Stran 2 od 2

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Sr Dec 04, 2013 4:11 pm
Napisal/-a Đuss
Dobro vprašanje :) ...to smo se tudi mi spraševali ko smo menjavali turbine in dodali IC ....
Po podatkih 1.6TD ima 60 KM a 1.6 TD-IC pa 70 KM...tako da po toriji naj bi 1.9TD z 75 KM pridobil z IC 10 KM kar bi pomenilo da ima sedaj 85 KM :) ...to je po teoriji zdej kaj je v praksi pa je vprašanje. Sigurno pa IC pomaga ter nek % konjaže se dvigne zaradi ohlajenega zraka ampak kolko in kaj je res pa lahko samo ugibamo. Seveda pa je tudi turbina od 1.6 TD-IC dodatno vodno hlajena kar pa od 1.9 TD ni. Zdej je na 1.9TD menjana turbina z vodno hlajeno + IC. Nekaj že je :wink:

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Sr Dec 04, 2013 6:03 pm
Napisal/-a BruM
samo podatki o 1.6td motorjih so različni od tipa do tipa motorjev...
od kirga 1.6td motorja si pa dal turbino, od SB? ker npr. 1.6td SB motor ima že v osnovi 80konjev z ic-jem in z vodno hlajeno turbino...po mojem bi bla najboljše kombinirat z stvarmi od sb motorja na tvoj 1.9...
npr. motor JR ima 68 al 69konjev že v osnovi z navadnim turbom in brez ic-ja...torej z ic-jem naj bi dosegel recimo 75-80konjev..(streljam na pamet...)
tko da točno najbrž nemoreš vedet kaj si zdej dosegu dokler neboš opravu kake meritve.. :mrgreen:

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Sr Dec 04, 2013 6:26 pm
Napisal/-a Đuss
BruM napisal/-a:samo podatki o 1.6td motorjih so različni od tipa do tipa motorjev...
od kirga 1.6td motorja si pa dal turbino, od SB? ker npr. 1.6td SB motor ima že v osnovi 80konjev z ic-jem in z vodno hlajeno turbino...po mojem bi bla najboljše kombinirat z stvarmi od sb motorja na tvoj 1.9...
npr. motor JR ima 68 al 69konjev že v osnovi z navadnim turbom in brez ic-ja...torej z ic-jem naj bi dosegel recimo 75-80konjev..(streljam na pamet...)
tko da točno najbrž nemoreš vedet kaj si zdej dosegu dokler neboš opravu kake meritve.. :mrgreen:


Sej je turbina in IC od SB motorja :wink: .. to kar si ti napisal sem jz že zgoraj samo v drugačnem kontekstu in v primerjavi 1.9TD :D

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Sr Dec 04, 2013 9:00 pm
Napisal/-a super98
še tole boš rabil in si na okoli 100PS

http://www.ebay.de/itm/TUNINGSKEGEL-STE ... 27db31bf23

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Sr Dec 04, 2013 9:44 pm
Napisal/-a Đuss
super98 napisal/-a:še tole boš rabil in si na okoli 100PS

http://www.ebay.de/itm/TUNINGSKEGEL-STE ... 27db31bf23


A je mel že gdo opravka z tem ?

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Če Dec 05, 2013 11:32 am
Napisal/-a super98
Lahko ga tudi prestaviš iz 1.6TD pumpe svojo. Fora je v tem da ima AAZ motor ta pin raven, SB pa stožec. Ta zadeva ti v bistvu dozira nafto glede na tlak turbine, bolj ko je v stožec, bolj ti odpre nafto pod tlakom.


malo poguglaj AAZ TD boost pin tuning

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Če Dec 05, 2013 1:54 pm
Napisal/-a mups
super98 napisal/-a:Lahko ga tudi prestaviš iz 1.6TD pumpe svojo. Fora je v tem da ima AAZ motor ta pin raven, SB pa stožec. Ta zadeva ti v bistvu dozira nafto glede na tlak turbine, bolj ko je v stožec, bolj ti odpre nafto pod tlakom.


malo poguglaj AAZ TD boost pin tuning


da se ne boš preveč matral pri iskanju :wink:
http://www.vwdieselparts.com/forum/viewtopic.php?t=8646
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=579.0

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Če Dec 05, 2013 3:27 pm
Napisal/-a Đuss
mups hvala za linke...bom prečekiral zvečer :wink:

super98 praviš da če bi iz pumpe ki je na 1.6TD dal to na 1.9TD da ne rabim naročevat unega na ebayu ?

...te inf so mi nove :) ..ampak zelo zanimive :D

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Če Dec 05, 2013 5:28 pm
Napisal/-a Đuss
...no da nadaljujem z temo....
včeraj se je še nekaj delalo...

Nova izolacijska ''spužva'' med armaturno in šipo
Slika

Slika od bližje
Slika

Stari jack ki je bil potreben menjave
Slika

Novi jack :D
Slika

Nova spužvica pri prezračevalnem sistemu
Slika

Sestavljanje armaturke
Slika

No pa še ena primerjava kablov pred razvrščanjem ter izolacijo in po njej :wink:
Slika

Danes pa lagano naprej ...

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Če Dec 05, 2013 6:20 pm
Napisal/-a super98
Đuss napisal/-a:
super98 praviš da če bi iz pumpe ki je na 1.6TD dal to na 1.9TD da ne rabim naročevat unega na ebayu ?





Jp, jp v 1.6 TDju je že stožec, tako da ga samo prestaviš, daj ga notri tako kot je bil v 1.6TDju in to je to. Lahko še malo priviješ turbinco, itak imaš K14 vodno hlajeno, ki je jača od tiste ki je na AAZju + IC in to je to!

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Če Dec 05, 2013 9:20 pm
Napisal/-a Đuss
super98 napisal/-a:
Đuss napisal/-a:
super98 praviš da če bi iz pumpe ki je na 1.6TD dal to na 1.9TD da ne rabim naročevat unega na ebayu ?





Jp, jp v 1.6 TDju je že stožec, tako da ga samo prestaviš, daj ga notri tako kot je bil v 1.6TDju in to je to. Lahko še malo priviješ turbinco, itak imaš K14 vodno hlajeno, ki je jača od tiste ki je na AAZju + IC in to je to!


Bomo tudi to zamenjali ...hvala za koristne inf :D

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: To Dec 10, 2013 11:57 am
Napisal/-a Đuss
Da osvežim malo temo :wink:

Menjava zvočnikov...
Slika

Čiščenje mrežice za zvočnike.. 15min za eno očistit kot je treba
...primerjava leva je očiščena, desna pa ne.
Slika

Obisk odpada v trstu obrodil sadove :P manšeta ter ročka iz lupota :D
Slika


Jutri pa slike končane notranjosti...

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Sr Dec 18, 2013 3:43 pm
Napisal/-a jeroncic9
Super! Limuzinarjev pa sploh ni več videt, me prav zanima kaj bo ratalo iz tega :)

[smilie=beer2.gif]

Re: Passat B3

OdgovorObjavljeno: Sr Dec 18, 2013 8:08 pm
Napisal/-a Đuss
jeroncic9 napisal/-a:Super! Limuzinarjev pa sploh ni več videt, me prav zanima kaj bo ratalo iz tega :)

[smilie=beer2.gif]



Hvala :D
Upamo da bo kej ratalo...če me ne bo prej država obdavčla :P
...moram še dodat fotografije kako je zdej ko je notranjost sestavljena očiščena in moram povedat da se armaturka trese dosti manj kot pred obnovo...novi vijaki nova tesnila ..verjetno je dosti pripomoglo :)

...kosi pa se počasi nabirajo :)

v kratkem nadeljevanje