GTI Mk1 - Hammerschlag

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Apr 02, 2012 1:39 pm

hrošč z nizko gumo na 15kah zgleda glupo. drugače pa ja to je recept.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a Rjuhar dne Po Apr 02, 2012 2:26 pm

No ja, sem probal, pa mi ipak ne sede preveč... Sicer pa so gume 225/35/15

Slika
Slika
Uporabniški avatar
Rjuhar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 712
Pridružen: Pe Feb 03, 2006 4:39 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: sanjam o vw, vozim bmw, v garaži stoji pežo

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Apr 02, 2012 8:01 pm

kaj ti je bilo dolgcas ? :D
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a Rjuhar dne To Apr 03, 2012 12:57 am

Slika
Uporabniški avatar
Rjuhar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 712
Pridružen: Pe Feb 03, 2006 4:39 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: sanjam o vw, vozim bmw, v garaži stoji pežo

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Apr 07, 2012 10:27 am

Če jaz prav razumen lahko brez homologirat voziš le standardno dimenzijo gum(175/70r13 in 185/60r14) pa če tudi jo navlečeš na recimo 7 ali 8 colsko feltno? Kako pa je pa recimo z 175/50r13 ali 185/50r13 na 7 in 8 colski feltni?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a Fleko dne So Apr 07, 2012 12:43 pm

Meni osebno pride hudo 175 50 13
Slika
Get LOW - no matter HOW
Uporabniški avatar
Fleko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So Jul 30, 2011 6:19 pm
Kraj: okolica Domžal
Avto: Bavarc

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Apr 13, 2012 6:29 pm

tam med privat sporočili ni ikone za slike zraven limat (Jurtz ?)

s temi bloki pri men je takole zej, origi ima že prvo brušenje poleg tega je napokan med vijaki (zato sem ga tudi menjal), je pa zabasan tam zadaj nekje in ne morem dobre slike naredit.

uni drugi pa ima oznako "H" zadaj namesto "1.6", samo je pa v poraznem stanju, en vogal je skoraj popolnoma odlomljen,
napokanih je tudi nekaj drugih, pri srednjih dveh je tudi s prostim očesom vidno...

tisti vogal pa samo še sreča gor drži... slike:

Slika

Slika


bom še frenda prašal, upam da ga dobim čez vikend.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Apr 13, 2012 6:32 pm

ma sem tud bumbar... če sem imel že blok v rokah, bi lahko še bate izmeril,
tak da nimam pojma al so origi not al je že kaka stopnja brušenja... :roll:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Apr 13, 2012 11:39 pm

A u pičku materinu še tej blok. Če ne bi kupu batnih , ne bi dajal dol glave in ne bi vidu počen blok. Bi se zdaj že vozu...
Kaj že ki smo tako daleč, kak menjalnik bi dal notri da bi imel daljše brzine? Od kake dvojke gti na štange?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a no_name dne So Apr 14, 2012 2:48 pm

"H" blok je takoimenovani "chrysler".
Je 1.7 pa 86,4mm ima glavna gred hoda
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Apr 15, 2012 11:39 am

H block ni le chrysler in 1.7. Sumim da je blo to tudi v dvojkah 1.6 bencin.

kaj ima kdo kak link do tipov menjalnikov z prestavnii razmerji , da preštudiram kaj bi mi prišlo v poštev.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Ne Apr 15, 2012 12:09 pm

Gear Up!


Ma pusti kratek menjalnik, to je čar GTIja. Daljši menjalnik ga bo ubil.
Lahko bi edino zmontiral daljšo peto marčo, kar je bila včasih pogosta praksa :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Apr 15, 2012 12:18 pm

Vičo napisal/-a:Gear Up!


Ma pusti kratek menjalnik, to je čar GTIja. Daljši menjalnik ga bo ubil.
Lahko bi edino zmontiral daljšo peto marčo, kar je bila včasih pogosta praksa :wink:


Ja saj lih peta je prov glupo kratka.Po avtocesti se moraš vozit 140 in ima enih 5k obratov, bohvari, da si omislim še ene nizke gume. Dvomim da imajo dvojke gti tudi tako kratek menjalnik. Dalša peta bi blo kul samo kaj da grem zdaj še menjač odpirat. Sinhroni, ležaji .. [smilie=zeppelin.gif]
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Apr 15, 2012 12:38 pm

Če prav razumem od dvojke menjači na 5 brzin so v glavnem 020 in 02A. kaj prvi je na štngice in drugi na zajle? Kake so še kaj razlike. Kej pri potisni in sklopki? Pri flanžah od polosovine? So dva tipa 90 in 100mm. Jaz mam verjetno 90.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Ne Apr 15, 2012 1:03 pm

Ne rabiš odpirat celega menjalnika za zamenjat peto brzino.

Glej tle: http://www.brokevw.com/5thswap.html

Katero kodo menjalnika imaš ti sploh?

02A menjalnike pusti stat. Hidro sklopka, mehanizem na zajle. Filing na šaltheblu je za en k.
Te menjalnike se montira ker 020 menjalniki pregovorno ne zdržijo večje konjenice in navora, čeprav precej folka vozi 16 ventilce z tudi preko 180 ps na njih. Za prisilno polnjene aplikacije (G60) je pa 02A menjalnik bolj kot ne nuja.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Apr 16, 2012 7:01 am

To s peto je dobra ideja. Zdaj rabim 0.8 ali 0.75 zobniški set.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Po Apr 16, 2012 1:34 pm

Jaz mam od širokota eno 1.6 mašino, sam piše na bloku 1.8, če ti kej nuca.
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Apr 20, 2012 6:31 pm

luka32 napisal/-a:Jaz mam od širokota eno 1.6 mašino, sam piše na bloku 1.8, če ti kej nuca.



kako gre to skupaj, v 1.8 bloku 1.6 bati ? a ste puše not nabil al je lih obratno, piše 1.6 in 1.8 bati ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Pe Apr 20, 2012 7:31 pm

ŽucMac napisal/-a:
luka32 napisal/-a:Jaz mam od širokota eno 1.6 mašino, sam piše na bloku 1.8, če ti kej nuca.



kako gre to skupaj, v 1.8 bloku 1.6 bati ? a ste puše not nabil al je lih obratno, piše 1.6 in 1.8 bati ?




Bati so enaki, 1.8 ima daljši hod :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Apr 21, 2012 9:02 am

marino ne blodi:
1.6= 79.5x80 =1588ccm
1.8=81x86.4=1781ccm

Edina razlaga je, da je ali kubatura 1.8 ali da so v fabriki 1.8 blok povrtali na 79.5 ker so 1.6 bloke že ukinli zaradi problemov.
Bomo vidli ko ga bomo odprli za prvi maj :wink:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne So Apr 21, 2012 9:10 am

eugene napisal/-a:marino ne blodi:



Nisem vedu, da je pri enki drugače. Dvojke 1.6 in 1.8 imajo premer bata 81mm ...popolnoma vsi tipi motorjev (tudi ventilerji, GTI-ji in PG) razen 1H od Rallye.

Evo tle podatki za dvojko:
http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_90_VW-Golf-Motoren.html


...pa še za enko:
http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_79_VW-Golf-Motoren.html
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Apr 21, 2012 9:19 am

Vidiš tega pa jaz nisem vedu. jajca. Torej 1.6 mašine iz dvojk mi ne pridejo v poštev. Ta je iz sciroccota II in ima oznako RE. Kaj mi ve kdo pomagat z kakšnim linkom, kjer piše geometrija te mašine?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Apr 21, 2012 9:38 am

SCIROCCO (53B) 1.6 RE 1595 ccm 53 Coupe 86.04 - 90.07

Šit, torej je ta mašina 81x77.4 kot 1.6 iz dvojke. Torej 1.8 blok z 81mm bati. Ne pride v poštev.

Fantje RABIM BLOK !!!!!
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Apr 25, 2012 7:08 am

Kaj se komu valja doma mogoče kaka 1.5, 1.6 mašina iz starega audija 80. Bi rabu ven ojnice. :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Apr 25, 2012 8:41 am

eugene napisal/-a:Kaj se komu valja doma mogoče kaka 1.5, 1.6 mašina iz starega audija 80. Bi rabu ven ojnice. :mrgreen:



Počelo je... :mrgreen:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov