Zdaj neke temlejite raziskave jaz nisem ravno delal .. ampak naceloma ..
115 je primeni odpadla predvsem zarad nakupne cene ki je bistveno dražja od 123 tak da se v tiste niti nisem tolko poglabljal kak je z kompatibilnostjo.
Deli za 114/115 so bistveno drajžji v primerjavi z 123(ki so napol zastojn, sploh potrosni material ..), z karavani je nasplošno slabo, sploh pri nas .. to kar se najde je pa seveda gnilo in pa slabo opremljeno.
Pred nakupom sem peljal 5-6 raličnih 123 in nekak prišel do zaključka da je optimalna zadeva 240d.Bencinarji so sicer super, ampak prepožrešni prav tako bi naj bili 5cilinderski dizli kar požrešnejši(možnosti peljati kakega 300d nisem mel), o 200d pa raje ne razmišljaj sploh če hočeš vodet avtocesto poraba je nekje tam tam.
Pet stopenjski menjalnik mam v planu ob primerni priložnosti, paše samo od 123modela in potrebna je menjava(za tistega iz 5gang avta) ali krajšanje kardana.
Trenutna potovalna hitrost je nekje okol 110(gps) če bi to z 5gang pomenlo 120 pri istih obratih bi bilo odlicno ... po občutku je moči dovolj in ga tud 240d potisne do enih 140 ce je treba(top speed nisem preikušal, ker je kolegu po nekaj minutah na top speedu razneslo števček za pritisk olja ... vročega olja po nogah pa si jaz ne želim
)
Meni je grozno všeč in lahko samo priporočam, volvota ne poznam, ampak pasat je sajtrga proti benzu in ga niti nebi pogledal od dalec .. glede na to da sta stroskovno najbrz precej blizu.
Grozn problem je pač rja pri 114 in 123 in švasanje ti ne uide, tudi moja je zahtevala par flik na podvozju pa tud okol avta je kr nekaj napihnjene barve, pa je dalec njabolsi karavan ki sem jih mel priloznost videt.
Kaj bi šparali, tak nikol neomo trošli ..