ah , na te stvari se pa ne da tako gledat.
oziroma lepse napisano, na te stvari se da gledat z vec razlicnih zornih kotov in perspektiv.
ve se, kaj je avtomobilska industrija leta 1990 ponujala in kaj bilo komu oz. kaj je bilo
sirsi mnozici takrat dostopno.
normalno, da so tudi takrat obstajali doloceni varnostni standardi, ki so se seveda razlikovali
od danasnjih. glede na to da je osnova narejena na cevastemu okvirju, verjetno da je doloceno
stopnjo varnosti ze moral imeti da je dosegal standarde za na cesto.
konec osemdesetih, zacetek devetdesetih je bil trend izgradnje replik in podobnih
stvaritev mocno v razcvetu in porastu. glede na to da sem v tistemu casu sledil temu,
ne pisem nekaj kar na pamet in brezveze.
govorit o temu koliko je varno nima smisla, ker bi potem morali pozapret tudi karmann-ove
oblikovalce, ki so oblikovali ahs imp, pa se marsikoga. kljub vsemu je karmann ahs imp
uspel, predvsem zaradi tega ker je bil narejen na hroscevi platformi, ki je bila
vsekakor dostopna sirsi populaciji glede na takratno stevilo zivih hroscev.
zakaj se tole prijelo in kaj je temu botrovalo ne bomo vedeli, ker o herb adamsu bore malo vemo.
zdaj razpravjat o tem ali smo bili evropejci bolj varni ali samo bolj zavrti od amerikancev
nima smisla, ker ne bomo nic spremenili. dejstvo je, da je kit-car scena ogromna in ponuja celo
paleto izdelkov in ne samo najbolj poznano repliko cobre. in dober kit presega ceno konfekcijskih avtov
kar za x-krat.
verjetno, da nas ni prav dosti, ki vemo da se je v zacetku devetdesetih v sloveniji rojeval kit kar
" burja " ki je temeljil na varijantovi sasiji. ni pa pomenil burjo kot veter ampak buuu-rja
na take projekte je treba gledat bolj celovito, in ne samo z aspekta varnosti in lepote.
lepo-nelepo ? hja vsak je iskal svojo pot, enim je uspelo enim ne. ni posteno zalit tiste ki jim ni uspelo.
tudi sam se marsikdaj krizam ko vidim kaksen zmazek nekateri uspejo se dandanes naredit, ampak tako je.
una gospodinja bi kljub tako dobremu glasu ostala samo gospodinja, ce ji ne bi blo usojeno prit na x-factor.
in ce odmislimo nasa subjektivna mnenja in ocene, je pa to kljub vsemu le en majhen delcek v mozaiku zgodovine.
vw deviacija.
lpf