Jurtz napisal/-a:najboljš da se kar zmenmo, da nafilamo en kontejner
zadeva pije vodo ampak samo če ga dobiš za res malo denarja. Prištej še strošek prevoza, carino ki jo sicer lahko plačaš kjerkoli v EU (mislim da je v Franciji najceneje), če je oldtimer si sicer oproščen DMV-ja in DDV-ja, potem je tukaj homologacija (za oldtimer sicer noben problem, drugače pa maksimalna jeba za avte ki niso oldtimerji in to ni glih Touareg ali pa ML) s katero se boste nafukali do nezavesti. Porsche jih v evropi ne izdaja ker mu to kao uničuje prodajo, možna je sicer posamična homologacija, ki pa bo z vsemi podkupninami koštala okrog jurja, pa še to če imaš srečo in ti kdo zrihta brez da tam avto vidijo, drugače prištej še prevoz kam daleč na sever nemčije, ker v sloveniji ti to ne bo nobeden naredil. Potem pride zraven še certifikat oldtimerja, pa ziher je treba kakšen evro v njega vržt. Probleme imaš lahko praktično povsod, saj znajo pri nas zajebavat že za to ker na gumah ni neke ustrezne Euro oznake.
Če avto ni oldtimer plačaš poleg carine še DMV (odvisno od izpuha ampak za porsche je to hitro kakšnih 15%), DDV in po novem še davek na luksuz, vse pa je odvisno od zneska na računu iz Amerike, tam pa fantje ne marajo glih pisat nesramno nizkih zneskov, ker jih potem njihova davčna obesi za jajca.
upoštevaj še to da avta verjetno ne boš šel pogledat in ga boš kupil na slepo, kaj boš dobil ne veš, je pa res, da znajo amerikanci za avto imeti račune za vsak vijak od prvega dne naprej in se v nekaterih primerih praktično ne moreš nategniti.
Zlati časi uvoza iz amerike so žal minili, zato se načeloma ne splača uvažat tistega kar dobiš tudi v Evropi.