Napisal/-a fritz dne Ne Feb 28, 2010 5:31 am
ce hoces avto znizat vec kot 4, moras setup sestavit z amortizerji, ki imajo krajse batnice.
kako se bo setup obnasal je odvisno od koleracije damping-spring rate, kar je tezko vskladit, ker niti nimas na voljo sestavnih delov da bi to empiricno optimalno dolocil, niti ti vecina prodajalcev teh podatkov ne bo dala, kr jih niti ne ve, ali niso poznani ker vzmeti navijajo kitajci, kako se ti bo avto posedel pa bos vedel, sele ko bos imel zmontirano.
za dober komplet pa bos placal in je mimo tvojega proracina ki si ga navedel.
se pravi, da ti pridejo v postev gewinde, ki jih locimo na to, ali so nastavljive samo po visini ali tudi se po trdoti.
ce se spet omejimo na tvoj budget, si lahko privoscis samo po visini nastavljive. se bolj kot bilo kje velja tukaj da dobis, kolikor placas. ze dva tedna sem v gewindah za mojega rallye-a in ne predelujem nic drugega kot to.
vstop v srednji razred se zacne okoli petsto. ce hoces znamko, pa se zadeva vzdigne se za par sto.
uglavnem predelal sem ogromno debat na to temo in povsod je bil zakljucek stay away from low budget coilovers.
ce mislis avto znizat za 6, verjemi da bo zadeva se kako trda, poskakujoca in neudobna. v glavnem to je cela znanost.
pa ne mislim pametovat, da se ne bo kdo oglasil. tudi sam sem vzel nizkocenovne ta-technik za na jetto.
z dolocenih vzrokov in zavestno. kako se v resnici obnasajo ti bom povedal enkrat na pomlad. in isto ti bom povedal za srednji razred, ki ga bom montiral na rallyea. najbrz bom uspel biti objektiven glede na to da sem kar nekaj let vozil corrado na H&R takrat vrednih krepko cez 2000 DEM.
ce ti je do low-imidza, ce vozis res pocasi, ti je udobje nizje na seznamu in ne delas dolgih poti in dosti kilometrov,
potem ti bo pomoje tudi spodnji razred zadostoval.
u glavnem to je debata za ob eni bozji aktovki, ce hocemo predebatirat se inverted monotube damper bodies,
pillowball upper mount, camber adjustable top mounts, aluminium top plates, adjustable damping, adjustable spring platform, height adjustment via bottom mount to retain full damper travel, bearing mounted upper front spring platform, dust boot to protect damper seals, external reservoir, ipds...
uglavnem, se bos ze odlocil da bo prav.
lpf