GTI Mk1 - Hammerschlag

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Maj 11, 2014 11:38 pm

Ker ni neki keša za 16V mk1 kolektor in od ABFja ruka ročica od šalt mehanizma sem moral nekaj naumit. Od prej sem imel inox flanžo , k mi jo je koilega zrezal na vodo. ABF kolektor sem komplet razrezal , kupu nekaj črnih klen od 42mm, ki so istega fija kot cevi od ABF kolektorja samo debelejše in naredu spodnjo flanžo doma iz kosa 10mm ploščatega železa. Luknje sem zvrtal na stebelnem vrtalniku z kitajsko kronsko žago- počasi in stalno podmazoval, da jo ne zapalim.

Slika

Z mašino v avtu in hlačami na mestu sem pripikal obe flanži na palčke da jih držijo na mestu in potem to odšravfal dol.

Slika

Potem sem začel malo pomerjat te cevi kako bi kaj šlo skupaj. Za tri cevi sem uporabu kose ABFjrvega kolektorja eno - to ki gre odzadaj pa sem naredu iz 3 kolen in koščka cevi.

Slika

Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Homamade 16V MK1 header - manifold

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Maj 11, 2014 11:48 pm

Ko je blo vse povarjeno (MIG) sem vse skupaj pobrusu z flešom in pihnu v temperaturno mat črno. Falnže je malo povilo ampak sem jih poravnal ročno z eno veliko pilo in preverjanjem z kotnikom.

Slika

Slika

Slika

Slika

Zdaj da ne bo kdo pameten- vem za vse pomankjivosti , ki jih ta kolektor ima ampak sem moral neki spackat poceni skupaj in na hitro in na koncu se mi niti ne zdi da je izpadlo tako slabo. Bolj problem so original hlače ki imajo premajhen fi cevi in naprej origigi auspuh z lonci. Ma za začetek mi bo tudi to vredu.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Maj 12, 2014 7:39 pm

dobr si, ni kej... [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Po Maj 12, 2014 9:40 pm

super si tole naredu [smilie=beer2.gif]


lp
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Maj 13, 2014 12:06 am

Danes se končno peljal en krog do sosednje vasi in zadeva trga. K- jet totalno razštelan in predvžig nastavljen na oko nekako vžge, prej je bil čisto zalit motor ker se je k jet zaštekal, mali se vsede zraven, odpeljem in pohodim gas, prva, druga koplje. 300m, ovinki, gog do fare, kratka ravnica, ...do kortine in naprej do vrha trušk in desno po vardi , gas 4, 5 proti zabavljam, orrnem in podoben tempo nazaj, mali zraven je ves čas neki tulu od straha in se zraven vriskal od veselja. Jaz čisto evforičen. Oba nisva še peljala kaj tako divjega skozi domače loge. Fuknjeno.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Maj 13, 2014 12:51 am

odljičan [smilie=beer2.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a čare dne To Maj 13, 2014 3:20 pm

Samo kakor si za neke stvari doktor ti pa švasanje ne gre nikako.Jebi ga mogu sem.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Maj 13, 2014 4:47 pm

Nisem nek varilec res je. Ampak tu je še en drugi problem. Enih 50m 1.5m2 kabla do moje delavnice in sploh slaba napetost zaradi vaškega trafota še iz časov italije. Aparat če ni na ful sploh ne vari. In še na ful skozi neki prska. Mah, bomo vidli kolko bo zdržal kolektor. Enkrat bo treba nekaj boljšega naredit.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Maj 13, 2014 10:49 pm

WUR mi ni delal. Se pravi da ni spustu kontrolnega tlaka na 3.5 bara ( topel) ampak je držal tlak na 5 bar kot je dovod. Sem ga komplet razstavu, tudi komoro z tanko inox membrano in vse lepo ščistu z nitro. Na membrani se je nabrlala taka smolnata usedlina od bencina in zgleda da je to leplo membrano. In dovode sem fanj namoču in spihal. Zdaj dela. Lepo naraste tlak iz 1.5 na 3.5 bara ko se segreje. Jutri priklopim lambdo in bomo vidu kolko se bo dalo uštimat zmes skozi celo območje s tem WURom. Še vedno mepreseneča kako robusten je k-jet vbrizg.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Maj 13, 2014 11:11 pm

Po borbah z zaganjačem ki mi ni tel dobro verglat sem tudi to rešu. Zaganjač je dol z avta zavrtel, montiran pa se je samo čulo špulo, klick, ni pahotelo obrnit oziroma če že je , je jedva jedva obračalo motor. Dam gor , dam dol, merim padce na eni sponki , merim nadrugi, pizda pride samo en volt čez kotvo na navitje. Omsko ko sem testiral z voltmetrom piska , češ da je kontakt. Pogruntam da je verjetno notranji ta velik kontakt na špuli zakurjen. Ni kaj odpertlam solenoid in res malo obrabljeni kontakti in bakren mostiček. Ščisti, sestavim nekako nazaj, treba spodvit rob, ker ta del je načeloma nerazstavljiv, , merim, kontakt je če stisnem s prstom ko dam notri jedro in ga stisnem do konca pa ne sklene. Potem skapiram v čemu je trik. Jedro se vsede na nekj konus v notranjosti prej kot mostiček sklene kontakte, sedaj še toliko bolj ker sem jih fanj prebrusu, prej zgleda da je blo na meji. Dovolj je bilo da sem dodal en punkt z varilnim da je jedro porinlo kontakt globje in rešeno. Avto končno pali. Sicer se čuti, da je zaganjač malo švoh za ta motor ampak ker je k-jet je dovolj, da mu ključ pokažeš in vžge.

Važno da sem dal zaganjač ene 5 krat gor in dol in ene 3 krat razstavu prej ko se mi je posvetlo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Sr Maj 14, 2014 9:16 am

Zakon [smilie=auto.gif] Sm lih teu vprašat, kaj pravi kej lambda. Poročaj, zanimivo branje :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Maj 14, 2014 10:06 pm

No danes sem priklopu lambdo, seveda sem prvo segrel avto, in se šel furat. Lambda vrednost je bila po štelanju skoraj povsod okrog 1 tudi ob pospeševanju tam do 5000 obratov. Oziroma ob pospeševanju celo malo pade na 0.95 ker ja solidno. Tako d v prvi fazi bom pustu kar ta WUR in bom ob priliki proval kakega od 16v z obogatitvijo na tlak iz kolektorja. V bistvu sem kar presenečen da brez nekaga štelanja kontrolnega tlaka deluje stvar tako dobro. Avto lepo vžiga, pospešuje brez kakega cukanja ali flat spota po celem območju in na splošno gre zelo dobro. Ne moreš, da nebi občudoval k-jeta. Menjalnik (2y) malo zaškrta ko daš prehitro v tretjo ampak dodsti manj kot je škrtal original.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Sr Maj 14, 2014 11:15 pm

K jet je zakon jst gs obozujem na svoji enkici
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Maj 14, 2014 11:43 pm

ej kater wur mas pa zdej?

Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Maj 15, 2014 1:50 am

Vse imam od 1.6 razen vžig je od KR.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 19, 2014 7:18 am

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a strme dne Po Maj 19, 2014 12:21 pm

UUUU hudo,

A si na novo prebarval v motornem prostoru?

Kako pa da se nisi potem odločil za uplinjače?
bolje vrabec na strehi, kot Lovrenc na Pohorju
Uporabniški avatar
strme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 915
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 10:03 am
Kraj: Vače
Avto: GOLF l

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 19, 2014 12:35 pm

Ne ni nič barvano. Samo spucano.

Uplinjači bojo mogli počakat. Bi rabu novo pumpo, regulator s filtrom ( filterking) nove venturije in kaj diz verjetno. Potem me bo motil hladilnik verjetno-> se pravi alu hladilnik ob strani. In na koncu bojo imeli manj konjev ko s k-jetom ker so 40ke. Zbiram pogum, da bi jih povrtal na 45 in zamenjal notranjost ( take prodaja alfa 1750 na ebayu) kar bi spet koštalo neki in imam še enih par tehnioloških nejasnosti kako to izvest.

Feltne sem dokaj površno naredu, ker nimam časa jih spravit v nulo kot si jih ti. Sem jih zbrusu z 80ko in jih čez spoliral z neko polir pasto, ki mi je je ostalo na kile, ko smo polirali metalko pred par leti. S sredin sem samo z lavo pobral dol lak in spoliral. prišel je tak mat finiš, ki zgleda kot original on daleč. od blizu je še dosti nepravilnosti. Manjkajo še pokrovčki. Strme kje si ti nabavu svoje ali si jih že imel od prej?

In nižat ga bo treba vsaj malo. 3-4 cmm ne več, ker so ceste tu obupne in jaz rad vozim hitro po njih.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Maj 19, 2014 2:19 pm

eugene napisal/-a:Slika


eco-injection kolektor :D pa kje si se lih za zeleno odločil ?

kaj ti služi manometer na dovodu v mengetajler, rabiš samo zdaj al bo ostal ?
jaz imam nekje pripravljen manometer za pritisk olja, ki sem ga mislil montirat direkt na glavo,
skupaj s tipalom za lučko oljnega pritiska, pa vrag si ga vedi kje je zdaj po vseh teh letih :?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a strme dne Po Maj 19, 2014 2:31 pm

Potemtakem je pa tole zelo ohranjen voz [smilie=yes.gif].

A 40-ke niso zadosti za 2.0, kaj pa za 1.8?

Pokrovčke sem dobil nove zraven platišč, tip iz foruma je pa rekel da jih je na worthersee-ju kupil.
Kolk so to ET 20?,
Ja nekaj malega spustit. Toliko malo kot si rekel s kakimi gewindami ne bo šlo, no udobno nebi blo, sem jih jaz do vrha enkrat odvil da sem dobil distanco od tal, pa je bil zadaj brez nihanja, kot bi bi imel štange namesto gewind.
bolje vrabec na strehi, kot Lovrenc na Pohorju
Uporabniški avatar
strme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 915
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 10:03 am
Kraj: Vače
Avto: GOLF l

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 19, 2014 2:53 pm

Jaz bi reku da na te eco 40 lahko daš največ 35mm venturije. To je ene 140 konjev.

Razmišljal sem spredaj porezat fedre za kake pol ovoja in zadaj naredit t.i drop plates - 4cm iz kake 15mm železa tako da mi bo še kolesa ven porinlo do roba. Nobenih gevind in podobnega sranja. Ene nove sachs gas amortizerje kot so original sedaj gor ali te dat obnovit in fertik.

ATSke so 15x7et 27. Spredaj so taman.

Manometer je gor provizorično za kontrolo tlaka iz WURa.

Kolektor je barvan v color efekt zeleno. Hammerschlag rulez.

Zeleno, ki te ljubim, zeleno. :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Maj 20, 2014 12:13 am

Dej prosm te, magari počaki še pol leta in vsak mesc dej na stran 20€ pa pol kupi ene -30 eibache, ne rezat fedrov.

Z novimi sachsi bo pol milina, porezani fedri bi bli pa šalabajzerizem prve klase...
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Maj 20, 2014 12:30 am

Imaš kak tehničen argument zakaj to ni dobra varjanta? Tu je govora o pol ovoja, od kaj ti vem ducata, ne pa o tem da bi porezal pol fedra stran. Tisto je jasno, da se bo peljalo slabo. To bo mogoče kaka 2 cm nižje in 5% trše, amortizer ne bo zabijalo in tudi na bump stopih se ne bom vozu. Feder pa spodaj tudi ni zaključen z ravnino, da bi potem to neki opletalo po šalci.

Ne me razumet narobe. Imaš prav, ampak mislim da tudi jaz nimam tako narobe. Al?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a VWg6016V dne To Maj 20, 2014 12:37 am

če že režeš fedre pajsni dva obroča stran spredaj, da ne boš spet razstreljaval amortizerjev. js sm jih 2x pobiral po delavnici.
Uporabniški avatar
VWg6016V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So Feb 12, 2011 2:33 pm
Kraj: bistrc
Avto: MB 190 2.6 SportLine

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a VWg6016V dne To Maj 20, 2014 12:41 am

eugene napisal/-a:Strme to je ista tema samo smo jo prestavili in preimenovali.

hvala fleko bom proval s zelenim. Sem mislu da je brezupno..


pa hempel ima dober lavakol ki ti prišpara dosti prstov...
dobi se ga pa pri sosedih hrvatih, pri nas mislim da se ga ne dobi...
Uporabniški avatar
VWg6016V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So Feb 12, 2011 2:33 pm
Kraj: bistrc
Avto: MB 190 2.6 SportLine

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov

cron