3 leta in 60.000 kilometrov kasneje ...
Pozdravljam vas nova lastnica. Po nekaj letih uživanja v vožnji in občudovanja novega avta je prišel čas, da se pljune v roke in loti dela. Ampak za začetek morda nekatere, predvsem skrbnega bivšega lastnika zanima, kje je bila Pušpica zadnja tri leta. Torej.
Najprej vsa pohvala, sebastjanm, za skrbno servisiranje vozila, nadgradnje opreme in vzdrževanje čistoče zunaj in znotraj. Pohvala in zahvala gre tudi vsej spremljevalni elektromehanični ekipi, ki mi je bila predana skupaj z vozilom. Vsaj enega izmed članov ekipe Matjaž&Matjaž še vedno gnjavim vsakomesečno.
Vozilo se brez večjih sprememb opreme bliža 400.000 kilometrom, in lahko rečem, da brez večjih okvar. Sicer pa se pri teh letih pač spodobi, da se polomijo plastike na nosilcih sedežev ali odpove kakšna cinšpula ali regler, če je avto pač star skoraj toliko kot lastnik. Glede na to, da je bilo sicer že pred prodajo zamenjano vse od olja v menjalniku do sklopke, lahko zdaj odpove samo še katalizator.
Vozilo je še vedno nekarambolirano, četudi ima poklicno bolezen - nekaj udarcev z vrati na službenem parkirišču, a nič kar se ne bi rešilo z vakuumom. Bila je sicer tista malenkost, ko sva plesala Dirty Dancing na ovinku na cesti na Smednik, se zasukala za 180° na izhodu iz gozda in dvakrat bočno odskočila še po Štajnarjevem travniku, ampak ko se je avto kipnil nazaj na kolesa je bila težava bolj kot ne rešena. No, dokler nisva zagazila do pragov v februarsko blato in seveda naju je samo Quattro rešil iz sveže izkopane rajže za sajenje krompirja. Ampak, malenkost.
Leto življenja na obronku gora je terjalo svoj davek, 5000 km makedama je spodbudilo rjo na blatnikih in na robu nad vetrobranskim steklom. Začuda, kljub občasnim relijem je podvozje v odlični formi. Gozdna miš je v mesecu in pol, kolikor je preživela v globinah nemškega stroja, preglodala vso velecenjeno dokumentacijo, ki sem jo prejela z vozilom. Seveda se zavarovalne police ni pritaknila, zato pa je požrla vse elektronačrte, vse sezname servisov in popravil, original račune in vse ostalo, kar sem smatrala za kopiranja nevredno. Ostala je samo polulana knjižica s pomembnimi izpiski, koščki čokoladnega ovitka med releji in trakovi papirnate vrečke med varovalkami. Po neuspelem poskusu pregona z vsem od kompresorja od wapa, smo se lotili problema po starem. In zverina je bila položena k počitku v službeni kontejner skupaj z mišelovko, ki je končno opravila moje delo. Preventivno sedaj domača mačka enkrat mesečno opravi tehnični pregled, po potrebi tudi izredno kontrolo vseh zračnih prehodov od motorja v kabino.
Ko smo se lotili lotanja slabostičnih kontaktov za števcem, je slučajno pomožnemu mehaniku uspelo zlomiti šipo na števcih, kar je sicer njega prizadelo bistveno bolj kot mene
zato na mizi že čaka nov nobel VDO števec in pa bonus, manjkajoči konzolni trojčki - cager za napetost ter temperaturo in tlak olja . Slaba vest je hudič
Večno pereč problem so tekstilne obloge na vratih. Naj mi prejšnji lastnik odpusti, ampak po toliko preizkušenih metodah kaširanja in dekaširanja in lepljenja, planiram prestop na usnje. Narežeš, nalimaš, namažeš, uživaš. Ne bi rada spet doživela občutka, ko sem jezno zarobantila vpričo brata, da bi tekstil kar naklamfala na vrata. On pa klamferco v roke in gas.
Na vidiku je že dlje časa tudi večji projekt, kajti vsak 80 si želi biti Quattro. Moj toliko bolj, po tem ko smo še to zimo trije bučmani rinili avto v zasnežen klanec, ker se sosedu ni zdelo potrebno vžigati traktorja "ker imaš skor nove gume, kaj ne gre". In pa vsak lastnik si želi avto, ki ne požre pol tanka do faksa in nazaj. Pred delavnico že čaka zglodan bratranec, ki bo daroval potrebne dele za oboje, po potrebi pa bo žrtveno jagnje v primeru slučajne hujše okvare ali bognedaj karambola.
Torej, če mi bo mehanična ekipa naklonjena in služba denarnici prijazna, bo v naslednjih mesecih Pušpica deležna karoserijskih, mehaničnih, električnih in šminkerskih popravil, da se ji povrne in preseže nekdanja slava.
Torej, za danes bo več kot dovolj nakladanja. Audi pa zunaj smrtno ranjen ponižno čaka na termin v delavnici, kajti zaradi prve spodobne okvare na motorju je omejen na premik v razponu 20 cm naprej-nazaj. Ko bo odrejena višina škode, se bo strokovni svet, torej glavni mehanik, odločil nadaljnjih postopkih in zabava se bo začela.
Do takrat pa - počasi pa po pameti.