no_name napisal/-a:Teh štang v avtu nimam, tko da ti z izkušnjami z roke ne bom postregel.
Za moje pojme je to za večino nas smrtnikov brezveze.
Če bi bila šasija od avta res tko švoh narejena, da bi čutil razliko bi po 20000km vsi popokal na zvarnih spojih.
Poleg tega je večina štang ki sem jih videl narejena v lok, ovink za izogib kšni stvari... štanga ki ni narvna se uklanja in ne drži nič. Pa od teh štang za moje pojme ni drugega kukr da avto butneš na eno stran pa imaš žvak še na drugi k gre čez štango; če je seveda taka kukr more bit
Najprej ene huuude gume, močno zadušene amortizerje, trde selen bloke pa vožnja podobna rallyju poj se pa bo opazl...
Kar se pa babe tiče je pa za kšno bolš da je tud slečeš ne
Tomi napisal/-a:moti tisto nagibanje v ovinku...zato upam da bi to rešil s to zadevo
kmetek napisal/-a:Točno tako, ti rabiš trše/debelejše stabilizatorje in nič druzga. S temi struti ne boš kej dost dosegu, jest brez nekega resnega testa temu ne verjamem nič. Nej bo en frajer, pa naredi gibljiv strut (cev v cevi, nepritrjeni med sabo) in gor nalepi eno nalepko ali kos metra, da se vidi da zadeva diha. Pol pa lepo havbo dol, eno kamero zmontirat pa tiščat. Če mu bo na vrhu košev na tej zadevi avto dihal več kot 1mm in ni cel pregnit, mu ČASTIM 50€ za nakup struta.
In ne, to ni hec, samo moje prepričanje da je 3/4 tega sranje samo in izključno marketing. Evo kar v akcijo, da vas ne prehitim in se vsaj na slovenskih tleh nekaj dokaže v tej smeri
pocesnkII napisal/-a:jaz naredim bolj simpelj test in mi boš dolžan 50€ Velja?
z odprem šajbo na voznikovih vrati in prste porineš na zgornjo špranjo med vrati in karoserijo. potem pa ga prikrivi čez en ovinek. boš videl kako boš imel lepo črne nohte k ti jih bo stisnilo.
p.s. govorim iz prve roke, k sem to naredu na mečki poleti, pa hitrost je bila nekje 30kmH skozi krožnega
Jurtz napisal/-a:ja če maš bosansko haubo... ni pripravljena za motorsport program
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov