Nato se je začel omenjeni petek. Plan je bil do nedelje menjat motor (iz ABT na ABK), seveda zamenjat komplet inštalacijo, strah je vzbujala le bencinska črpalka, kar se je kasneje izkazalo za nepotrebno skrb, saj gre za isti šmorn. To pa še ni vse. Avto je imel vsa 4 okna na ročni pomik, zato je bila nujno potrebna nadgradnja na 4x el. pomik. Seveda so gor priletela tudi el. in ogrevana ogledala, sedaj v barvi karoserije. Če pa že kopljemo in so deli na zalogi, pa dajmo not zabasat še tempomat.
Staro ven, če ne gre lepo pa na silo
sej ni tak kruto kot zgleda!
prazna kočija
Tu še samo dodamo nekaj periferije, kompresor itd.. V glavnem, to je že novo srce!
In seveda, ja že spet!
Evo ga!
Drobtine so že zunaj
Lepa originalna, kompletna, nikjer razrezana inštalacija el. pomika
Nov ležaj in lamela LUK
Še malo pa bo
Tu je pa že prišel na svoj račun
tnx Štajnar
In smo kopali in kopali. AJA, NOVE LUČI!!
Recimo kako rešimo zagato z luknjo od hebla
In zadaj- originalni visokotonci, ki bi po pravem bili zgoraj na tapeti, pred kljuko!
Ura je ca 3.00 nedelja zjutraj, pomoč pride vedno prav
Malo se že bližamo. Tu se tudi vidi že ogledalo, mi zgleda kul
Malo improvizirano, ampak 100% delujoče
Zbasano končno vse not in..
Aha, še malo špagetov, pa bomo probali
V glavnem, ko je bilo vse zvezano in prišravfano, seveda notranjost še totalno razsuta in votla je bila nedelja okrog 22.00.
Kontakt, OK, pumpa zabrni, OK, obrni ključ, ta ta ta ta ta in verjameš ali ne, pali v prvi. Dročniki tolčejo, Digifant se uravnava, vse smrdi in se mali kadi še od raznih čistil na motorju, po ca. 10 minutah se prosti tek umiri, dročniki potihnejo, navdušenje, avto laufa kot nov.
Plan? Avto zmetat do konca skupaj, ker je že skor ponedeljek zjutraj, ob ca. 9.00 je že treba biti v Poreču. Z avtom in ja, s tem, belim. Ob ca. 3.00 pade testna vožnja- nov avto. Mehka sklopka, moč, neslišnost delovanja, šipe, nove lampe, tempomat deluje!! Uspeh na polno.
Audi 80 2.0E '94; VW Beetle 1200 '74; Lambretta 150Li '58; Yamaha Wildstar XV1600