Ta novejši tip domlagerjev (od konkurence) se hitro posedejo in so na sloh kurčeve. Ta stari tip je bolj zaprt zgoraj in bi mogu trajat dalj, pa še polivretanske inserte dobiš zanj če me bo kdaj volja. Jaz sem dal mayle 1303 gume notri in prve 3 dni je blo fenomenalno- čez luknje se je peljalo neverjetno dobro ampak se je hitro posedlo in sedaj je spet isti kurac kot z novejšim tipom. Predvidevam da je guma od 1303, ki je spredaj lahek, mehkejša oz druge oblike kot golfova in se je zato tako hitro posedla, ker kolko sem bral po tujih forumih naj bi bil ta ti nosilcev top šit upgrade napram poznejšemu tipu. zdaj kako naprej se še nisem odloču, ali grem na poliuretan kar mi ne diši preveč ali kako drugo gumo. Od 944 naj bi tudi pasala, pa od starega pasata in od foxa, ki pa je tukaj itak ni za dobit, originalne pa ITAK ne delajo več.
Bonrath je delal kopije po 120E samo jih ne več.
V bistvu sem vse malo zakompliciral ker bi blo verjetno dovolj če bi novejši tip vpetja od spodaj napolnu s poliuretanom iz tube, da se ne bi posedu in bi to blo to. Pa uno distančno pušo znotraj ležaja je treba zbrusit na mero ker če ne ima luft in zatolče ko greš prehitro čez (velike) luknje.
Tu je večina infota za nadaljno branje:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4265114Znižat avta se na ta način ne da razen če nimaš coiloverjev ker je zgornja šalca in original feder prevelikega premera in ne gre skozi. Če imaš coiloverje z manjšim fijem pa da in to se tudi počne.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda