Golf 1.6 GTi MK1

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a piko dne To Maj 13, 2014 11:28 pm

ja, cena samo za blok, ma je treba prepis narest, pa niti ni najnižja cena bloka ;)
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Maj 16, 2014 10:22 am

tile švasarji so tud svojga dnara vredni.
"to bi tko pa tko, ampak pel tja pa tja".
tam pa ista štorija, samo drugam te pošlje.
in četrti te pošlje spet k prvemu :roll:

je prav fajn ta kriza, nibenu ni več treba delat za dnar.


in sem se razpizdu in zrihatl ključavnico na havbi in zamenjal vinte za šipe šibat sem pa tja :lol:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a Cox dne Pe Maj 16, 2014 10:57 am

Bo treba neki bol moški moped not potisnit .. tote otroške 1.6 ipd. mašine itak niso za nikamor :D
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Maj 16, 2014 11:05 am

Cox napisal/-a:Bo treba neki bol moški moped not potisnit .. tote otroške 1.6 ipd. mašine itak niso za nikamor :D


aha, in pol svizec zavije cilinder v marmelado :D
če bi bil tole tasovc, bi bil že passatov 2E motor noter.

sicer pa...

Slika

... tole stoji v skladišču od lani [smilie=zeppelin.gif]


ma ne, origi gti je zakon.
pa še malo jih je, naj bo eden redkih.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 16, 2014 12:45 pm

Cox napisal/-a:Bo treba neki bol moški moped not potisnit .. tote otroške 1.6 ipd. mašine itak niso za nikamor :D



Nimaš pojma.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a Cox dne Pe Maj 16, 2014 1:08 pm

Pouči me ...
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 16, 2014 2:44 pm

Preprosto. MK1 1.6 GTI eg mašina gre ko svinja. Če se nisi nikoli vozu z enim ne bos verjel ampak je res. Verjetno dosti pripomore ultrakratek menjalnik ampak vseeno. Ni zastonj GTI postal to kar je. In začelo se je prav z to mašino. Jaz sem absolutno za to, da se ohrani EG je če se le lahko ampak kot zgleda je hudo pomankanje teh blokov. Meni ni uspelo dobit dobrega pa sem prefural celo slovenijo in privleku 3 bloke domov in vsi so bli v kurcu. Iz čistega gneva sem potem šel na ABFja če nebi nikoli. Seveda gre sedaj moj ato z ABFjem boljše- kar precej, ampak tistemu malemu 1.6 ni prav nič manjkalo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Maj 16, 2014 6:33 pm

tud razmerje KM/kg ni slabo, teh par sto kil se premakne dok si rekel 1-3, samo blok mora bit ok [smilie=zeppelin.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Maj 16, 2014 6:46 pm

dokler ne se švajsnemo skupaj enga bloka iz dveh, pa mal pucamo.

enkrat menjalnik...

Slika

Slika


... spet drugič feltne

Slika

Slika


ta je najslabša in ko se mi ni dalo več, sem jo samo okol obrnil :lol:

Slika
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne So Maj 17, 2014 1:33 am

pompa problematičarka od zunaj

Slika


sestavni deli brez magneta in ohišja (od druge pompe, ki se je obrnila, ko sem jo razdrl, mamuji)

Slika


črpalni del, ko se vrti v eno smer grejo valjčki ven, v drugo se pa skrijejo noter.
po moje lih tu nekaj šteka na oni pompi iz avta.

Slika

Slika


črpalni del iz notranje strani (proti rotorju elektro motorja)

Slika


če bo kaj ratalo operirat, bo skozi to luknjo, cca 1cm :lol:

Slika
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a Cox dne Ne Maj 18, 2014 11:36 am

Saj ne recem da je pocasen, in res je da se z 1.6 še nisem peljal ampak če ni po nekem čudežnem naklučju blazno hitrejši od 1.8 gti-ja ... jaz ravno nebi reko da gre kot svinja.
Sicer se meni dopade originalnost zanimivih primerkov(očitno se staram :D ) in popolnoma razumem nekoga ki si želi obdržati original motor, ampak so hujše stvari na svetu ki jih lahko nardiš GTI-ju kot pa to da mu daš res neki zajeban agregat.
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..
Uporabniški avatar
Cox
UPORABNIK S KRAVO
 
Prispevkov: 2896
Pridružen: Po Dec 08, 2008 8:21 pm
Kraj: Maribor
Avto: type 3

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a Green dne Sr Jun 04, 2014 4:21 am

Pa še to.... :D VR6 motor je samo 30 kg težji od 16V :wink: ...
l.p.
Uporabniški avatar
Green
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 352
Pridružen: Pe Feb 10, 2006 10:27 pm
Kraj: Savijnska dolina
Avto: vw 1200j

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 24, 2014 9:27 am

Zdaj ti lahko potrdim iz lastnih izkušenj, da ni nobenega negeativnega efekta pri lajšanju vztrajnika.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Jun 24, 2014 11:54 am

eugene napisal/-a:Zdaj ti lahko potrdim iz lastnih izkušenj, da ni nobenega negeativnega efekta pri lajšanju vztrajnika.


o pozitivnih pa niti besede ? [smilie=zeppelin.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 24, 2014 12:57 pm

Bolj odziven. Hitreje gre na obrate. Ampak po moje je vztrajnik še vedno pretežek za nek dramatično razliko.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Jun 24, 2014 1:16 pm

koliko si pa pobral stran? si prepričan da ne gre le za placebo efekt? ker to "bolj odziven, hitreje gre na obrate" mal težko izmeriš ane? :)

sicer pa ja, važno da si ti zadovoljen z rezultatom ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a Vičo dne To Jun 24, 2014 1:24 pm

eugene napisal/-a:Zdaj ti lahko potrdim iz lastnih izkušenj, da ni nobenega negeativnega efekta pri lajšanju vztrajnika.


Si probal spustit gas pri ene 100 na uro? :)
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: Golf 1.6 GTi MK1

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 24, 2014 1:48 pm

To je težko rečt prej potem ker sem šel iz 1.6 8v na 2.0 16v. V glavnem ne čutim nobenih izrazitih negativnih posledic, ki se jih povezuje z lajšanim vztrajnikom. To da gre hitreje na obrate je čista fizikalna zakonitost. Oz tako bom povedal. To kar lahko na izi odvzameš mase (vztrajnostnega momenta) tem našim vztrajnikom ne bo (pomoji izkušnji) naredilo avta nevoznega, kakor tudi ne GP dirkalnika iz njega. Mogoče se največ čuti pri speljevanju z mesta, ko moreš malo bolj pod sklopko speljevat. Nobenega vpliva na nemirnost teka ali kaj podobnega. Šaltalo bi se ko puter če nebi imel zjebanega sinhrona od 3je.

Aja stran sem pobral cel zunanji ring do zob zaganjača.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Prejšnja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron