vprašanje koliko se to vidi če je avto na tleh. Ga bom probal dvigniti v kratkem pa pogledati če se bo kaj kje videlo. Mogoče lahko kaj razbereš iz podatkov iz homologacije o nosilnosti in tele tabelice:
Marcel napisal/-a:Ampak 2.9 ne gre not ker ni prostora za on kolektor sesalni...
a lahko ena slika od vr-motorina v t-ju ? pa mislim da je t-dummy enkrat napisal da se sprednja vezna odpre, lahko še to ? al sem narobe zastopil in je vseeno treba kaj odšravfat ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
ja da "vezno" ven nagneš rabiš dat dol masko in pleh med masko in odbijačem ter na vrhu 4 vijake. Petem se ti pa samo hladilniki nagnejo malenkost naprej (ni 20cm na vrhu) ker te ovirajo tud cevi od vseh hladilnikov. Če delaš kake radikalne posege pol je treba hladilnike ven. to je pa motor iz vanča
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!! MULTIVAN T4 VR6 AUDI 100 C3 (1986) (RIP) VW HROŠČ (1975) JAWA 350 ČZ
@ Žuc najprej je treba luči in masko sneti, potem pa se z vrha odšraufa dva šraufa in se vezna nagne naprej skupaj s hladilniki za kakšnih 15-20 centimetrov (kolikor pač pustijo cevi če jih ne snameš). Potem je načeloma dosti prostora za kakšne posege okrog kompresorja, alternatorja, ketne...,
kar se tiče šraufanja je T4 precej enostaven avto, razen dostopnost okrog motorja.
Luči js nism rabo dol devat. Klimakompresor in alternator sm pa od spodi lažje snel kot od vrha. tud svečke kao ko menjuješ naj bi umakno hladilnike ampak se jih da če pravilno kombiniraš podaljške in krdan od gedor... je pa res use na tesno še bolj kot pri A8 4.2
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!! MULTIVAN T4 VR6 AUDI 100 C3 (1986) (RIP) VW HROŠČ (1975) JAWA 350 ČZ
Evo pa sm ga posilo z sklopko in šalthebom ne bo mene automatik več drko u glavo! ju3 pride še nova lamela in postisna plošča ter ležaj pa začnemo počas puzle zlagat. je pa okol polosi cela jeba to zložit pravo kombinacijo skup. Križan je multivan in sharan(bencinar in dizl)
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!! MULTIVAN T4 VR6 AUDI 100 C3 (1986) (RIP) VW HROŠČ (1975) JAWA 350 ČZ
no ko vidim da majo nekateri probleme z murphy-jem naj povem da niso edini ko sem končno dobil z zamudo novo komplet sklopko mi že na oko neki nii štimal nakar ugotovim da je za golfa ki ima tanjšo akso na menjalniku in potisna plošča je malenkost drugačna ampak tist ni tolk težava kot lamela... a je kakšn interesent mogoče za golfa vr6 za sklopko? 100 EUR sicer ni nova ampak tovarniško obnovljena, s potisno ploščo vred seveda.
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!! MULTIVAN T4 VR6 AUDI 100 C3 (1986) (RIP) VW HROŠČ (1975) JAWA 350 ČZ