Izdelava orodja za stiskanje fedrov

Pogovori o materialu (surovine, orodja, načrti, ...) in storitvah (barvanje, peskanje, poliranje, kleparji, ličarji, mehaniki, pooblaščeni servisi, ...)

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Jun 08, 2007 4:54 pm

jst sm tudi imel slabe izkusnje s tem cheap rostfraiem...nosilec za izpuh pri skuterju sem imel, pa je pocil od vibracij.
vijaki za zadnji amortizer pri DH kolesu so bli tudi z rostfraia pa so se zvili ko banane...pol pa sm mogu dal jeklenega 8.8 ali kaj je ze oznaka
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a ChromArt dne Pe Jun 08, 2007 4:57 pm

A4 inox navojna šipka,namesto matice mora bit pa spojka,s katero se navojne šipke drugače spajajo med sabo (štukajo po domače).
Po obliki je enaka kot bi sestavil skupaj ene 5 matic,trdota 8.8 in to je to.
Pa podmazat navojno z LIS mastjo,lahko pa po nepotrebnem tudi z grafitno,da se kao film naredi na inoxu.
V dolini tihi je motorka pela...
Uporabniški avatar
ChromArt
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 7:43 pm
Kraj: Stolovnik,KRŠKO
Avto: AUDI 80 TDI; GOLF 2 1.8 PB; GOLF 4 VAR TDI 4MOTION

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Jun 08, 2007 8:45 pm

hm....ne vem no....1 metr m6 inox palice je 2 jurja pa pol, tko da pomoje ni lih pocen.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Jun 08, 2007 8:47 pm

sraka jedna, samo da se sveti, pa je ok :lol:

kupi 8.8 zarjavelo in bo bolse :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Ne Jun 10, 2007 10:44 am

OJ,

Tako fedre mi je uspelo losati brez najmanjšega problema, načeloma bi jih tut lahko na roke stisnu, če bi se ji le dalo kam upreti.. tako da vasa pretiavanja v smeri ne vem kakšnega pritiska so popolnoma odveč... sedaj če boste stiskali tole 1x na 2 leti in ne boste menjali fedrov pri vagonih bo zadeva delovala vec kot izvrstno... drugace pa poglejte malo okoli, kakšni vari držijo kakšno stvar.. pa se potem zamislite ali je varno... seveda pa previdnost ni nikoli odveč, tako da če to delate naredite tako kot se spodobi. Pri menjavi pa feder obrnite stran od sebe, če bi slučajno res prišlo do kakšnega podiranja orodja.

Slike menjave še sledijo...


LP

Real M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a $küll dne Ne Jun 10, 2007 12:14 pm

si izdelal tudi ključ za losat prednji amortizer od šalce?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Po Jun 11, 2007 10:49 pm

Sküll napisal/-a:si izdelal tudi ključ za losat prednji amortizer od šalce?


a seveda!!! in še en drug ključ, s pomočjo katerega lahko pozabite na kladivo pri izbijanju amortizerja iz spodnjega vpetja :) sej bom dal slike...


LP

Reel M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jun 12, 2007 9:35 pm

evo kot obljubljeno slike orodja, ostale sledijo ker me nekaj net ne uboga.

Na prvi sliki je ključ za losanje fedra zgoraj pri šalci. Za to ponavadi potrebujete kljuc 21, jst sm ga malo predelal, privaril na kos zeleza, na sredini ključa pa izvratal luknjo skozi katero potisnes(hm kako lepa beseda) imbus številka 7.. no vsaj pri meni je tako...
Slika

to pa je ključ, ki preprečuje nasilno uporabo kladiva. Nic posebnega, zelo preprosto, a prekleto učinkovito. Imbus 8 vzameš in ga po eni strani popiliš do 5mm na drugi strani pa ostane 8mm. Enostavno ga vtaknes v luknjo, kjer je spodnji del amortizerja vpet in zavrtiš za 90 stopinj in amortizer skoraj sam pade ven.. đabe...
Slika
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Prejšnja

Vrni se na Material in storitve

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov