eugene napisal/-a:Jaz sem dal odstružit vztrajnik in ga nesu na balnsirko k vulkanizerju. Ta mi je označu kje bi mogu dat uteži (4g) in jaz sem doma povrtal luknjo na nasprotni strani, ki odgovarja tej teži.
eugene napisal/-a:Nesi enmu pametnemu strugarju, ki ga bo centriral v stružnici z merilno urco v kako stoto. Odstružiš cel kolobar od zobnika zaganjača proti bloku. Lajšan vstrajnik prinese s seboj določene posledice.
Tha Reel M napisal/-a:eugene napisal/-a:Nesi enmu pametnemu strugarju, ki ga bo centriral v stružnici z merilno urco v kako stoto. Odstružiš cel kolobar od zobnika zaganjača proti bloku. Lajšan vstrajnik prinese s seboj določene posledice.
nemiren tek, kaj še?
Lp
M
eugene napisal/-a:Prosim razloži mi kako lahko lažji vztrajnik pobere navor motorja.
pocesnkII napisal/-a:eugene napisal/-a:Prosim razloži mi kako lahko lažji vztrajnik pobere navor motorja.
lahko ti samo praktično povem da vsi avti kjer smo lajšal so se ''hitreje zavrteli'' v obrate in hitreje zgubili vztrajnost na klancih
ŽucMac napisal/-a:orkaflek, dejmo napisat nekaj plusov in minusov, da se zna čiča odločit
eugene napisal/-a:Tam pride os od pumpe ? Je delalo normalno, nisi nič opazu?
pocesnkII napisal/-a:kje pa je manjkajoči konec?
piko napisal/-a:mam jst naprodaj 1.6 blok, sam je jeba, k se ga še cel avto drži.
Vrni se na Volkswagen in Audi projekti
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov