Prevelik tlak turbine TDI

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne Pe Jan 30, 2015 6:25 pm

lp sem nov uporabnik mi je pred časom pri prehitevanju nad 3000 rpm avto naenkrat počepnil, tester pokaže napako na turbini in sicer prevelik pritisk in posledično avto v vrglo v safe mode. Mehanik sklepa zaštekan aktuator ker so zasajane lopatice turbine nevem sicer kako je to mogoče saj avta ko se segreje na 90 °c ne šparam glih in se pač če že moram odločim za obnovo turbine kar mi tudi on priporoča. Zanima me vaše mnenje glede mojega problema in odločitve za obnovo ali bi samo čiščenje zadostovalo? :mrgreen: ter katere firme, ki se uporabljajo z obnovo priporočate? nekaj sem se zanimal za turbine.si mi je možakar rekel od 200-300€ če ni nič večje napake to se mi zdi kar v redu ponudba :mrgreen:
zanimajo me predvsem Vaša mnenja glede moje odločitve za obnovo?

gre pa za avto: Golf 4 TDI 110km tip motorja: AHF, prevoženi km: 215.000 po števcu :)
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne Pe Jan 30, 2015 7:40 pm

v kolikor se spoznam na motorje sem sam pogledal nekaj svari in sicer ne upam si dirat preveč okrog turbine ampak mi ni dalo miru in sem vseeno probal ročno premaknit aktuator in se celo premakne nwm koliko je previden hod ampak gre vseeno premaknit, in ko sem ga pritisnil navzdol se je slišalo podobno kot neki izpust zraka " ssssss " ob pritisku

sem pa ga zadnjič spet probal stisnit tam do 140,150 km/h in mi ga ni vrglo v save mode je kar lepo vlekel
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a mk2_freak dne Pe Jan 30, 2015 7:43 pm

pred časom sem podobno zadevo šraufal enemu starejšemu gospodu... tam je bilo v turbini že toliko saj da je že turbinsko kolo štekalo... sploh se več ni dalo na roko vrtet...
pa sem vse očistil kot novo razmigal da se je dalo lepo vrtet itd potem pa še počistil tiste lopatice variabile (enaki motor)
pa avto še dandanes gre s istim turbojom in to tako kot treba...
če bi imel jas na svojem isti problem bi definitivno napjrej očistil pa pol če nebi bilo ok pač kupl drugi turbo oz obnova itd
lp.
Uporabniški avatar
mk2_freak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Po Jan 28, 2013 12:34 am
Kraj: ptuj
Avto: golf mk3

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a čare dne Pe Jan 30, 2015 8:15 pm

Jaz bi pa najprej zamenjal MAP senzor in potem če bi še metalo v safe mode dal turbino očistit oz. jaz bi jo pač sam.Usput bi snel še sesalni kolektor in ga spucal,ker po vsej verjetnosti je zabit do nezavesti.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne Pe Jan 30, 2015 10:00 pm

čare napisal/-a:Jaz bi pa najprej zamenjal MAP senzor in potem če bi še metalo v safe mode dal turbino očistit oz. jaz bi jo pač sam.Usput bi snel še sesalni kolektor in ga spucal,ker po vsej verjetnosti je zabit do nezavesti.


ne bi potem tester izpisal napako oz okvaro senzorja ... kolekor imam tudi namen spucat :D
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a čare dne Pe Jan 30, 2015 11:29 pm

Napiše pritisk turbine.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a cheff dne So Jan 31, 2015 6:12 pm

Enak problem sem imel na enakem motorju in tak kot je čare napisal, izpiše napako za pritisk.
Jaz sem očistil n75 ventil pa je blo ok. Aja pa vakum cevke sem menjal, čeprav so še verjetno tesnile ampak zgledale so prepereto...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne Ne Feb 01, 2015 12:53 pm

Danes sem gledal kako se aktuator premika in se lepo premakne ob vzigu motorja za par cm navzdol tak da po mojem niso zapacene lopatice kot je rekel mehanik... Cevke so pa bolj boge niti na njih so malo natrgane ... Bom probal pozamenjat cevke
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne Ne Feb 01, 2015 4:03 pm

kako pa naj ročno razgibam aktuator ker ga je težko premikat z prstmi cev ki gre iz njega na površje na nek ventil lahko staknem in ga ročno premikam ne bo nič narobe ?
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne Ne Feb 01, 2015 4:28 pm

sem pa probal sev staknit iz egr-ja in oring vleče vakum noter če dam gor prst ob zagonu motorja .... samo mislim da aktuator mogoče nekaj zaustavlja ker videl sem da se je premaknil samo ob zagonu motorja navzdol ... kasneje sem ga spet poskusil vžgat in se ni premaknil tudi ob dodajanju gasa se ni premikal ...je to normalno? al je to vzrok moje težave ? mam pa tukaj sliko cevke ki gre iz aktuatorja in mislim da bi bila potrebna menjave

Slika
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne To Feb 03, 2015 11:57 am

Problem z turbino sem resil z menjavo vakum cevk in se tema lahko zaklene :) lp
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne Ne Feb 15, 2015 12:04 pm

Ko sem že mislil da sem z menjavo vakumskih cevk odpravil težavo se je danes kot strela iz jasnega spet pojavila :( .... peljem se domov z MB-ja in naenkrat spet neha vlečt izklopilo turbino in ga vrže v varni način ...ustavim.... ugasnem.... ponovno prižem leti dalje...to je skoraj 1 mesec od takrat ko mi ga je prvič vrglo.

se pa čez dan ogromno prevozim odkar sem avto kupil in vgradil drug motor se ne vozim počasi, temveč ga pogosto stiskam tudi tam do 3500 vsak dan delam v povprečju 80 km včasih tudi več..... preventivno sem sčistil tudi egr ventil( ni bil zelo zapacan), na sesalnem kolektorju je bilo 1-2mm gareža za kar se mi ga ni splačalo dol jemat sklepam da mogoče tudi turbina ni zapacana

prilagam Vam sliko ene zanimivosti, ki sej jo opazil pri testiranju tesnosti vakuum cevk:

Slika
Slika

je to vzrok, da ga meče v varni način? je kako povezano z turbino in podtlakom ? :D
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Ne Feb 15, 2015 1:46 pm

Če bi zadevo prepustil nekomu , ki se na to spozna , bi imel že zdavnaj rešeno
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne Ne Feb 15, 2015 2:03 pm

to je vprašanje komu ? če mi še nihče ni bolj zavzeto pogledal in se poglobil v stvar ... bi bil zelo srečen če bi koga našel da bi mi te stvari pogledal :D ... tester pri popoldancu je pokazal prevelik pritisk turbine on brez kakršnega koli pregleda pod havbo reče da je turbina za obnovo (štekajo lopatice) (če je temu tako je res pravi majster da to ugotovi v prvo) naj obnovim zdaj obnovim turbino ki je mogoče v redu pa mi potem dalje meče v varni način ? obnova ni majhen strošek iščem nekoga ki mi točno pove kaj naj zamenjam da bo avto šel kot treba in ker nikogar tu okrog nas ni ki bi vzel čas za tole pač iščem vzroke sam sodeč po identičnih napakah ostalih voznikov
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a čare dne Ne Feb 15, 2015 2:27 pm

Saj mogoče pa ti štekajo lopatice al pa ti serje ventil ki lopatice uravnava al pa senzor ki daje komando ventilu.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Ne Feb 15, 2015 2:52 pm

Sem ti ponudil pomoč in si dejal , da bi prišel , pa ostalo pri tem.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a bajta dne Ne Feb 15, 2015 3:43 pm

tist je vakum pumpa, pa rade crkujejo, lih na tak način, da priključek odleti pol pa nimaš vakuma. če nimaš vakuma tut turba ne more krmilit. zmontiraj en manometer na tisto cevko pa boš videl, more kazat vakum.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Ne Feb 15, 2015 4:03 pm

Benny napisal/-a:sem pa probal sev staknit iz egr-ja in oring vleče vakum noter če dam gor prst ob zagonu motorja .... samo mislim da aktuator mogoče nekaj zaustavlja ker videl sem da se je premaknil samo ob zagonu motorja navzdol ... kasneje sem ga spet poskusil vžgat in se ni premaknil tudi ob dodajanju gasa se ni premikal ...je to normalno? al je to vzrok moje težave ? mam pa tukaj sliko cevke ki gre iz aktuatorja in mislim da bi bila potrebna menjave

Slika
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a čare dne Ne Feb 15, 2015 6:04 pm

bajta napisal/-a:tist je vakum pumpa, pa rade crkujejo, lih na tak način, da priključek odleti pol pa nimaš vakuma. če nimaš vakuma tut turba ne more krmilit. zmontiraj en manometer na tisto cevko pa boš videl, more kazat vakum.
Samo to boš najprej na bremzi čutil ko bo ratala trda.Ti Benny pa če ti je apokalipso ponudil pomoč se pa čimprej spokaj k njemu.Res je da ni ravno čez cesto od tebe sam je pa dec na mestu in ve kaj počne.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne To Feb 17, 2015 8:17 pm

Tukaj še prilagam posnetek za lažjo predstavitev gibanja mojega aktuatorja ki sem ga posnel včeraj: https://www.youtube.com/watch?v=K-gMtjvL6SQ

se giblje pravilno, dovolj ali premalo ?
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a čare dne To Feb 17, 2015 8:19 pm

Meni ne deluje glih najbolje.zna bit da šteka.
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a mk2_freak dne To Feb 17, 2015 8:32 pm

glede na video šteka...
najboljše da razdereš pa pošteno očistiš... če ne drugo vsaj preventivno pomagal si boš lahko s loctite sprayem za odstranjevanje gareža in tesnilne mase
zgubiti nimaš kaj...
je pa če počasi mirno in previdno delaš za eno popoldan dela...
Uporabniški avatar
mk2_freak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Po Jan 28, 2013 12:34 am
Kraj: ptuj
Avto: golf mk3

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a Benny dne To Feb 17, 2015 9:20 pm

Pa je to res da samo čiščenje ne pomaga in bo čez čas spet nazaj enako, da moraš dati na obnovo al pa novo kupit ?
Uporabniški avatar
Benny
Novinec
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Nov 05, 2014 8:23 pm
Kraj: Ljutomer
Avto: GOLF IV TDI

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a mk2_freak dne Sr Feb 18, 2015 12:12 am

nebom trdil ker ne vem ampak po moje bi naj en čas bil spet mir po čiščenju... obnovi se pa po navadi ko spustijo tesnila oz ležaji na turbini in le-ta dobi zračnost...
pred ca 2 letoma sem na eni 4-ki čistil variabilo pa še danes leti s enakim turbojom kljub temu da je dokonza zaštekala variabila in je avto šel slabše kot sdi... bil je pa 81kw
Uporabniški avatar
mk2_freak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Po Jan 28, 2013 12:34 am
Kraj: ptuj
Avto: golf mk3

Re: Prevelik tlak turbine TDI

OdgovorNapisal/-a JackRedi dne Pe Maj 22, 2015 6:58 am

No da ne odpiram nove teme bom kar tukaj napisal.

Imam problem. Imam avto Ford Galaxy letnik 2002 1.9 TDI 115 konjev AUY. Velikokrat mi avto vrže v safe mode, in to največkrat ko je avto hladen in avto se mi zdi da tudi nima prave moči, pri nizkih obratih še nekako potegne od 2500 naprej se mi zdi da pa ne tako kot bi moral, in včasih so v prostem teku nihali obrati.

Na avto sem zmontiral od očeta luftmesser in je bilo isto kot prej tako da luft messer mislim da ni kriv.

Potem sem priklopil na računalnik in je zaznalo napako in se jo ni dalo pobrisati.

-17569 Manifold Temp Sensor (G72)
P1161 - 35-10 Open or Short to plus

Menjal sem map sensor in napake ni več, zaenkrat je tudi nihanje obratov izginilo, avto pa še zmeraj nima prave moči tudi ko se segreje ter še vedno, zadnje čase vse pogosto vrže v safe mode (skoraj vedno mrzel motor) ter javi napako:

P1557 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Koliko sem malo bral je lahko veliko vzrokov N75, vakum cevke, aktuator, egr, zabita turbina..... Kaj pa vi mislite? :)
Uporabniški avatar
JackRedi
Novinec
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po Apr 20, 2015 7:24 pm
Kraj: Sevnica
Avto: Audi 80 1.6TD

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov