$küll`s Öld$chööl fäilblög

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a no_name dne Če Jun 09, 2011 10:16 am

Za nastavitev pozicije lopute premikaj tisto levo/desno.
Če ne bo željene pozicije malo prekrivi zadevo.
Če se ti loputa zatika preveri zračnostlopute na konus; ne sme nikjer dotikat; po potrebi odšraubaj loputo in ponastavi.

Mora pa loputa ob pritisku tud it pod najožji del konusa, da se že spet odpre, če slučajn v sesalni sistem mašina nazaj useka !
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 10:47 am

ja zdej ne gre pod nivo lopute, se zatakne v ta kurček spodaj.

bom probal ponastavit, upajmo da bo :)
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Jun 09, 2011 2:15 pm

ja tisto žičko premakneš oziroma pokriviš da sede na pravo višino. verjetno spodnji del roke sede na tisti plastičen čep. poglej kje se zatika in odpravi. preveri da ni vzrok zatikanja ne v loputi ampak v cilindru ki je v regulatorju in se zatika. če je to ga ščisti in ga čuvaj da ti ne pade in se zjebe. lahko odšravfaš regulator ščistiš s kakim čistilom in spihaš . znajo bit kake usedline ali žmoht od vsega bencina , ki je v teh letih steku skozi. če putuje bat lepo ni treba dirat.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 5:07 pm

res je loputa drsala ob ohišje. sem popustil sredinski vijak, in je sama lepo skočla na mesto. zdej ne drsa nikjer več...

...ampak...

zdej je pa padla prenizko dol, in je spet malo špranje. zdej ne drži minimuma.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 5:12 pm

Slika

Slika
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 5:14 pm

je možno da tu spodaj manjka kak kos gume, da se nasloni ena na drugo?

Slika
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 5:22 pm

aha zdej sem štekal kaj je baboon napisal, ta žičko premikaš po temu ploščatem kosu železa gor dol, da tisti vzmetni pleh dvigaš al spuščaš. naslanja se najbrž pol tista paljčka. grem probat...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 5:36 pm

e ja, sem demontiral loputo da lažje pridem zraven. kako se že napiše po nemško einfach? :)

je pa trda ko prasica una žica, se neče premaknit niti za mm :?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 6:34 pm

fail...

nevem zakaj niso dali enega vijaka namesto te paljčke, bi blo enostavno štelat...

Slika

malo sem popigal jeziček kjer se nasloni ta palčka, zdej je tako:

Slika

ampak minimuma enostavno ne drži. brez gasa ne užge sploh, čim ga spustim crkne.

btw. slučajno sem ugotovil da so bli vijaki pokrova ventilov vsi popuščeni :shock:
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 6:38 pm

pomoč prosim : )
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a tomos90 dne Če Jun 09, 2011 8:13 pm

Jst sm šu za Golfa že v trgovino po gumasto dihtngo od 3-ke (namest blutaste), ker mi je ole dost pod pokrovom podcejalo. In pol vzamem gedoro pa podalšek in sm na roke brez račne obračal [smilie=zeppelin.gif], :idea: aaa, zatu je pa puščalu :D. Sem samo zategnu nazaj 7 od 8-ih :roll: in dihtnga nazaj.

No kasnej enkrat sm jo zamenou, sam po moje razen da ti ole poceja, kaj če mu pa bit - kar se tiče delovanja?
Uporabniški avatar
tomos90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 621
Pridružen: Ne Mar 14, 2010 9:41 pm
Kraj: Novo mesto
Avto: VW T3 Multivan

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 8:25 pm

majbrž ne dobi zraka, neka škatlica je povezana s cevkami na kolektor, ne zgleda pa kot klasičen motorček prostega teka
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 8:36 pm

aha zdej štekam kaj je

loputo so namenoma tako zašravfali, zato da je vsaj nekako delalo na minimumu, ker je original recilkulacija zraka odpovedala.

zdej je samo treba najt kaj je hin in poštimat :)
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Jun 09, 2011 9:15 pm

star k jet ima za dvig minimuma pri mrzlem motorju eno stvar ki zgleda tako.
Slika
Slika

notri je en disk z luknjo, ki ga suka bimetal gret z navitjem in toploto motorja. ko je ogret je pretok zaprt in takrat stimaš osnovni minimum z bipas vijakom na telesu lopute. se pravi tudi če je stvar ne dela in je zaprta( čeprav je ponavabi prej obratno - se ne zapre ko se ogreje) bi moral topel motor držat minimum ker gre neki zraka mimo lopute po posebnem kanalu v ohišju lopute. Merilec bi pa temu osnovnemu zraku moral dodat dovolj benza da motor dela.

Zdaj ki si dal slike je stvar jasna. tista špica mora počivat na kovinskemu jezičku in tista guma je tam samo da prepreči najhujše če motor vseka nazaj v sesalni trakt.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Jun 09, 2011 9:39 pm

zdaj boš vido kaj use more bit naštelano na ajnšpricu če ni raznih senzorjev tak ko pri novejših :) čuj js mam za tebe en glauni jermen nov pa vodno pumpo en tedn rabljeno (praktično nova) pa en luftfilter še mnda.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 9:45 pm

eugene: hvala, sem našu to zadevo iz slike, in je krmiljena s stikalom pod loputo. stikalo imam drugo, samo kaj ki so vijaki lopute tako zapečeni, da jih bo treba vrtat ven. jebo pas...

marcel: žal sem včeraj nabavu vse novo, samo antifriz sem pozabu, jutri še nabavim, v soboto je akcija :)
je nujno odšravfat jermenico na motorni gredi za zamenjat zobati jermen?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Jun 09, 2011 10:18 pm

Ja jermenico boš mogo dol uzet. Une 4 imbuse odviješ pa gre z abcigrom dol.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 10:22 pm

e ja ja, neki nea štima

Slika

še dobro da mi je marcel pred časom prodal eno loputo, je zelo podobno stikalo gor, samo da ima 3 kontakte. bom probal katera dva sta taprava...

Slika
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 11:27 pm

e jebovas ja, lahko bi mi rekli da ima ventil na loputi za štelanje minimuma, in da ni dobro če je zaprt do kraja :lol:
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Če Jun 09, 2011 11:28 pm

Če bi več delal kot pišeš po forumu bi to opazu že dopoldan :mrgreen:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Če Jun 09, 2011 11:31 pm

:lol: :lol: :lol:

Sej ne dvomimo vate Rokson, ampak obisk na Gorenjsko bi pa lahk vseen prsu, na preventivo. :D
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Jun 09, 2011 11:45 pm

Marcel napisal/-a:Nema tu elektronike. Za prosti tek nastaulat maš tisti "šraufnciger" vijak na drosselklapah za zmes bencina in zraka maš pa na mengenteilerju imbus 3 vijak globoko v cevki (okol 7 cm)


Ne slediš navodilom :lol:
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Če Jun 09, 2011 11:51 pm

Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Jun 09, 2011 11:59 pm

nekaj ne štima, temperatura vode nekam hitro narašča...


...in iz sekunde v sekundo je več bencina v tanku [smilie=blink.gif]



to si ti nekaj zmešal zej na tem k-jetu :mrgreen:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: $küll goes Öld$chööl

OdgovorNapisal/-a $küll dne Pe Jun 10, 2011 9:15 am

eugene napisal/-a:star k jet ima za dvig minimuma pri mrzlem motorju eno stvar ki zgleda tako.
Slika
Slika
notri je en disk z luknjo, ki ga suka bimetal gret z navitjem in toploto motorja. ko je ogret je pretok zaprt in takrat stimaš osnovni minimum z bipas vijakom na telesu lopute. se pravi tudi če je stvar ne dela in je zaprta( čeprav je ponavabi prej obratno - se ne zapre ko se ogreje) bi moral topel motor držat minimum ker gre neki zraka mimo lopute po posebnem kanalu v ohišju lopute. Merilec bi pa temu osnovnemu zraku moral dodat dovolj benza da motor dela.
Zdaj ki si dal slike je stvar jasna. tista špica mora počivat na kovinskemu jezičku in tista guma je tam samo da prepreči najhujše če motor vseka nazaj v sesalni trakt.


evo danes zjutraj sem probal na hladno, in res dvigne minimum tam na cca 1100rpm. je to vrei?

malo ga je zbujalo, najbrž dolga leta ni delal ta ventil, nebi blo slabo ga demontirat in očistit...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov