Da ne bo kdo rekel da se nič ne dogaja:
Evo, že dolg časa (skos) me je mučil značilen zvok počenega kolektorja, zdaj pa je le padla akcija. Davor80 je uštimal glavo darovalko od 1.6 motorja, ki ima identičen (skoraj) izpušni kolektor kot moj 2.0.
Tu sem razdiral ta čudež od nemške tehnike in v mislih pozdravljal njihove inženirje (mater vam...) dva šravfa od usisnega sta v pm.. skrita!!
Tu se pa že lepo vidi problem. Gus ponavadi poči zraven zvara in tudi tukaj je bilo temu tako.
Stari in novi. Razlika v luknji za lambda sondo. Mora bit navoj M18, na 1.6 motorju pa je blindirana luknja z M10. Pa se je projekt v nedeljo ustavil, ker mojstri pač takrat ne delajo lukenj in navojev..
Pa mi je padlo na misel, ko je ravno lepo razdrto, se lepo pride do zaganjača- ajnlaserja. Pa ga poglejmo.
Ja, že lepo suh ko poper, ščetke pa že pri koncu, eno je že malo ven ruknlo pa postrani zategnal..
Oprat, spucat, novo ploščo s ščetkami, namazat in skup zmetat.
Poezija. Sound kot na novem. ZAKON!
Ker je pač nedelja in je neki še treba naredit, sem mal popravil kvalitetne plastike, ki jih je sonce zrihtal.
In ja, prej jih ni bilo, zdaj so
Pol so pa prišli časi ko se mojstri zbudijo in naredijo tole
Gremo, sam še skup ruknat
Svežina
V glavnem zdaj je ko urca, zunaj se sliši edino zadaj pri roru, vergla pa ko kak fini motor
Upam tudi na malo znižano porabo, ker sem odkril neki fouš lufta na vsisnem, kateri je zdaj zatesnjen. Se mi kr smeji!
Audi 80 2.0E '94; VW Beetle 1200 '74; Lambretta 150Li '58; Yamaha Wildstar XV1600