GTI Mk1 - Hammerschlag

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Jun 03, 2014 8:02 am

Tha Reel M napisal/-a: mi jih je naredu


a za pilo pa še nisi slišal ?
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 03, 2014 8:36 am

Origigi ima en excenter skupaj z vijakom.

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jun 03, 2014 9:43 am

no_name napisal/-a:
Tha Reel M napisal/-a: mi jih je naredu


a za pilo pa še nisi slišal ?


na pilo ne bi blo nikol tako kot more bit. če se dela, se dela orng :D

Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Marcel dne To Jun 03, 2014 10:22 am

Tha Reel M napisal/-a:
no_name napisal/-a:
Tha Reel M napisal/-a: mi jih je naredu


a za pilo pa še nisi slišal ?


na pilo ne bi blo nikol tako kot more bit. če se dela, se dela orng :D

Lp
M



Tako je zato uzameš flexarco pa gasa :D
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Ježek dne To Jun 03, 2014 10:58 pm

Flex, itak, ker 12.9 vijaki in ročna pila se ne razumejo najbolje :)

Doma sem našel 2 originalna excentrična vijaka z nekaj patine :mrgreen: ampak brez matic in podlošk, če ti kaj koristi.
Stuck back in time..
Uporabniški avatar
Ježek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: To Jan 04, 2011 11:54 pm
Kraj: Velenje
Avto: Mk1

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Jul 26, 2014 9:14 am

Sem si naredu domlagerje kot golf do 77 iz 1303jevih. Na začetku je kazalo ful dobro samo sedaj so se že fanj posedle ker je po moje guma od hrošča mehkejša kot tista ki je bla za golfa tako da bo treba najt kako varjanto trše gume (porsche 944)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Jul 26, 2014 9:21 am

Pa powerflex sem si ubodu za spredaj

Slika

Slika

in da mi potenza od ABFja ne utrga vpetja rok sem naredu eno 4 točkovno ojačitev

Slika

Slika

Avto ima nove gume uniroyal 195/45 15 ter je certificiran in registriran. 8)
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne So Jul 26, 2014 11:21 am

[smilie=beer2.gif]

hamerschlag grün :D legenda :D
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Jul 27, 2014 11:30 am

Slika

to je prava dimenzija gum [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Ne Jul 27, 2014 11:38 am

Odlicno!
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Ne Jul 27, 2014 2:01 pm

Dobro si to spackal skupaj. :D [smilie=beer2.gif]
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Ne Jul 27, 2014 3:49 pm

super [smilie=beer2.gif]



lp
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Samo. dne Po Jul 28, 2014 12:05 am

kaj je keč teh 1303 šalc?
Praise the lowered!
Uporabniški avatar
Samo.
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 488
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 9:35 pm
Kraj: Šmartno ob Paki
Avto: 1200j, Typ3 variant, Golf 1 d

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a bajta dne Po Jul 28, 2014 12:27 am

nevem če prav mislim kaj si z šalcami ustvaru, sam kk se obnese? sam kurc, ko si vse naenkrat nardil.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Po Jul 28, 2014 10:15 am

js mislim da ja s šalcami znižal avto. Mogoče se motim ampak druge razlage ne vidim.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jul 28, 2014 11:01 am

Ta novejši tip domlagerjev (od konkurence) se hitro posedejo in so na sloh kurčeve. Ta stari tip je bolj zaprt zgoraj in bi mogu trajat dalj, pa še polivretanske inserte dobiš zanj če me bo kdaj volja. Jaz sem dal mayle 1303 gume notri in prve 3 dni je blo fenomenalno- čez luknje se je peljalo neverjetno dobro ampak se je hitro posedlo in sedaj je spet isti kurac kot z novejšim tipom. Predvidevam da je guma od 1303, ki je spredaj lahek, mehkejša oz druge oblike kot golfova in se je zato tako hitro posedla, ker kolko sem bral po tujih forumih naj bi bil ta ti nosilcev top šit upgrade napram poznejšemu tipu. zdaj kako naprej se še nisem odloču, ali grem na poliuretan kar mi ne diši preveč ali kako drugo gumo. Od 944 naj bi tudi pasala, pa od starega pasata in od foxa, ki pa je tukaj itak ni za dobit, originalne pa ITAK ne delajo več.

Bonrath je delal kopije po 120E samo jih ne več.

V bistvu sem vse malo zakompliciral ker bi blo verjetno dovolj če bi novejši tip vpetja od spodaj napolnu s poliuretanom iz tube, da se ne bi posedu in bi to blo to. Pa uno distančno pušo znotraj ležaja je treba zbrusit na mero ker če ne ima luft in zatolče ko greš prehitro čez (velike) luknje.

Tu je večina infota za nadaljno branje:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4265114

Znižat avta se na ta način ne da razen če nimaš coiloverjev ker je zgornja šalca in original feder prevelikega premera in ne gre skozi. Če imaš coiloverje z manjšim fijem pa da in to se tudi počne.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Avg 01, 2014 8:40 am

Danes sem ga ciglaru ker se mi je mudilo v službo in zadnja dva ovinka skoraj nisem imel več bremz. Imam originalne 248 hlajene diske in ko sem se ustavu se je kadilo iz sprednjih bremz. Kaj 256mm diski grejo valda pod ATSke ker to kar imam gor očitno ni dovolj.

Je pa sedaj to edini avto pri hiši. :D
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Avg 01, 2014 9:30 am

Falu. Original imam 239mm diske.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Pe Avg 01, 2014 10:16 am

skoda, ravno prodal sem celjusti za 280 in adapterje za 100 eur vse skupi.

Lp
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Avg 01, 2014 10:41 am

280 je preveč za ATSke.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Avg 01, 2014 11:48 am

za 280mm je 15'' minimalno
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a BruM dne Pe Avg 01, 2014 12:33 pm

js mam od dvojke 8v če ti kaj pomaga :D
BruM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1400
Pridružen: Po Avg 03, 2009 12:35 am
Kraj: >>obala<<
Avto: mercedes 500sec

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a Tine dne Pe Avg 01, 2014 5:33 pm

Kaj pa s kakimi Red/green stuff ploščicami in dodanimi kanali za zajem zraka na diske nebi blo dovolj?
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Pe Avg 01, 2014 9:20 pm

A niso tele atske 15col?
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: GTI Mk1 - Hammerschlag

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Avg 01, 2014 9:53 pm

Ma bom šel na 256 in bom potem upgrejdal na kako boljšo robo če bo treba.

ATSke so res 15 col a baje ne grejo 280mm diski spodaj brez distančnikov- mi je blo rečeno.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov