VW Corrado 16V

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Maj 18, 2010 8:01 pm

Pozdravljeni,

avto je sicer že 14 dni doma vendar je od včeraj tudi uradno moj.
Kupil sem ga takorečeno 500m stran od doma.
Na avtu je kar nekaj dela vendar ni nič pretirano groznega.

dela, ki se bodo izvršila na karoseriji:
-kleparsko popravilo desnih vrat in desnega boka
-kleparsko popravilo leve zadnje obrobe
-kleparsko popravilo levih vrat (spodnji rob je gnil)
-kleparsko popravilo levega praga (gnil)
-manjša kleparska popravila karoserije (tu in tam so buške)
-ličarska obnova karoserije
-kljuko sem že popravil :D

dela na podvozju:
-obnovitev rok, preme, končnikov, zglobov.... (obnova ali menjava za novo)
-vsi novi kolesni ležaji
-novi amortizerji in vzmeti
-novi zavorni koluti in ploščice
-feltne

dela v motornem prostoru:
-prvo menjava injektorjev, potem pa bomo videli naprej
-menjalnik sem že precej izboljšal, saj je na ročici manjkal en zeger in se je vse zatikalo; nekaj bo še treba naredit
-obnova ali drug štarter; ricel prime v vsako deseto

dela v notranjosti vozila:
-vse razstavit, pa se bo pokazalo, kar pa se vidi je
-obnovitev stropa
-obnovitev voznikovega sedeža
-obnovitev kablovja
-ostale malenkosti

V nadaljne pa bomo videli. Imel sem idejo gor dat namesto K-jet uplinjače od motocikla, vendar bo ostalo pri K-jet. Mogoče bi vse skupaj celo opremil z rootsovim puhalom, vendar se za to moram posvetovat še z nekom, ki točno pozna elektroniko, ki nadzira predvžig. Zej pa k slikam :D

Slika

Slika

Slika

Slika

Toliko zaenkrat, se bom pa še oglašal in pripel kakšno slikco o napredku. Žal bo potekalo vse skupaj bolj počasi, saj imam poleg tega avta tudi stanovanje za zrihtat in majnega otroka. Kar bodo finance dopuščale se bo dogajalo.

LP
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a sovec1 dne To Maj 18, 2010 8:33 pm

Pohvalno da si se lotil takega avtomobila,lepo počasi izpolnjuj plan,da bo corl na koncu tak kot se spodobi. Če ni skrivnost koliko si pa plačal zanj?
Uporabniški avatar
sovec1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr Jun 10, 2009 10:52 pm
Kraj: majšperk city
Avto: BMW 525d

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a Jubi dne To Maj 18, 2010 8:42 pm

Se mi dopade, da ti je ratalo dobit Corrada. 8) Čimveč sreče pri projektu. :wink:
no_name napisal/-a:Žal bo potekalo vse skupaj bolj počasi, saj imam poleg tega avta tudi stanovanje za zrihtat in majnega otroka. Kar bodo finance dopuščale se bo dogajalo.
Ko bo bo ni važno kdaj važno, da bo. :wink:
"Some say that he is very quick,some say that he is a legend. All we know is he's called the GTI"
Uporabniški avatar
Jubi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 551
Pridružen: Po Avg 11, 2008 4:20 pm
Kraj: Bistrc-Topolc
Avto: mk2 gti

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Maj 18, 2010 8:58 pm

Projekt :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Maj 18, 2010 9:04 pm

Veliko volje in denarja ti želim :D
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Maj 18, 2010 10:35 pm

Veliko volje in denarja ti želim

in veliko potrpljenja in prostega casa :D

tudi ce se ti casovno razvlece, ne se sekirat. na koncu bo vse poplacano.
lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne Sr Maj 19, 2010 12:14 am

eh vsaj kosov ne bo težko dobit :D
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Sr Maj 19, 2010 12:23 am

Tale koreta se je pa v nasih koncih vozila. Zgleda ena solidna osnova, ceprav sem jo veckrat videl parkirano po raznih parkingih kot pa na cesti. Kar se tice delov, hitro kontaktiraj @LukaVr6, saj take prilike kosov, ne bo vec tako kmalu. Vsaj karoserijskih.

Pa uspesno "obnovo"!

P.s. Tista varianta z mikuniji ni slaba!
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a Slicker dne Sr Maj 19, 2010 1:00 am

jz mam vse karoserijske kose, tako da če boš kj rabu, povej :lol: desna vrata ko nova, leva so sicer sicer že bila nekaj kitana, samo gnila pa niso.
Uporabniški avatar
Slicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1210
Pridružen: Po Maj 28, 2007 2:15 pm
Kraj: okolica Trebnjega
Avto: Golf VR6

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne Sr Maj 19, 2010 1:01 am

1.8 16V? kaj ma pa od opreme?
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne Sr Maj 19, 2010 10:54 am

Ja, 1.8 16V, KR motor.
Od opreme ma pa servo volan 8)
pa daljinsko CZ

[smilie=zeppelin.gif]
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne Sr Maj 19, 2010 11:25 am

če rabiš opreme kaj, se bo marsikaj najdlo.
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a MERKLIN dne Sr Maj 19, 2010 8:52 pm

Zgleda kar dobra osnova za projekt.
Upam, da ti uspe uresničiti zadane cilje in spraviš na cesto še eno legendo!

Lp
Uporabniški avatar
MERKLIN
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 746
Pridružen: Ne Feb 18, 2007 3:11 pm
Kraj: Štajerc
Avto: VW Corrado G60

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Maj 28, 2010 7:37 pm

Dons je prišla roba. Tukaj si upam objavt sliko, ker vem da žena ne pribira forumov :lol: Zanje sem se stegnu 260€.
So pa tko jeb..ki da sem jih kar v original pakungi pustil. Na desni so stari.
Slika

Sem jih tudi že namontiral. Motor deluje precej bolje vendar daleč od željenega.
Zanima me, če ima kdo slučajno že doma pripravo za merjenje sistemskega tlaka in tlaka iz wur, da ne bi sam nekaj improviziral, pa še kej novga lahko podebatiramo. Pa pridem do njega s [smilie=beer2.gif] 8)
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Maj 28, 2010 7:49 pm

blagor tebi. moja je kar prijavljena :D
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Pe Maj 28, 2010 9:22 pm

no_name napisal/-a:Dons je prišla roba. Tukaj si upam objavt sliko, ker vem da žena ne pribira forumov :lol: Zanje sem se stegnu 260€.
So pa tko jeb..ki da sem jih kar v original pakungi pustil. Na desni so stari.
Slika

Sem jih tudi že namontiral. Motor deluje precej bolje vendar daleč od željenega.
Zanima me, če ima kdo slučajno že doma pripravo za merjenje sistemskega tlaka in tlaka iz wur, da ne bi sam nekaj improviziral, pa še kej novga lahko podebatiramo. Pa pridem do njega s [smilie=beer2.gif] 8)


kerga tlaka? kaj pa je to problem, kupis manometer in cevi in je to to???
Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Maj 28, 2010 9:24 pm

Ja sej, glede na družinski proračun bo naša tud kmal prijavljena :twisted:

U glavnem tukaj je en filmček, ki dokaj nazorno pokaže kako se zadevo nastavi:
http://www.youtube.com/watch?v=58I2Cd1k ... re=related

Če ima kdo že obstoječo aparaturo (manometer, cevke, t-kos, ventil...), da ne bom naštimal svoje...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne So Maj 29, 2010 11:55 am

Po menjavi injektorjev včeraj sem bil kar malo razočaran.
Zato sem se danes lotil nastavitve diference vbrizga (da naštelaš, da vsi isto dozirajo).
To se nastavlja z vijakom, ki je na mengenteilerju poleg priključka za cev injektorja.
Zgoraj je torx pokrovček, spodaj pa imbusni vijak. Če se vijak zategne je izstočna količina večja, če se ga pa losa pa manjša.
Procedura mi je pa zlaufala takole.

najprej je treba prebrikat rele za delovanje bencinske pumpe:
Slika

nato na mengenteilerju naštelaš minimalni pretok od oka ~štandgas :?
Slika
To se štela pri majhnih pretokuh, ker pri polnem odprtju ta "diferenca" ne igra vloge.

Potlej je pa treba dat v flašo in se gleda količine:
Slika

Po ene 15min je ratalo tole:
Slika
Vidi se, da imata injektor 1 in 2 nekaj manjšo količino. Njima sem privil vijaka za 0,5 obrata.

Po nekaj poskusih je ratalo tole:
Slika

Na sliki sicer izgleda, kakor da ima injektor 1 večjo količino, vendar je samo gladina še malo nihala ko sem dal flaše skupaj.

Ko sem vse skupaj sestavil sem avto vžgal in se še malo poigral z nastavitvami zraka za štandgas in CO vijakom. Lahko rečem, da motor deluje sedaj izredno dobro. Tako da tiste tlake v sistemu in ostalo pa bom ponastavil, ko bom delal servis. Tako, da so do servisa dela v motornem prostoru zaključena.

Ne vem če ne bom skočil po preizkusnbe tablice., pa se bom mal šu čez vikend z njim jagat 8)
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Po Maj 31, 2010 4:45 pm

Čaki ti si prebrikal rele da ti je pumpa skoz delala..kaj pa mengenteiler? ti je skoz delal? al kako?
dej se mal razpisi, ker mene tudi cakajo fine nastavitve motorja da bo vse v piko spedenan..
Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne Po Maj 31, 2010 8:34 pm

Tako je.
Prebrikal sem pumpo, tako da je v sistemu tlak. Niti kontakta mi ni blo treba dat :D
Količina, ki jo mengenteiler dozira v injektorje in naprej je samo funkcija odprtja lopute in tlaka v sistemu.
Ko je loputa v nični legi, se pravi ko motor ne deluje in je pretok zraka 0, ne sme noben injektor špricat, niti rositi. Morajo bit suhi "ko prda".
Tu pride na vrsto tista vezica, ki sem jo vtaknil med loputo mengenteilerja in ohišje. Ta je zadevo odprla ravno toliko, da so začeli injektorji špricat.
Vsak injektor sem vtaknil v svojo flašo in pustil delovati tako 15min.
Po 15 minutah sem flaše postavil na vodoravno površino in primerjal količine v flašah. Če bi tukaj zadevo pustil delovati več časa je taka metoda nato bolj točna. Prav tako bi bilo bolj točno če bi uporabil digitalno tehtnico ampak jo je kr mal škoda. V mojem primeru je gladina, ki je največ odstopala bila nižja za 3mm, kar je pri ~3cm kar 10%, oz. če govorimo o lambda vrednosti je to npr. namesto 14,7:1 kar 16,2:1. Zaradi tega tudi nastavitev CO ni bila mogoča, avto je vžigal po 2-3 cilindrih, kup komedij u glavnem. Naj še enkrat povdarim, da so količine ostopale bistveno bolj, kakor pa sem lahko ujel na sliko s telefonom.
No 3mm razlike višine pri ~3cm v flaši je nato rezultiralo v "točno" s 0,5 obrata privitja vijaka, ki se skriva pod torx pokrovčkom, poleg priključka za cev injektorja na mengenteilerju. Če se vijak privije je pretok večji, če pa se ga odvije je pretok manjši. Nisem pa prepričan ampak se mi zdi, da če enemu povečaš pretok, da se drugim zmanjša, ampak v končni fazi to ne igra vloge. Končno razmerje zrak:gorivo pa se nastavlja z vijakom, ki je na ročici mengenteilerja. Ker nimam takega orodja sem sam kar skoval en drat :oops: ampak važn da dela.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jun 01, 2010 5:09 pm

no_name napisal/-a:Tako je.
Prebrikal sem pumpo, tako da je v sistemu tlak. Niti kontakta mi ni blo treba dat :D
Količina, ki jo mengenteiler dozira v injektorje in naprej je samo funkcija odprtja lopute in tlaka v sistemu.
Ko je loputa v nični legi, se pravi ko motor ne deluje in je pretok zraka 0, ne sme noben injektor špricat, niti rositi. Morajo bit suhi "ko prda".
Tu pride na vrsto tista vezica, ki sem jo vtaknil med loputo mengenteilerja in ohišje. Ta je zadevo odprla ravno toliko, da so začeli injektorji špricat.
Vsak injektor sem vtaknil v svojo flašo in pustil delovati tako 15min.
Po 15 minutah sem flaše postavil na vodoravno površino in primerjal količine v flašah. Če bi tukaj zadevo pustil delovati več časa je taka metoda nato bolj točna. Prav tako bi bilo bolj točno če bi uporabil digitalno tehtnico ampak jo je kr mal škoda. V mojem primeru je gladina, ki je največ odstopala bila nižja za 3mm, kar je pri ~3cm kar 10%, oz. če govorimo o lambda vrednosti je to npr. namesto 14,7:1 kar 16,2:1. Zaradi tega tudi nastavitev CO ni bila mogoča, avto je vžigal po 2-3 cilindrih, kup komedij u glavnem. Naj še enkrat povdarim, da so količine ostopale bistveno bolj, kakor pa sem lahko ujel na sliko s telefonom.
No 3mm razlike višine pri ~3cm v flaši je nato rezultiralo v "točno" s 0,5 obrata privitja vijaka, ki se skriva pod torx pokrovčkom, poleg priključka za cev injektorja na mengenteilerju. Če se vijak privije je pretok večji, če pa se ga odvije je pretok manjši. Nisem pa prepričan ampak se mi zdi, da če enemu povečaš pretok, da se drugim zmanjša, ampak v končni fazi to ne igra vloge. Končno razmerje zrak:gorivo pa se nastavlja z vijakom, ki je na ročici mengenteilerja. Ker nimam takega orodja sem sam kar skoval en drat :oops: ampak važn da dela.



kulsko, thx za info...
ti mas k-jet kajne? ker kokr sm gledal ke-jet teh nastavitev ne omogoca...
dej mi se povej kako si CO nastavljal?

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Jun 01, 2010 6:49 pm

Imam K-jet.
Te nastavitve naj bi bile potrebne ker tudi vsaka šoba ne odpre pri enakem tlaku; ena pri 3.25, ena pri 3.3bar... pa še colžine cevk so drugačne.
KE-jet še nisem videl ampak pomoje ima tudi možnost te nastavitve.

CO in tlakov v sistemu in WUR pa nisem še nič nastavljal. To bom nastavil po servisu, ko bo nov filter goriva pa še 1 rezervoar bom sedaj skuril z magičnim čistilom za ajnšpric, ki stane 4,5€ :lol:

Sedaj sem ga nastavil "po posluhu"...

Daj slikco KE mengenteilerja gor !
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Jun 01, 2010 6:56 pm

Ja sem hitro mal prebrskal pa nekateri tega izgleda res nimajo.
Ti vijaki se skrivajo pod torx pokrovčki, na katere kaže puščica:
Slika
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Jun 01, 2010 10:20 pm

Vidim, da si se kar spustu v zadevo! Bravo :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: VW Corrado 16V

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Jun 01, 2010 11:46 pm

Evo, sem glihkar prletu od kolega, ki je avtomehanik in je več let delal na VW.
Zaenkrat mi je naštel naslednje:
-vsi 3 nosilci motorja (menda mi bo motor skočil ven )
-sprednje stabilizator gumice+stabilizator gelenka
-4 zavorne cevke
-komplet zobati jermen z napenjalcem (menda bo motor zaropotal, če gre čez 300min-1) pa 5 min prej sva ga v 7000 vrtela :lol:
-vodna pumpa
-sklopka
-tesnilo glave
-veriga odmičnih gredi
-filtri, svečke, olje....
-prednje zavorne ploščice+koluti
-semering tesnila odmičnih, gl. gredi., na menjalnik

Tko da po tanovem se veselim vnaprej 15. v mesecu ene 4 mesece zapored :lol:
Po temu bo avto menda šele "vitalen" :shock:
Tko to je če ne morš enostavno hodit v gostilne in se ne spuščat v projekte :D

Bom sproti limal slikce o napredku.

LP Boris
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Naslednja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron