predelavo 1.6 motorja, sicer ne za neko extremno predelavo, na vsaki strani eden.
Namreč imam možnost nabave od Alfe, sam morem povedat katere bi mel. Zato mi kakšen nasvet prav pride.

Potem pa je tu še vprašanje za 1.2 motor.
Na živce mi gre ta oljni filter na fergazerju, ga lahko brez problema menjam za kakšnega drugega, ter kaj je priporočljivo dati gor ?

Hvala :wink:

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 17, 2011 6:37 am
Napisal/-a eugene
delorto 36.

priporočam da pustiš oljnega.

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 17, 2011 10:53 am
Napisal/-a majkl
Dellorto more bit DRLA 36, da ti ne bodo kje ležečih prodali...
Filtri so pa tudi "klasični" bli, če te olje tako moti.
Slika

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 17, 2011 11:12 am
Napisal/-a The Boris
Vem da so obstajali tudi ti klasični, sam ta je še večji :D
V mislih sem imel kaj takega:
Slika

Če pa je boljše imeti gor originalnega oljnega, bo pač ostali gor :roll:

Dellorto DRLA 36 torej ;)

Hvala

Re: Predelava motorja....kaj in kako ?

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 17, 2011 11:52 am
Napisal/-a DS71
kaj si mislil na vsaki strani eden? DRLA ima 2 grla