Pozdrav!
Po sili razmer in predvsem v izogib izgubljanju predragocenih zivcev (...in casa...in denarja...in energije) me je po 17 letih koncno srecala pamet in privoscil sem si prvi taprav avto - VWjev Polo Variant. V bistvu Seatova Cordoba Vario z zlahtnejso znacko
Tkole je izgledal, ko sem ga pripeljal domov:
Ker mi je deloval nekoliko shiran, sem mu privoscil nova platisca - razsirjene 8J jeklenke:
Gume, s katerimi so prisla platisca so bile le za okras. Privoscil sem mu nove radirke - Dunlop Blueresponse 185/60 R14. Gume so fantasticne - toplo priporocam:
Mimogrede, boki bodo ocitno zlorabljeni - spet, ce kdo pozna kaksnega struckota, ki bi znal tole malo posirit, bom vesel informacije. Za kozmetiko me pretirano ne skrbi...
Kot je omenjeno v naslovu, se gajbica uporablja dnevno. No, lufta za spust je vec kot dovolj, avto pa je trenutno na pomojem prvih amortizerjih, kar je super izgovor, da ga prizemljim s temle:
Spredaj -60, zadaj -30. Setup je bojda zelo cloveski in precej kvaliteten za svoj denar.
No, da se bo vse skupaj peljalo solidno bom preventivno namontiral se camber-plate (aja, btw, ce ima kdo kaksne od Golfa III viska se priporocam
):
V wagen je ze romala pregradna kletka za psici, ki bosta malce drugacen nadomestek wooferjem
Zelja pa mi se dobit kak wind barrier za stresne nosilce, po moznosti od Yakime. Tako malo, za štos. Ce se komu sanja, kje prit do tega in ne bankrotirat, bom ful vesel, ce deli z mano.
To bo bolj ko ne tudi to - z avtom sem sicer zelo zadovoljen. Kar se tice ostalih vzdrzevalno / mehanskih posegov bo potrebno v bliznji prihodnosti postimat prebogato zmes, obcutek pa imam tudi, da mi je cepnil katalizator (zvenket iz izpuha med pospesevanjem, redno brbotanje ob spuscenem gasu...) Bom videl kaksne so svecke... Sicer ima pa Polek gor frišnega Medena
Potem je tu se sklopka, ki bogsivedi koliko pred seboj vec nima, zavorni diski pa so tudi ze fajn shujsani.
Slike nizanega avta sledijo!
Ce ima kdo podobno gajbico ali pozna doticne spake dobro, bom vesel, ce tule dvigne roko - je le moj prvi VW tole