Izdelava orodja za stiskanje fedrov

Pogovori o materialu (surovine, orodja, načrti, ...) in storitvah (barvanje, peskanje, poliranje, kleparji, ličarji, mehaniki, pooblaščeni servisi, ...)

Izdelava orodja za stiskanje fedrov

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Če Jun 07, 2007 7:44 pm

Ojla,

kolikor mi bo !!!!forum !!!! dopuščal bom tudi jaz objavlal razne stvari kako jih narediti itd...

Torej, ker se počasi bliža dan, ko bo v moji garaži stalo nekaj novega, sem se odločil, da naredim orodje za stiskanje fedrov (pa za mojga MK4 ga bom tut rabu:)

Torej potrebujemo malo časa, švas mašino + elektrode, kakšno žago ali pa fleharco, ksno pilo, pa kšno brusilno šajbo za na fleharco. Tok k orodju. Od materiala pa rabimo navojno palico 14mm (1m bo dost), malo cevi, ki paše na te navojne palice(lahko kar uno od domače centralne če mate), 4 matice in 4 podložke(spet mora pasat na navojno palico) in še ene 30 cm železne palice(gradbeno železo bo kr u redu)

Najprej je potrebno narezati cevi dolžine prbilližno 5cm. In sicer rabite 6 kosov. Ko ste to naredili, je potrebno pripraviti površino na varjenje.. malo pobrusite pa bo u redu.
Slika

Nato vzamete gradbeno železo in ga zakrivite v obliko kljuke, kot prikazuje slika. Rabite 4 kose. Svetuejem uporabo plinskega gorilnika po domače brenerja. Ko krivite navijte okoli palice iste debeline kot so fedri.
Slika

Potem je potrebno te kljuke zavariti na cevi, ki ste jih prej narezali. Lahko si pomagate s kleščami.
Slika
Slika

Malo švasate in se pritozujete nad zanič masko(ja sej bom kupu novo)
Slika

Ko končate mora zgledati takole
Slika

Zadevo malo ohladite, da ne boste opečeni po prstkih(jih boste še rabili)
Slika

Nato še zadnji pogled na potrebne sestavine, preden jih uničite:)
Slika

Nato je potrebno cev z privarjeno kljukico pravokotno !!! privariti na podjoško :) Najlažje storite to tako kot prikazuje slika. Vpnite cev in podložko med dve matici in stisnite. Nato sledi ponovno varjenje.
Slika

Ko ste naredili vse 4 bo zadeva izgledala nekako takole
Slika

Ker pa je potrebno obe strani, se pravi obe navojni palici povezati med seboj, ponovno potrebujete tisti 2 cevki, ki sta vam ostali nanju pa privarite na primer ploščato železo, ki ga zakrivite v polkrog malo večjeg premera kot ga imajo fedri.

Slika


In skoraj na koncu izgleda takole zadeva(tukaj se nism odrezal zeleza stran.
Slika


Vse skupaj me je koštalo 6 eur in 3 ure dela... če se splača pa presodite sami...

Prijetno ustvarjanje želim...

LP

Tha Real M
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Če Jun 07, 2007 8:05 pm

o človek ravno danes rabim to,pa nisem imel časa sebi narest.
si kje blizu Lj. da na hitro zamenjava šalčke na amortizerjih
dam za [smilie=lasko.gif] ali [smilie=union.gif] .
mam uzuni amortizerje
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Če Jun 07, 2007 8:47 pm

Hm, res ti nočem vzeti poguma in zagnanosti, ampak upam da se zavedaš kakšno silo ima vzmet ko jo stisneš skupaj. Sicer pri domačih mojstrih res ponavadi vidiš takšne in podobne temu, ampak, za moje pojme - tako drago pa spet ne more bit. Upam (za tvojo korist), da je švas dobro primu. :wink:

Pa brez zamere,

Andrej :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Jun 07, 2007 8:50 pm

tud jest nočem izpast bedak al pa kej, ampak a niso namenska orodja za to precej poceni (res ne lih 6?), pa verjetno dost bolj zanesljiva. Pa brez zamere, nism hotu nič slabega.... ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a lini dne Če Jun 07, 2007 8:53 pm

ajde ne se pametne delat js mam to in lepo funkcionira švasal je pa 4cm na daleč. tko da nima kej spustit. Pejte pogledat kolk švasa drži ušes za silen na plehnati roki skupi. Če nimaš povezave med obema stranema je potrebno samo gumo dat okol kljuk da ti ne spodleti in zavrti vse skupi.
lini
 

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Če Jun 07, 2007 9:06 pm

Si ti sploh prebral kaj in kako sm napisal??
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a sašo dne Če Jun 07, 2007 9:08 pm

..ta zadeva je uredu in "uha" so dost močna, ampak možak dela "usodno" napako.....nikoli to ne delaj z dvema španerjema -TRI morajo bit......

....pa ne spet bolane komentarje ven....zarad mene lahk tud z enim španete, vsak za svojo glavo sam odgovarja, sam povem kaj je minimum varnosti(kako pa feder gre po delavnici, sicer nisem videl, so pa povedali - ko se sname ti edino preostane, da "zalegneš" kot v partizanih in počakaš, da se umiri, ker baje leti od zida do zida in nikakor se vstavit)
Uporabniški avatar
sašo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So Nov 04, 2006 1:24 pm
Kraj: Brežice
Avto: AUDI

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Če Jun 07, 2007 9:12 pm

samo bi bilo zakon če bi kej popustil pa bi feder dubu v zobe [smilie=zeppelin.gif]
taka priprava sem gledal stane nekje 50?,je pa res
da ni nič bolj zašvasana od te,samo prečko ima med navojno palico
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

OdgovorNapisal/-a ChromArt dne Če Jun 07, 2007 9:30 pm

Fantje,malo pretiravate tukaj. Ko stiskaš vzmet pri menjavi ležaja,jo stisneš za kake 5 centi al pa malo več. In tu vzmet nima niti priblizno take sile,kot jo ustvarja pod težo avta. Ko se ti mudi nazaj na tehničnega,zamenjaš vzmet s pomočjo štirih vezic 10x400, paziš da ne nastaviš betice glih direkt nad luknjo in se zraven zaklinjaš,da si boš naredil orodje ob prvi priliki. In ko pol nekdo dvomi v štiri cm dolg var po vsaki strani,ti mora it malo na smeh :wink:

Matej,ni profi,je pa popolnoma zadovoljivo za domačo uporabo. Vsekakor pa boljše od vezic :wink:
V dolini tihi je motorka pela...
Uporabniški avatar
ChromArt
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 7:43 pm
Kraj: Stolovnik,KRŠKO
Avto: AUDI 80 TDI; GOLF 2 1.8 PB; GOLF 4 VAR TDI 4MOTION

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Če Jun 07, 2007 9:34 pm

aja pa še to,moj fotr je varilc po poklicu in pravi da
1 kvadratni cm zvara drži približno 1 tono,to se
pa pol razlikuje od tega kdo pa kako švasa
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

OdgovorNapisal/-a hex dne Če Jun 07, 2007 9:39 pm

ca das fedr na tla, brez da ima oporo spredaj alpa zadaj ne bo letel nikamr...
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a jakich dne Če Jun 07, 2007 11:53 pm

Navojno palco maš pretanko, razen če boš stiskal samo vw podobne vzmeti, pri kakšnih drugih avtih bo tista navojna palca na hitro ratala brez navojev. Mam jaz podobno narjeno iz navojne palice 18 pa so že kar najeti navoji. Pa tistim kljukam dodaj še po eno pa bo.
PRIMORSKA POJE IDRIJA VABI
jakich
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če Feb 08, 2007 8:10 pm
Kraj: Bač
Avto: tdi dobil turbino

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Jun 08, 2007 12:42 am

tocno tako. se ena dodana kljuka na vsako stran in stvar bo funkcionalno podobna kupljenim pripravam ki imajo namesto kljuk par centrimetrov sirok polkrozen kanalast odlitek. ce pa malo debelejso navojno palico na vrhu kar privaris na kljuke, si pa se malo olajsas delo.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Jun 08, 2007 2:03 am

2 sta čez glavo. mam sam iste oz. podobne. samo navojna palica je problem. se splača dat uen 2 jurja za rostfrej palice, pa ne zarad rjavenja ampak so močnejše. te mal zvija, pri parih fedrih pa pol nisi več siguren v materijal.


pa tko kot smo roka podučili. feder položit horizontalno na ravna tla. več kot šponar ne more odjebat.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a $küll dne Pe Jun 08, 2007 10:57 am

jaz sem imel confort fedre gor (kao visoki) in je blo treba spredaj res 2-3 cente stisnit, nisem imel takega orodja in sem vseeno takoj naredil. je pa to orodje zakon, in si ga bom naredu ob priliki.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Jun 08, 2007 11:27 am

skull 2-3 cm?? standart sem tut že več kot 10 centi stiskal preden je losal amortizer. znižane pa še stisnit ni treba :)
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a $küll dne Pe Jun 08, 2007 11:31 am

ziher ni blo več kot 3cm
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Pe Jun 08, 2007 11:33 am

Pa če bi se vidva po PMjih dajala o teh vajinih centimetrih? :lol:
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Jun 08, 2007 11:35 am

namesto kdo ma vecje(ga), komu se bolj stisne..... :D
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Jun 08, 2007 11:51 am

LOOOL :) ja sam ni mi jasn. si ziher da niso ble kšne druge varjante?
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a $küll dne Pe Jun 08, 2007 11:58 am

po pikah sem pogledal v etko in so comfort fedri
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Jun 08, 2007 1:10 pm

svašta.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a hitrkstrela dne Pe Jun 08, 2007 1:52 pm

možakar zagnan predstavi kaj je naredu....pa se mau mn k skregate
čist solidna stvar sam kokr j jakich reku navoj je mal švoh,pr podobnih sm skos navoj mazu k drgač ga je pojel....za domače eksperimente j ql
1,8 T
vsako prase rije zase
Uporabniški avatar
hitrkstrela
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Po Okt 23, 2006 6:49 pm
Kraj: planina

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Jun 08, 2007 4:24 pm

pri kupljenih ti pa odbije pero ki drži fedrco. tko da si na istem :)
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a jakich dne Pe Jun 08, 2007 4:40 pm

Ja če jih kupiš v hoferju, ti sigurno odbije, rostfrei je pa še večje sranje ker se še bolj zajeda matica v palico. Namesto navadnega vijaka dej rostfrei pa ga čez en čas odšravfaj pa boš vidu kaj ostane od navoja razn, če kupš ta bolši rostfrei sam je pa druga cena.... :D
PRIMORSKA POJE IDRIJA VABI
jakich
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če Feb 08, 2007 8:10 pm
Kraj: Bač
Avto: tdi dobil turbino

Naslednja

Vrni se na Material in storitve

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron