Ko bo bo ni važno kdaj važno, da bo.no_name napisal/-a:Žal bo potekalo vse skupaj bolj počasi, saj imam poleg tega avta tudi stanovanje za zrihtat in majnega otroka. Kar bodo finance dopuščale se bo dogajalo.
Veliko volje in denarja ti želim
no_name napisal/-a:Dons je prišla roba. Tukaj si upam objavt sliko, ker vem da žena ne pribira forumov Zanje sem se stegnu 260€.
So pa tko jeb..ki da sem jih kar v original pakungi pustil. Na desni so stari.
Sem jih tudi že namontiral. Motor deluje precej bolje vendar daleč od željenega.
Zanima me, če ima kdo slučajno že doma pripravo za merjenje sistemskega tlaka in tlaka iz wur, da ne bi sam nekaj improviziral, pa še kej novga lahko podebatiramo. Pa pridem do njega s
no_name napisal/-a:Tako je.
Prebrikal sem pumpo, tako da je v sistemu tlak. Niti kontakta mi ni blo treba dat
Količina, ki jo mengenteiler dozira v injektorje in naprej je samo funkcija odprtja lopute in tlaka v sistemu.
Ko je loputa v nični legi, se pravi ko motor ne deluje in je pretok zraka 0, ne sme noben injektor špricat, niti rositi. Morajo bit suhi "ko prda".
Tu pride na vrsto tista vezica, ki sem jo vtaknil med loputo mengenteilerja in ohišje. Ta je zadevo odprla ravno toliko, da so začeli injektorji špricat.
Vsak injektor sem vtaknil v svojo flašo in pustil delovati tako 15min.
Po 15 minutah sem flaše postavil na vodoravno površino in primerjal količine v flašah. Če bi tukaj zadevo pustil delovati več časa je taka metoda nato bolj točna. Prav tako bi bilo bolj točno če bi uporabil digitalno tehtnico ampak jo je kr mal škoda. V mojem primeru je gladina, ki je največ odstopala bila nižja za 3mm, kar je pri ~3cm kar 10%, oz. če govorimo o lambda vrednosti je to npr. namesto 14,7:1 kar 16,2:1. Zaradi tega tudi nastavitev CO ni bila mogoča, avto je vžigal po 2-3 cilindrih, kup komedij u glavnem. Naj še enkrat povdarim, da so količine ostopale bistveno bolj, kakor pa sem lahko ujel na sliko s telefonom.
No 3mm razlike višine pri ~3cm v flaši je nato rezultiralo v "točno" s 0,5 obrata privitja vijaka, ki se skriva pod torx pokrovčkom, poleg priključka za cev injektorja na mengenteilerju. Če se vijak privije je pretok večji, če pa se ga odvije je pretok manjši. Nisem pa prepričan ampak se mi zdi, da če enemu povečaš pretok, da se drugim zmanjša, ampak v končni fazi to ne igra vloge. Končno razmerje zrak:gorivo pa se nastavlja z vijakom, ki je na ročici mengenteilerja. Ker nimam takega orodja sem sam kar skoval en drat ampak važn da dela.
Vrni se na Volkswagen in Audi projekti
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov