Gre se za A4 B5, 1.8T AEB Quattro, letnik 95, nekaj čez 360.000 prevoženih. Težavo pa imam s plovcem oziroma s prikazom koliko goriva je v tanku.
Ko natočim poln tank mi pokaže največ do 3/4 poln tank, rezerva se pa prižge pri okoli 15, mogoče 10l, zelo težko povem natančno, ker je prikaz čuden, ker se rezerva prižge prehitro, vsaj sumim tako. Po navodilih naj bi vsi avti imeli 62L tank, vsaj sklepam tako, če je to narobe, me naj kar kdo popravi, ponavadi natočim, ko se prižge rezerva, to je tam tam po 400 km in nekje 40-46L porabljenega goriva. Iz tega sklepam, da mi ostane nekje 10 do 15L goriva, kar je četrt tanka, torej daleč od tega, da se mi prižge rezerva in v bistvu, da mi števec kaže že prazno.
Kar sem mislil, da so umazani kontakti pri uporu na plovcu sem šaril po tanku in najprej ročno premikal plovec. Ko sem ga prestavil v skrajno lego, se je zbudil števec in je tudi kazal polno, če sem ročno premikal plovec do nekih približnih referenčnih točk je števec kazal precej natančno. Iz tega sklepam, da števec in plovec v bistvu delujta pravilno. Ker sem mislil, da sem s tem predrkavanjem rešil cel svet sem šel suvereno natankati poln tank in se je izkazalo, da mi še zmeraj kaže max 3/4 tanka in potem ugibanje koliko do rezerve.
Glede na to, da delujeta števec in plovec, sklepam da je težava v poziciji samega plovca. Sem že večkrat probal, da bi tank napolnil še bolj, ampak mislim, da ne bo šlo.
Trenutna rešitev, ki se mi plete po glavi je, da nekako približno pol tanka skurim, in potem zvijem plovec do te mere, da približno pol kaže, in se potem še par tankov ubadam s tem, da spravim plovec na skoraj popolno pozicijo.
Ampak, preden grem to naredit, me zanima kaj lahko še preverim? Tank najverjetneje ni drug. Možno je, da je bil kdaj menjan plovec/črpalka za gorivo in zato zadeva ne štima? Je kje kaka nastavitev v števcu, mogoče celo na plovcu/črpalki, da bi preveril? Kam lahko še brcnem, z gedoro pošraufam ali s kladivom potolčem, preden grem na slepo zvijati plovec?