Marcel napisal/-a:Nema tu elektronike. Za prosti tek nastaulat maš tisti "šraufnciger" vijak na drosselklapah za zmes bencina in zraka maš pa na mengenteilerju imbus 3 vijak globoko v cevki (okol 7 cm)
eugene napisal/-a:star k jet ima za dvig minimuma pri mrzlem motorju eno stvar ki zgleda tako.
notri je en disk z luknjo, ki ga suka bimetal gret z navitjem in toploto motorja. ko je ogret je pretok zaprt in takrat stimaš osnovni minimum z bipas vijakom na telesu lopute. se pravi tudi če je stvar ne dela in je zaprta( čeprav je ponavabi prej obratno - se ne zapre ko se ogreje) bi moral topel motor držat minimum ker gre neki zraka mimo lopute po posebnem kanalu v ohišju lopute. Merilec bi pa temu osnovnemu zraku moral dodat dovolj benza da motor dela.
Zdaj ki si dal slike je stvar jasna. tista špica mora počivat na kovinskemu jezičku in tista guma je tam samo da prepreči najhujše če motor vseka nazaj v sesalni trakt.
Vrni se na Volkswagen in Audi projekti
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov