Sem imel malo časa, pa sem se poigral z podvozjem.
Še vedno vozim bilstein B16.
Z delovanjem na 1. osi sem izredno zadovoljen; znižan 5cm, trdota na 7/9...
Zadna os mi je pa naredila kar nekaj preglavic.
Najprej originalni setup:
trdota na 9 nato 8, nato 7
Zelo zadovoljem s tem kako se avto pelje AMPAK; rit je šla od originala dol samo 1cm pa še trdo čez luknje:(
kombinacije:
-original glavna vzmet in EVO100 pomožna vzmet od TAtechnix
avto maksimalno znižan ~4cm, za vozt pa gujsnica, ni blo za nikamor, čez večje luknje pa trdi udarci....
-original glavna vzmet in pomožna vzmet iz nevem česa
avto maksimalno znižan ~5cm, za vozit solidno ampak še zmerej pretrdo...
-glavna vzmet supersport 47kg/cm in pomožna vzmet EVO100
avto maksimalno znižan 6cm, vožnja solidna ampak se je občasno zaguncal (pomožne EVO100 niso bile do konca stisnjene na mestu)
-glavna vzmet supersport 47kg/cm in pomožna vzmet iz nevem česa
avto maksimalno znižan 6,5cm, trdota 5/9, vožnja po prvih kilometrih odlična, morm še stestirat
na slikah:
-svetlomodre BILSTEIN
-rdeča SUPERSPORT
-temno modra EVO100
-črna ne vem iz kje
Poročam ko zvozim ene 5000...