Lp.Imam vprašanje. In sicer nekako se odločujem, da bi motor iz mojga corradota (1.8 g60) vzel ven iz avta zaradi enega samega razloga: dvig konjenice. Kar nekaj stvari sem prebral po tujih forumih vendar nikjer ni napisanega nič specifičnega kot samo pametovanje. Zato sedaj sprašujem tukaj. V mislih imam nekje od 200 - 300ps, kajti vse kar je več potegne za sabo preveč €.
Menjava chipa in predelava g-ladera v rs izvedbo ne pride v poštev kajti potem je treba ta g-lader obnavljat vaskih 30000km. Zdaj se pa sprašujem če bi iz tega motorja vzel glader pa na njega naredil turbo? Bi ob tem še zamenjal 8v glavo za 16v iz kr-ja? (Kaj vse to potegne za sabo??)
Ali je najboljše prodat motor pa vrečt noter 1.8t, kar mi najmanj diši?
potem takem kot praviš bi bilo zate najbolje 1.8t ali 2.0t
drugače pa malo večja jermenica in recimo k tunercu na valje narediti mapo, pa bo že lepo šlo. kolk točno boš dobil bo pa odvisno od stanja motorja, g ladra, jermenice,..... bi pa upal reči da boš presegel mejo 200hp
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
16v g60 ima preko 200km in kolkor vem original velikost jermenice. torej so tudi servisni intervali normalni- kaj že 50 kkm za jermen in tesnila ? če hočeš 300km pa je čisto druga pesem. kaj ni to nekje max kaj so uspeli zvelč ven z vsemi možnimi triki na motorju in g-ladru.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Odloči se al 200 al 300 konjev, ker to sta dva različna svetova... Kar pa se porabe tiče se naviti motorji lahko pohvalijo z nižjo specifično porabo kot "navadni"... Če boš menjal glavo morš menjat tudi bate.
Kot pravim, če bi prilezo tja do 230 - 240 konjev bi bil prezadovoljen. Na vsem tujih forumih, ki jih berem, vsak govori drugače. Pač rad bi glader zamenjal z turbino in super bi bilo če bi prišel do teh konjev, ki sem jih napisal. Torej tja do 230-240. Zdaj pa bo vzdržal to motor, da kupim nevem k04 turbo, priredim izpušni kolektor, cevi, večji ic, pa elektronika. Bo vzdržal motor, brez da ga odpiram ali ne?