Na vrsto so prišla DIY kleparska in ličarska dela. Motornega prostora sprva nisem imel namena barvati, ampak sem ob razstavljanju prišel do zaključka, da je to neobhodno.
Najbolj kritičen je seveda predel ob akumulatorju:
Ni blo druge, žičnato krtačo v roke in gasa:
Že po kratkem drgnenju se je pokazalo, da stvar le ni tako kritična, in da je bila rja le površinska:
Tudi povsod drugod, kjer so bile sledi rje, sem očistil do pleha...
... in popackal z temeljno barvo.
In še ena cvetka, posledica nespametnosti enega od prejšnjih lastnikov - en specialc je notranji blatnik prišraufal kar z vijakom za les v pločevino
In ko sem malce podrezal z izvijačem, se je pokazalo tole:
Izrezal vse, kar je bilo rjasto (malce slaba slika):
Še iz spodnje strani pobrusil izolacijo:
Malce je ušla brusilka, jebiga
In upasal košček pleha:
Nato mi ga je prišel zašvasat taisti sosed, ki mi je prodal avto
Nažalost ni blo cajta slikat
Tukaj pa že skitano in obrušeno:
Tudi na drugi strani je bila podobna štorija, le malenkost manjša:
Sledilo je brušenje, oz šmirglanje po domače. Začel sem kar z skotch briteom
Evo že vse obrušeno, očiščeno, zamaskirano... Skratka, pripravljeno na barvo.
Kupil kompresor
... in skočil na Hrvaško, do Reke, po tastaro barvo (torej ne na vodni osnovi) in primerno razredčilo
Odločil sem se za originalno GTijevo barvo tistih letnikov - Atlas Grau Metallic. Za par odtenkov je drugačna od te TASovske Perl Grau
Paint time. Tukaj že kolega Živko, ki veselo blodi lak
(posodil je tudi eno malce boljšo pištolo)
Iiiinnn... Pobarvano!
Lahko mirne duše rečem, da sem z rezultatom precej zadovoljen. Seveda je videt nekaj napak, ki so predvsem posledica moje slabe priprave (ni se mi dalo preveč brusit
) - ampak, koga pa briga koneckoncev. Ta avto itak ni in nebo nek show & shine