V duhu Ferdinanda

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj zračnohlajenih vozil

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Apr 13, 2015 8:42 am

Ma smo nema da nema. Tesno je pač.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Apr 13, 2015 11:49 am

juđin nas frkava malo, evo en spy foto :D

Slika

ps: katera barva iz tvojih slik je bolj prava, tista kjer je temnejši ali svetlejši ? [smilie=blink.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a BureK dne Po Apr 13, 2015 11:51 am

eugene napisal/-a:Ma smo nema da nema. Tesno je pač.


Vazelin je za taka tesna suha mesta :D
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a bean dne Če Apr 16, 2015 5:15 pm

ma nisi tega ti neki valjčkal?? :)


kaj pa tisto gumo še rabiš? al vržem stran :D
Uporabniški avatar
bean
Ajvar
 
Prispevkov: 1517
Pridružen: To Jun 17, 2008 12:17 am
Kraj: Studeno; Postojna
Avto: Hrošč 1200J '74, Golf mkVI GTI '11

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Apr 16, 2015 10:20 pm

U pizda guma ja. Imaš ZS.

Ja sem valčkal enkrat ko sem bil še fuknjen. Ne zdaj sem na novo pripravu in ga peljal k ličarju. Saj sem ga mislu sam doma pihnit ampak sem se potem zmenu za tako dobro ceno (100€), da ni imelo smisla se jebat sam. Lahko bi bil na določenih mestih boljše pripravljen ampak mi je proti koncu zmankalo elana.

Kaj ti si tvojega kaj delal. kaj ga nimaš samo za zložit? pa to je par tednov tedna dela.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a bean dne So Apr 18, 2015 12:48 pm

uh...moja buba stoji na kosih že ene 3 leta...čas je denar, jst pa časa nimam...

Pa ne, da res nimam časa, unga drzga ni ravno toliko, za trenutno stavit v take projekte, sicer pa ličarsko še ni dokončan, ker sem zaradi omenjenega problema ustavil vse dejavnosti...bo nekoč spet vse potrebno za dokončanje projekta, do takrat pa čaka pod stropom v bratovi garaži..skratka tista letnica, k je bla najbolj aktualna da bo narejen (2017) je že odplavala...


Me pa zato kakšna taka tema malce spodbudi, pa priznam, po 7 letih bi se prav z veseljem vsedel v neko bubo in nardil en krog-al tri na sopotnikovem sedežu...

skratka, čimprej zrihtaj bubo, da ti osebno prinesem, kar ti mam za dostavit :P :D :D
Uporabniški avatar
bean
Ajvar
 
Prispevkov: 1517
Pridružen: To Jun 17, 2008 12:17 am
Kraj: Studeno; Postojna
Avto: Hrošč 1200J '74, Golf mkVI GTI '11

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Doktor dne Pe Apr 24, 2015 5:42 pm

ŽucMac napisal/-a:juđin nas frkava malo, evo en spy foto :D

Slika

[smilie=blink.gif]


Ovo će biti neki California Look ? :?:
Lucas žmigavci, T-Bars - me like that ! [smilie=beer2.gif] [smilie=beer2.gif] [smilie=beer2.gif]

Motor ?
Uporabniški avatar
Doktor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 2:43 pm
Avto: VW 1300, Citroen Xsara 1.4i

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Apr 24, 2015 7:24 pm

Ma to žuc neki bluzi. To namreč ni moj. Plani so original look samo znižan na fuchs feltnah in za zdaj original mašino. Imam pa dele za 2.2 typ 4 motor z klaus hlajenjem, weber ida, 901 menjač, 944 bremze in IRS zadnjo premo. Slike lahko vidiš bolj na začetku.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Doktor dne Pe Apr 24, 2015 7:54 pm

Aha, znači Cal-look za autobahn.
Cool ! 8)
Uporabniški avatar
Doktor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 2:43 pm
Avto: VW 1300, Citroen Xsara 1.4i

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Sep 15, 2015 9:16 pm

Avto je skoraj sestavljen- bom tudi kako slikco prilepu ko bom kej poslikal.

Zdaj pa ker bi rad to nekako homologiral kot starodobnika in imam pomisleke, da bo šlo skozi z temi disk bremzami, ki jih ima zdaj gor- nek moj domači inženiring ipred 15tih let- v glavnem se obračam na vas dragi soborci če bi kdo upal kaj prispevat materijala, ker jaz nimam več od original setupa več nič razen enih precej rjavih sprednjih bobnov in nosilnih plošč na 4 vijake. V poštev pride prov use kar se tiče boben bremz lahko na 5 (5x205) ali na 4 (4x130) od novejših letnikov( te bi zna bit lahko celo povrtal na 5x130 in poknu fuksice gor). Predvsem bi mi koristu kak zadnji komplet bobnov in nosilnih plat, kakor tudi rabljeni cilindi in pakne, ki imajo še kaj življenja v sebi. Pač da bi šlo nekako čez homologacijo in tehnični eventuelno, ker bo itak v prihodnje padu en pameten disk setup. Pripravljen sem tudi kaj malega plačat seveda.
Torej kar na dan z besedo, nič ni preveč u kurcu da ne bi mogu kaj ponucat- naj vam ne bo nerodno! :mrgreen:

Hvala!!
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Jan 29, 2016 12:58 am

Sem zadaj dal poširit zadnje feltne za 5cm in bala. Bo treba nabavit krajše akse ker to štrli ven. ne vem kako sem jaz to optimisično jemal mero. [smilie=zeppelin.gif] :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Jan 29, 2016 10:10 am

od viška glava ne boli [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Jan 30, 2016 11:52 am

Slika

Slika

Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Mar 07, 2016 12:35 pm

Sem iskal krajše akse po celi sloveniji in jih ni imel nobeden. potem sem končnu staknu ene v precej slabem stanju. Eno ohišje ležaja je blo sjebano. Akso sem sprešal narazen, povaril s TIGom kar je manjkalo in obdelal na stružnici.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Apr 19, 2016 10:29 pm

Čez vikend sem bil neki slab pa sem si vzel na izi in malu uredu kable pod haubami.
Slika
Slika

Te konektorje sem razišljal da bi skinu in podalšal kable da bi jih kao neki skril po robu - originalno pridejo za kartonskimi ploščami, ki jih jaz ne bom imel, samo potem sem se odloču, da pustim kao bolj origigi in sem samo lepo spucal konektorje in malo povil s tkanim tesa trakom za avto inštalacije.
Slika

Slika

Najdu sem tudi neki rje pod zadnjim sedežem. pod neko tepih izolacijo. Sta pa to edini luknji na celem avtu, kjer bo treba zavarit nov pleh. Dve luknjici sta bili še na sovoznikovih vratih, ki so nastali od znoter ven. Bitumen ki je zalepljen na plah od znotraj je nekoliko odstopu in voda ki gre mimo zunanjega scraperja šipe v vrata se je tam ulovila.

Slika

Slika
To bom enkrat naknadno saniral ko se registrira.
Zadnjič spremenil eugene, dne To Apr 19, 2016 10:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Apr 19, 2016 10:30 pm

Kratke polosovine končno gor. Usput sem še pobarval poden nad menjačem, motorni prostor in dele podvozja. Zdaj je na vrsti motor, ki čaka razstavljen. Deli so premerjeni in nabavljeni kar je potrebno. Ojnice sem dal obnovit, ker je mela puša os sornika deseto lufta.
Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a test dummy dne To Apr 19, 2016 10:34 pm

lep vozni park, kot da bi tole slikal nekje v 80-ih letih
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Apr 20, 2016 1:20 am

opaa... se premika. lepo! [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 02, 2016 11:19 am

Sem se lotu sestavljat motor. Zaradi financ sem večinoma ponucal stare dele ker naj bi ta mašina bla bolj začasna rešitev in nisem hotu neki preveč vlagat vanjo. Seveda je blo vse prej pomerjeno in uporabljeno le kar je blo znotraj toleranc. Blok je bil recimo že enkrat vrtan in je za čuda bil lih na meji 2-3 stote nad mero na nekaterih mestih sedišč glavnih ležajev- torej še dober za ta namen. Gred, ki ni še bla brušena je kazala 3-4 stote obrabe. Glavni ležaji so bli tudi še v mejah tolernc( ki so sicer za te mašine ful široke) tako da sem se odloču ponucat tudi te. Obnovit je blo pa treba ojnice , ki so mele v kombinacijo z 4 st obrabljenim sornikom več kot deseto lufta na puši. Puša se je tako menjala in pobrusla na mero. Sornike sem imel ene od golfa 1 z minimalno obrabe, ki so enakih zunajih dimenzij le z debelejšo steno in zato 12 g težji. In ker sem fuknjen in mi ostaja časa v službi sem dal ojnice na dieto( -50g) ter jih zbalansiral na 0.5g konc na konc.

Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Maj 02, 2016 11:20 am

Potem sem sestavu blok. in to 2x ker bi je pri zategovanju potegenlo ven dva M8 stojna vijaka, kar sem saniral s spiralami.

Slika

Ko sem pa hotu naloldat še bate in cilindre pa opazim razpoko na enem batu. [smilie=zeppelin.gif]
Slika

Slika

Jeba. In Avto je delal z tem BP kdove koliko cajta.
Tako da to je bil totalen mood killer in sem zaključu dokler ne dobim nekega nadomestka.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Maj 26, 2016 10:16 am

Ukvarjal sem se z glavami. Menjal izpušna vodila, sportal kanale, povečal izvrtino sedeža na max kar gre na ta premer ventilov (35,5 in 32mm), vrezal ene 4 kote in dal v službeno orodjarno poravnat/znižal komoro za 1mm. Glave so single port od 1500.

Slika

Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Maj 26, 2016 10:17 am

Slika

Slika

Slika

Slika

In vmes dobu odlične lih ulaufane OEM bate in cilindre. 86,5 bati tako da je zdaj 1621ccm.
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jul 04, 2016 4:09 pm

ker je bil spredaj previsok par cm-imel sem že nižanega z rotacijo in varjenjem sredinskega dela preme sem danes vgradil spuščene premnike ( narjene iz dvojnih originalnih) in nastavljivo premo- tudi narjena doma ( sicer totalna zguba cajta ker sem prišparal ene 25e in se jebal dva dni da sem naredu sredinka dela ampak če si fuknjen si fuknjen. :D

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jul 04, 2016 4:09 pm

To je skoraj fertik.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: V duhu Ferdinanda

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jul 04, 2016 4:10 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zračnohlajeni projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron