Tha Real M napisal/-a:
1. Aha na sežiganje....hm pa to ne poškoduje skoljke nič? mislim nič ne zvije itd.. a kakšne firme z banjo nimajo? Kok pa stanje sežiganje? A se odstrani tudi tisto sranje od "dinitrola" s tem ?
2. to o peskanju govoriš, da sm ostraniš zascito po podnu? Kok pa te kej računajo? Zanima me tudi kako je s navoji, jih je treba zaščititi ali peskajo z ledom? Pa se splača avto dat peskat, ce ni skoraj nič gnil? S kako barvo ti ga pa namežejo, a to celo karoserijo?
4. Zanima me, kako je s tem ko nazaj prtrjuješ blatnike, se dobi tisti kit, k je sedaj bil gor, ker zgleda da je odlično opravil svojo nalogo:D to boš ti bl vedu samurai a? kako pa je tam okoli vetrobranskega stekla, kjer je ta kit nanešen in potem pobarvano čež..?
LP
M
To sežiganje je bolj ali manj površinsko, sigurno pa malo spremeni molekularno zgradbo pločevine. Pri tako majhnih površinah ni nevarnosti za zvitje pločevine, v kolikor je pač sežiganje res samo površinsko, medtem, ko pri večjih površinah ta nevarnost obstaja. Sicer se pa sežiganje uporablja bolj ali manj za odstranjevanje izolacije, torej po podnu ali notranjih delih blatnikov in bokov, kjer pa je tako ali tako dovolj ojačitev, da ne pride do zvitja pločevine.
Peskanje je namenjeno v prvi vrsti oldtimerjem, oziroma avtomobilom, katere je že pošteno najedel zob časa - RJA. Tvojega rocca bi bilo nesmiselno peskati, ker ima zanemarljivo količino rje. Ko je avtomobil speskan, ga je potrebno nemudoma polakirati z temeljno barvo, ker če ne, bo rjav še bolj kot pred peskanjem . Za nanos temeljne barve uporabljajo dvokomponentne temeljne barve. Je pa potrebno potem paziti pri nadaljni obdelavi avtomobila, predvsem pri kitanju, ker se metal kit ne uporablja za kitanje preko temeljne barve. Za to se dobi poseben metal kit, ki je namenjen izrecno kitanju preko temeljne barve. V nasprotnem primeru je potrebno temeljno barvo odstraniti/pobrusiti do pločevine in potem pokitati površine z "normalnim" metal kitom. Ker pa je temeljna barva dvokomponentna (torej barva + trdilec), se le te ne da odstraniti samo z nitro razredčilom, ampak jo je potrebno pobrusiti (ampak samo tam, kjer se bo kitalo) in to pomeni dodatno delo, oziroma denar stran vržen za tisto temeljno barvo, ki je bila nanešena po peskanju. To se dela na avtomobilih oziroma delih, ki ne gredo v takojšno nadaljno obdelavo, oziroma bodo nekaj časa skladiščeni ali na čakanju Seveda mora biti namazan vsak milimeter pločevine, ki je bila speskane, ker če ne - rja party
Tisti kit, ki spaja blatnik s karoserijo, je čisto navadna fugirna masa. Dobiš jo v vsaki trgovini, ki se ukvarja s prodajo ličarskega materiala. Paziš samo to, kar je rekel Matjaž: biti mora tista, preko katere se lakira - over paintible
lp
Andrej