Precej vode je preteklo od zadnjega posta. Precej se je tudi dogodilo!
Maja sem postal ata, zato sva z ženo že decembra nabavila karavana, ki pa ni švaba. Je reno, laguna, letnik 06, z vso živo opremo, razen navigacije, od esp do samodejne ročne, 8x vreče, roloji, 17", delni leder na športnih zicih, pa ledrast volan, tempomat, dvoconska AC, itd. Avto lepo služi že dobre pol leta, 10k km do zdaj brez pipanja, tudi vodljivost je presenetljiva in zavore odlične. Stari Audi seveda še vedno brni.
Pa da nadaljujem od tam kjer se je nehalo. Tapete so izpadle takole, tudi visokotonci niso nič moteči, v bistvu zadeva fino funkcionira!
Vmes sem se tudi lotil posedenega levega sedeža, zamenjal peno in pošil raztrganino. Zadeva izpadla bolje od pričakovanega, s popravilom zadovoljen!
Na spodnji sliki bo izboljšavo opazilo le izostreno oko. Nove bremze, S2, dvobatne
No, tudi preobul sem ga v 4 nove Dunlopke, zaenkrat brez pripomb, udobno, zanesljivo v suhem in mokrem.
Zadnjič mi je tudi začela ročna grabit, ni blo druge kot zamenjat zajle, gor so bile še originalne, 16 let stare, slava jim!
Če so bremze v S2 stilu, mora bit še lenkrad! Je fajn, lepo pade v roke!
V zadnjem mesecu sem se pa precej ukvarjal z motorjem. Če bi vedel kako sranje od VW-ja je ta digifant, se nikoli ne bi lotil menjave motorja. Skratka mam že diplomo iz motorja. Hvala tudi Štajnarju, Liniju in Chromartu za električno svetovanje in pomoč. Motor je že eno leto v avtu, pa še nisem bil 2 mesca skupi zadovoljen z njim!
Mašina je začela cukat in rukat, poraba narasla na 18L, pa včasih je šlo včasih ne.. Pa se je segrelo pa spet ne, za mano črn dim. Ampak da ne govorim da je na mašini vse zamenjano od vitalnih stvari (senzorji, lambda( in to original nova), kablovje, kompletna predihtana, ne pije kaplje olja..) Razdiral droselklapne, menjaval z drugimi, testiral ajnšpric dize, jih menjaval, pa je spet šlo pa spet ne.. Potem je pa ornk nehalo it in ugotovim da je šel digifant- kompjuter. Zamenjam. Avto gre par dni, pa spet začne zalivat. Potem s Štajnarjem preko forumov ugotovima, da obstaja rele 30, ki je prekleto pomemben(napajanje ECU-ja), ko sem ga poiskal pod volanom je res bil smrdeč in vroč. Sem ga očistil, od takrat deluje, je pa že naročen nov. In ko takole brskaš po avtu, naletiš tudi na take stvari:
Ventil za oljne pare na pokrovu ventilov- lepa membrana, ne? Že čakam novo! V glavnem malo se ga že naješ, ko samo mečeš dnar, efekta pa ni. Upam da bo to zdaj delovalo.
Audi 80 2.0E '94; VW Beetle 1200 '74; Lambretta 150Li '58; Yamaha Wildstar XV1600