Napisal/-a eugene dne To Maj 13, 2014 11:11 pm
Po borbah z zaganjačem ki mi ni tel dobro verglat sem tudi to rešu. Zaganjač je dol z avta zavrtel, montiran pa se je samo čulo špulo, klick, ni pahotelo obrnit oziroma če že je , je jedva jedva obračalo motor. Dam gor , dam dol, merim padce na eni sponki , merim nadrugi, pizda pride samo en volt čez kotvo na navitje. Omsko ko sem testiral z voltmetrom piska , češ da je kontakt. Pogruntam da je verjetno notranji ta velik kontakt na špuli zakurjen. Ni kaj odpertlam solenoid in res malo obrabljeni kontakti in bakren mostiček. Ščisti, sestavim nekako nazaj, treba spodvit rob, ker ta del je načeloma nerazstavljiv, , merim, kontakt je če stisnem s prstom ko dam notri jedro in ga stisnem do konca pa ne sklene. Potem skapiram v čemu je trik. Jedro se vsede na nekj konus v notranjosti prej kot mostiček sklene kontakte, sedaj še toliko bolj ker sem jih fanj prebrusu, prej zgleda da je blo na meji. Dovolj je bilo da sem dodal en punkt z varilnim da je jedro porinlo kontakt globje in rešeno. Avto končno pali. Sicer se čuti, da je zaganjač malo švoh za ta motor ampak ker je k-jet je dovolj, da mu ključ pokažeš in vžge.
Važno da sem dal zaganjač ene 5 krat gor in dol in ene 3 krat razstavu prej ko se mi je posvetlo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda