Za lažje šraufanje delov na podvozje sem karoserijo obesil nazaj na roštilj.
Zadnja prema tudi speskana in pobarvana, zadnje selene sem kupil powerflex. Nov težnostni regulator, nove komplet zavorne cevi, nosilci rezervoarja tudi srebrni
Ker G60 nima zunanje pumpe goriva, je na za to predvidenem mestu samo filter. Tudi nosilec zanj sem kupil od trojke, saj je bil stari preveč rjast. Paše točno, saj so filtri enaki, luknje za pritrditev na karoserijo tudi.
Izolacije izpuha niso nevemkaj, sem jih samo očistil in zmontiral nazaj, ker so nove predrage. Ena mi še manjka, se ne spomnem več kam sem jo založil
Po doolgem iskanju sem dobil še en del, ki mi je manjkal, in sicer nosilec servo bobna. Zadeva je precej specifična, ker more biti od avta brez ABSa, z hidravlično sklopko, paše pa samo od MK2 platforme. Hvala Sašo! (baje da se frčač vrača na sceno
)
Seveda sem dotični nosilec speskal in pobarval, zavorni boben in zaščitni pleh tudi. Nisem poslikal, zato samo ena fotka zmontiranega.
Servo boben je tavelik, glavni zavorni sem kupil nov. Ker mi dišijo malo večje bremze spredaj, sem našel tudi malo večji cilinder. Navadne dvojke imajo 20 mm, G60 in 16V 22 mm, tale je pa od Transporterja T4 brez ABSa, 25 mm. Paše točno, edino priključke za cevi ima malenkost bolj razmaknjene, pa malo daljši je. Upam da bo ok.