lepo po vrsti
1)
Cena je zelo varljiva zadeva, posamezne komponente so ugodne, ko pa zlagaš se pa precej grobo nabere. Tako, da je cena popolnoma odvisna od konfiguracije motorja.
2)
Ja za predelavo je primeren tudi 1300 dvokanlaec, oz drugače povedano vsi motorji, ki imajo dve črki v številki motorja (ar, ab, as, ad....). V kolker preživiš m10 šraufe komot porabiš 1300 dvokanalni motor. v oba grejo brez predelave 88mm cilindri(kar znese 1680kubikov) za več pa je treba povečat izvrtine.
3)
Najboljše je začet tak, da mi prineseš 3000 in počakaš, da te pokličem
4)
Ne vidim razlike v zahtevnosti montaže fertajlera, oz niti ne vem v keri fazi ga ti montiraš. jaz ga vedno ko je rumpf sestavlen, pa še nikol nisem imel problemov. Tesnim z loctite tesnilno maso.
5)
Fora dvokanalca je v 2 ventilih za oljni hladilnik. Največja prednost pa je, da ima debelejše oljne kanale. to je ključnega pomena pri hitrosti kroženja olja in s tem tudi učinkovitostjo hlajenja. Baje je tudi materjal bloka kvalitetnejši. Sam nebi upal zlagat motorja večjega od 1.6 na enokanalni blok.
6)
Vsi zračnohlajenci majo oljni hladilnik. Enoknalani manjšega in plehnatega, montiranega v kutiji od hlajenja, dvokanalci pa večjega in aluminjastega, montiranega izven kutije. Oljni hladilnik dvokanalca ima tudi odvod toplega zraka, da le ta ne piha po cilindrih, kot se to dogaja pri enokanalcih.
7)
theBoris če hočeš sam sebi dobro idi na dvokanalca!