Naslednje so bli sedeži ventilov. Prvo sem pomeru višine ventilov glede na rob komore kjer sedi cilinder ter koregiral osnove na 5stot natančno. Nato vrezal ostale 30 st in 70 st kote. Ker ima glava že po defaultu notranji diameter sedežev precej velik glede na ventile( razmerje 0,91 IN in 0,92 Ex ) le tega nisem povečeval. pobral sem tudi nakaj spodnjega roba na vsisnih ventilih in naredu en izi swirl polish. Ventili iso novi original dimenzij in sicer 38mm in 34mm z debelim 10mm steblom.
45 st sedež je pomaknjen kako desetinko od zunanjega roba na vsisu in kake 2 na izpušnih. Širine so pa 1,3mm na vsisu in 1,5 na izpušnem. Tu sem raje malo bolj konzervativen. recimo da bi lahko šel do 1.1mm vsis in 1,4 na izpuhu.
Ko sem bil nekje približno zadovoljen sem zmeru še volumne. Ina glava je bla 64ccm na obeh ena pa 64,7 in 62,5 na drugi. To sem mogu še malo popravit da sem jo spravu na 63,5ccm kar se mi je zdelo dovolj dobro.
Končno sem še malo polapal ventile z pasto in očenu komore z šmirglom.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda