1988 mk2 TAS

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a stonecat dne To Okt 08, 2013 11:01 pm

bertovtone napisal/-a:Na eni sliki je en bel yugo kaj e z njem se proda slucajno bi me zanimal?

yugo na sliki je generalno obnovljen 86 letnik 45a model, avto je od kolega in ni naprodaj. je pa avto predstavljen na avtomobilizmu če koga bolj podrobno zanima.

Drgač pa hvala za pohvale, prav tako sprejemam graje :lol:


Jugec od Košira?
stonecat
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Če Apr 05, 2012 5:00 pm
Kraj: Zasavje

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne To Okt 08, 2013 11:11 pm

stonecat napisal/-a:Jugec od Košira?


je tako 8) on je tudi delal večino kar je bilo kitanja po avtu :)
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a Ježek dne Sr Okt 09, 2013 12:08 am

Lepo tole rihtaš :)
Meni edino te clear look luči niso všeč, drugače pa kul projekt. sploh s tistim belim ti je padla sekira v med, ker meni deluje kot posiljen Gti in imaš kar nekaj opreme na zalogi :D
Stuck back in time..
Uporabniški avatar
Ježek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: To Jan 04, 2011 11:54 pm
Kraj: Velenje
Avto: Mk1

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a BruM dne Sr Okt 09, 2013 1:52 am

če boš pa še kaj rabu od delov pa me kontaktiraj... nema da nema :mrgreen:
BruM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1400
Pridružen: Po Avg 03, 2009 12:35 am
Kraj: >>obala<<
Avto: mercedes 500sec

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Ne Okt 13, 2013 9:15 am

Ježek napisal/-a:Lepo tole rihtaš :)
Meni edino te clear look luči niso všeč, drugače pa kul projekt. sploh s tistim belim ti je padla sekira v med, ker meni deluje kot posiljen Gti in imaš kar nekaj opreme na zalogi :D


vrjamem da luči marsikomu niso všeč, meni se dopadejo in nekako se mi zdi da avto pomladijo :D beli je pa po prometni GTD, kaj je pa v štartu bil, pa danes vrjetno nihče več ne ve :D

BruM napisal/-a:če boš pa še kaj rabu od delov pa me kontaktiraj... nema da nema :mrgreen:


maš zs :D
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Ne Okt 13, 2013 9:58 am

ker se okoli platišč nisem mogel odločit, doma so sicer na voljo remotec platišča, ki pa so potrebne ravnanja, nekje se skrivajo še BBS mahle, ki mi niso všeč ker nimajo pokrovčkov, BBS za katere ne vem oznake, vem pa da so prišle z nekaterimi mk3 modeli, in pa še nekaj platišč ki na avto ne gredo niti pod razno :mrgreen: sem se odločil za nakup nekaj drugega:

Slika

na avto pašejo, paše pa avtu ne višina :D ker sem nekje prebral da pašejo amortizerji z mk3 na mk2, sem jih pobral z svoje prejšnje trojke na kateri so bili neki rumeni amortizerji in rdeči fedri pobarvani na črno in jih namontiral na dvojko. tale platišča so na avtu ker me je zanimala višina in pa ker so bile prve 15 colske pri roki:

Slika
Slika

no, višina je takšna da gre avto na milimetre v garažo, glede na to da na avtu še ni vrat, bo potem drsalo. torej garaža odpade, avto gre lahko nižje, iščem gewinde! ma kdo za prodat?
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Če Okt 31, 2013 11:17 am

No ker imam bolj počasnega oziroma polno zasedenega ličarja avto stoji že skoraj 2 meseca ... seveda v garaži tik ob vodi, brez vrat, čemur je sledil rezultat:

Slika

notranjost je popolnoma plesniva, od sedežev, tapet, pasov pa do armature. ker sem rabil včeraj prestavit avto sem ga poskusil oživet, vendar je potreboval nekaj časa. svečke popolnoma zanič, ko pa je zadeva zalaufala pa je motor tekel na obroke, malo 2-3 cilindre, 4 nikoli. sledila je menjava svečk, potem je zadeva lepo užgala. očitno sreče nimam z tem avtom ker se je kasneje uscalo od motorja. spustila je vodna pumpa. ker pa ima motor 620 tisoč prevoženih in se ga ne splača obnavljat sem se odločil da vanj postavim motor kateri mi leži doma. 1.8 ABS motor iz mk3, ki je pred 10 tisoč doživel servis okoli jermen in tesnil. nekaj sem že iskal po forumu pa ne najdem da bi kdo točno to dajal noter, zato bi bil vesel kakršnegakoli odgovora kako je z motorno inštalacijo in kako to sploh zložit skupaj, če imam prav je treba do plate menjat štrom.
aja pa vmes sem pozabil dodat še sliko vgrajenega prvega stekla, katerega sem pred vgradnjo dal povrhu zalimat. meni je všečno:

Slika
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a bajta dne Če Okt 31, 2013 12:06 pm

ne tlači abs motorja noter, je pogreb od motorja, pije preveč gre pa ne glih.. raje najdi od dvojke gtija vsaj pb motor.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Če Okt 31, 2013 12:47 pm

Tako kot je bajta napisal. Pogreb, imas z 112ps "gti" motorjem kamot za liter manjso porabo in tud manj problematicen motor je. Res nevem kaj so mislil pri vw-ju s tem lenim pozeruhom.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a GOMK316V dne Če Okt 31, 2013 4:39 pm

Jest sem zdej naredu ene pet tisoc z ABS om in moram rect da je poraba skoraj edenticna kot pri ABF u pri normalni voznji. :wink:
GTI je v redu star ali nov.
TDI je pa za reveze ker pije ful premal.
Uporabniški avatar
GOMK316V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2618
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 9:30 pm
Kraj: V narocj Gorenskh planin
Avto: Golf3 16v,vw Käfer 1300 1968

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Okt 31, 2013 9:13 pm

z tem da abf se je premaknu
abs pa je ko crknjen konj [smilie=biggrin.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Če Okt 31, 2013 11:55 pm

Ne vem, dobro leto sem se vozil z trojko z tem motorjem in zame je bil zadovoljiv. Poraba je bila nekje tam tam kot z polotom z 1.6 AEE motorjem, poskocen pa malce bolj. Vsekakor je bolje kot 1.3 ki mi je pil bolj kot jaz sam cez vikend, pri speljevanju pa se mi je zdel identicen z prejsno bolhco :) pa se to, avto delam kot low budget v pravem pomenu, motor je doma in me ne stane nic ce ga pobasem noter. Iskanje raznih PB ali ABF motorjev pa vsi vemo kam stroskovno prinese :)
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a piko dne Pe Nov 01, 2013 12:26 am

a je tvoj delodajalec že prodal ibico z ABF-jem? A ni nekaj pravil, da jo bi razkosal?
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Pe Nov 01, 2013 2:09 pm

piko napisal/-a:a je tvoj delodajalec že prodal ibico z ABF-jem? A ni nekaj pravil, da jo bi razkosal?

Z 30.10. ni vec moj delodajalec :) tiste ibize pa ni vec, se je prodala cela. Bi pa takrat ce bi jo razkosal sigurno vzel motor ker je bila ze takrat zelja da nekaj takega vtaknem v polota :)
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a piko dne Pe Nov 01, 2013 5:30 pm

cirman napisal/-a:
piko napisal/-a:a je tvoj delodajalec že prodal ibico z ABF-jem? A ni nekaj pravil, da jo bi razkosal?

Z 30.10. ni vec moj delodajalec :) tiste ibize pa ni vec, se je prodala cela. Bi pa takrat ce bi jo razkosal sigurno vzel motor ker je bila ze takrat zelja da nekaj takega vtaknem v polota :)



kam gres zdaj delat?
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Po Nov 04, 2013 9:13 am

piko napisal/-a:kam gres zdaj delat?


imel sem sicer ustni dogovor z enim od sp-jev v škofji loki za montažo strojnih instalacij, vendar se mi je kot mi vedno uspe, vse skufaj sfižilo [smilie=angry.gif] tako da danes sučem telefone in iščem dalje :roll:
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Po Nov 04, 2013 1:35 pm

no še vedno potreebujem nasvet ali dva okoli motorja, če bi se kje našel kdo ki je to že delal, bi mu bil hvaležen. kolikor mi je uspelo razbrat iz drugih projektov, motor paše šrauf na šrauf, vem pa da se potem zatakne pri kablovju... moj je letnik 88, se pravi z starim tipom elektrike oziroma CE1, če sem prav razbral, torej menjava konektorjev pri rele plati. kaj, kje, kako? mogoče kdo ve kako je z bencinsko pumpo, 1.3 ima še mehansko pumpo na motorju. vtaknem od mk3, ali so portrebne še kakšne dodatne predelave okoli rezervarja? vsake informacije bom vesel :)
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Po Nov 04, 2013 2:19 pm

Hehe, ni tako simpl. Ti rabis komplet strom menjat, rele plato + pumpo bos rabil v kestlu, itd... Ne bo projekt za ene par popoldnevov in 6pack.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Po Nov 04, 2013 3:05 pm

da rabim menjat motorni štrom iz trojke mi je jasno, mislil sem konektorje od motorne veje pri rele plati, ker če sem zasledil prav, naj bi rele plata ostala ista. ali pač ne? vem da ni projekt za par popoldnevov, zato tudi sprašujem, da naberem kar mi manjka. kar se bo pa dalo, bi pa pač pobral iz mk3 od koder imam motor, doma sta namreč dve praktično kompletni.
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Po Nov 04, 2013 3:37 pm

Ce imas ce1 in stare varovalke, bo treba tudi rele plato. Vec o tem, bo pa stroka dodala.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Po Nov 04, 2013 3:59 pm

trojka ima ce2 rele plato, sepravi boš mogu to menat vseh kablov v avtu ni potrebe menjati lahko samo konektorje premenjaš,..... če imaš pa že ce2 omarico v avtu si pa zmagu.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Po Nov 04, 2013 10:40 pm

po letniku sodeč in po tem da je "vse štir šalter" še v armaturi in ne nad volanom je ce1. z čem se bom manj zaje.aval? doma sicer leži še ena mk2 školjka v kateri je ce2, vendar bo vrjetno lažje premenjat samo konektorje, kot pa menjat inštalacijo po celem avtu? ali ima ce2 še kakšno prednost? vem da mam vrjetno butasta vprašanja, vendar bi si rad bil čimbolj na jasnem :D
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Nov 04, 2013 10:51 pm

če boš imel armaturo dol in tepih zunaj, bo precej lažje menjat komplet kable ku pa preflintavat kontakte na konektorjih ;)
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne To Feb 11, 2014 12:58 am

Evo, končno nadaljevanje :D avto je stal, veselo plesnil, ker ni bilo primerne garaže, vendar je preživel. v treh mesecih si je nabral nekaj gramov plesni, vlage, še več pa delov ki so danes postavljeni na svojem mestu :D

uspelo mi je zrihtat odbijače, tank deklc, letvico in pa zadnji spojler:
Slika
Slika
Slika

no, malce pozno, ampak vseeno, sem se spomnil da sem mu privoščil še nove meglenke za katere je bilo potrebno izrezat še luknje:
Slika
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne To Feb 11, 2014 1:06 am

potem so z barvanja končno prispeli vsi deli:
Slika

probno sestavljen odbijač:
Slika

zaprašen TAS prepeljan nadstropje nižje:
Slika

nanj pahnjen odbijač, čaka še na obrobe:
Slika

z vrati in obrobami:
Slika
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov

cron