G60 Tuning

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a smudlek dne Sr Jan 20, 2016 11:58 pm

Lp.Imam vprašanje. In sicer nekako se odločujem, da bi motor iz mojga corradota (1.8 g60) vzel ven iz avta zaradi enega samega razloga: dvig konjenice. Kar nekaj stvari sem prebral po tujih forumih vendar nikjer ni napisanega nič specifičnega kot samo pametovanje. Zato sedaj sprašujem tukaj. V mislih imam nekje od 200 - 300ps, kajti vse kar je več potegne za sabo preveč €.

Menjava chipa in predelava g-ladera v rs izvedbo ne pride v poštev kajti potem je treba ta g-lader obnavljat vaskih 30000km.
Zdaj se pa sprašujem če bi iz tega motorja vzel glader pa na njega naredil turbo? Bi ob tem še zamenjal 8v glavo za 16v iz kr-ja? (Kaj vse to potegne za sabo??)

Ali je najboljše prodat motor pa vrečt noter 1.8t, kar mi najmanj diši?
Corrado, It's in the car
smudlek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Po Nov 02, 2009 9:26 pm
Kraj: Lovrenc na Pohorju
Avto: VW Golf 4, VW Passat, VW Corrado

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Jan 21, 2016 7:58 pm

potem takem kot praviš bi bilo zate najbolje 1.8t ali 2.0t

drugače pa malo večja jermenica in recimo k tunercu na valje narediti mapo, pa bo že lepo šlo. kolk točno boš dobil bo pa odvisno od stanja motorja, g ladra, jermenice,..... bi pa upal reči da boš presegel mejo 200hp
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Pe Jan 22, 2016 1:45 am

manjša jermenica, pocesnk ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Jan 22, 2016 8:29 am

Jurtz napisal/-a:manjša jermenica, pocesnk ;)


maš prov zaj sem [smilie=beer2.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a smudlek dne So Jan 23, 2016 1:20 pm

Ni problem manjša jermenica. Problem je potem trajnost gladra in pa kolko sem bral nenormalne porabe, tudi po 18l na 100km.
Corrado, It's in the car
smudlek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Po Nov 02, 2009 9:26 pm
Kraj: Lovrenc na Pohorju
Avto: VW Golf 4, VW Passat, VW Corrado

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a fwcabrio dne So Jan 23, 2016 5:15 pm

smudlek napisal/-a:Ni problem manjša jermenica. Problem je potem trajnost gladra in pa kolko sem bral nenormalne porabe, tudi po 18l na 100km.

Mislim da poraba pri takem avtu ni tak problem, ker verjetno z njemu ne boš naredil 15000km letno. [smilie=auto.gif]
Volkswagen immer !!!!!
Uporabniški avatar
fwcabrio
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr Jun 30, 2010 8:34 am
Kraj: Idrija
Avto: sharan, a4 tdi quatro ,g1 cabrio,

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne So Jan 23, 2016 6:11 pm

mislim da je tale tema brezpredmetna, ker; naviti motr in mala poraba negre skupaj, prav tako trajnost in premalo soli v glavi tudi ne [smilie=biggrin.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a luka1992 dne So Jan 23, 2016 9:06 pm

če misliš mesti 200-300 konjev pol boš mogu par stvari rihtat na 30 k
Uporabniški avatar
luka1992
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Maj 06, 2015 10:39 am
Kraj: Zgornja Savinska,Mozirje
Avto: Volkswagen golf III GTI,TDI

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Jan 24, 2016 1:00 am

16v g60 ima preko 200km in kolkor vem original velikost jermenice. torej so tudi servisni intervali normalni- kaj že 50 kkm za jermen in tesnila ? če hočeš 300km pa je čisto druga pesem. kaj ni to nekje max kaj so uspeli zvelč ven z vsemi možnimi triki na motorju in g-ladru.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Jan 24, 2016 1:30 am

Ah kje... 280 je mel 8v grupa A, to je z vsemi FIA omejitvami.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Jan 26, 2016 6:21 pm

Odloči se al 200 al 300 konjev, ker to sta dva različna svetova...
Kar pa se porabe tiče se naviti motorji lahko pohvalijo z nižjo specifično porabo kot "navadni"...
Če boš menjal glavo morš menjat tudi bate.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a smudlek dne Če Jan 28, 2016 11:02 pm

Kot pravim, če bi prilezo tja do 230 - 240 konjev bi bil prezadovoljen. Na vsem tujih forumih, ki jih berem, vsak govori drugače. Pač rad bi glader zamenjal z turbino in super bi bilo če bi prišel do teh konjev, ki sem jih napisal. Torej tja do 230-240. Zdaj pa bo vzdržal to motor, da kupim nevem k04 turbo, priredim izpušni kolektor, cevi, večji ic, pa elektronika. Bo vzdržal motor, brez da ga odpiram ali ne?
Corrado, It's in the car
smudlek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Po Nov 02, 2009 9:26 pm
Kraj: Lovrenc na Pohorju
Avto: VW Golf 4, VW Passat, VW Corrado

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a smudlek dne Če Jan 28, 2016 11:05 pm

Ker g-lader za recimo jermenico fi68 je treba vsakih 15000km servisirat, kar pa tudi ni poceni oz je težko najti človeka, ki se spozna
Corrado, It's in the car
smudlek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Po Nov 02, 2009 9:26 pm
Kraj: Lovrenc na Pohorju
Avto: VW Golf 4, VW Passat, VW Corrado

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Jan 29, 2016 10:12 am

Ma ti imaš izkušnje iz prve roke z G-ladrom in servisnimi intervali le tega ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: G60 Tuning

OdgovorNapisal/-a smudlek dne So Jan 30, 2016 6:00 pm

Nimam. To sem prebral na vortexu
Corrado, It's in the car
smudlek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Po Nov 02, 2009 9:26 pm
Kraj: Lovrenc na Pohorju
Avto: VW Golf 4, VW Passat, VW Corrado


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov