Mal pozabu glede bremz, ma delam po 10 ur pol sm pa za vikend čis len in mi ni še ratal čeljusti razdrt,spucat rjo pa pobarvat.
Ja, šravše s pušami sm že kupu, koštalo me je 1 eur in 2 centa. trdota 12.9 kokr je treba. ne vem če se to lahk reče da je problem.
Čeljusti so pogoste na Oplih, niso samo na Astri GSI, tud na vectri 16v itd.
Jst sm jih najdu na bolhi prvič ko sm jih iskal , pol se mi je celo en kolega oglasu da ma on ene take doma zakaj nism njemu reku,tako da nebi rekel da jih je težko najdt
Teoretično se lahko motirajo tudi večje čeljusti 280 mm od V6 omege ki pašejo na iste šravfe
Sicer priznam da ne vem premera batka v čeljusti ma vem da se astra GSI ustavi pošteno golf se bo pa še bolj.
Edino kar me skrbi če bo potem premalo zavorne sile zadaj, v tem primeru bom našravfal zadaj od caddya večje bobne (mislim da so isto kot golf 3 zadnjii bobni)
Samo mislim da bo tole špilal prav super glede na to da mi zdaj zadnji konc vedno zarajsa med zaviranjem.
Bom magar objavil temo ko izvedem tole premenjavo čeljusti, se bom prav zdaj lotil ker vidim da je interes (pa tok ne vem kam se dat zaj ko je formule konec
)
''A se meni sem zdi al se cagar za nafto hitrej premika k cagar za hitrost?'' - Mazda 2500D pickup
Če more bit že dizl naj bo vsaj golf enka =D