Ta rallye, ki je zgorel se je par let nazaj pojavil v Davči, bil je pa totalno uničen, z navadnim 1.8 8V motorjem, predn konc(kjer je gorelo) je bil totalno pregnit, ata ga je pa kupu samo zato ker je bil 4x4, pol mu ga je pa sin povalov noter po enih malinah, pol pa kakor sem zastopu Žica da so ga pa eni nekej popravljal pa noter dal enga 1.6 dizelčka, zdej pa pomoje njive orjejo z njim.
Una trojka na gornjih slikah ni še tapravi kit car tega je vozu vmes med Rallyom ter trojko kit car. Grupa A7(A), ista grupa kot biša Žiceva zver.
Ta je pa že kit car: (270KM, 260Nm, 1000kg poraba XXL/100km)
Šterica je pa prišla direktno iz VW Motorsporta. Mel je pa ubijalski zvok, kok se je zadru, brutalizem
(295KM, 250Nm 1000kg, poraba 65l/100km, cena 120.000 evrov)
Zverinica od Žica je pa poglavje zase, zadeva je mela 214KM na prednjih kolesih, in je polomila vse polosovine dokler niso dobil tapravih iz VW motorsporta, problem je delal menjalnik(serijski od G60) iz avta(na dirkah) se ni dalo spraviti vsega kar bi se z ustreznim menjalnikom dalo.
Ga je pa zamenjal zdajšni lastnik (cena samo ravnih zobnikov za menjalnik je 3000evrov). Je reku Žic da mu je malo žal da se je vse vlagalo v motor in ne tudi v menjalnik, ko ga je pa slišal zdaj z novim menjalnikom je pa reku da bi takoj kupil nazaj že zaradi samega glasu.
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60