Evo, pa da še jst ustvarim svoj projekt, kjer bom u miru lahk smetil z raznimi slikami in idejami. Gre za 80-ko letnik '94, bencinc 2.0E 90 PS, ki je v originalu imela el. strešno okno, športne sedeže, ABS, airbag (voznik), centralno, pa še kakšno drobnarijo. Ob nakupu, pred 4-imi leti je imel avto 190.000 km, zdaj jih ima že 270.000. V bistvu ni blo do sedaj z njim nobenih resnih problemov, razen enkrat ko je obstal na AC- crknila pumpa bencina.
Kmalu je motor dobil malo veselja od novih dročnikov, vžigalnih kablov, jermenov, skratka vsega kot se spodobi.
Prve modifikacije so se v bistvu začele z menjavo analogne ure za obratomer (za to je bil kriv Goti), majhen korak za mene, velik korak za avto.
Potem so ga na parkirišču nekateri neznanci malo potipali, pa sem se odločil, da bo najbolje odbijače dol in vse skupaj preštrihat. O teh dogodkih žal ni kaj materiala.
Avto je ob nakupu imel tudi nachbau ročno klimo, ki je hladila kot nora in si moral biti včasih tudi pazljiv, da se ne prehladiš. Zato ni bilo dolgo, ko sem se lotil že skoraj projekta, ki je zgledal takole:
staro mora ven
posledica je tole:
Seveda na pomoč priskočijo tudi stari mojstri:
in rezultat,
tole:
Seveda mora potem avto tudi imet ATA oz. zunanji prikaz temp., pa smo ga vgradil:
Vmes so na svoj račun prišli tudi sileni, pa sprednji amortizerji, pa sprednji ležaji in komplet zavore, pa kakšen končnik, pa roke stabilizatorja, pa zadnje puše mosta- skratka precej temeljita obnova podvozja. Ampak si potem vesel, ker se spet pelje celo boljše kot kater nov voz.
Ker centralno ni bilo daljinsko, sem si zamislil tole in zadeva deluje kot je treba, je pa edina stvar na avtu ki ni original Audi Gmbh Vorsprung durch technik.
Ker pa človek dobi veselje če lahk še kaj nameče v svojo kočijo, se je pojavil Skull s temle in
V bistvu sem presenečen, kako točno zadeva deluje, pohvalno!
Audi 80 2.0E '94; VW Beetle 1200 '74; Lambretta 150Li '58; Yamaha Wildstar XV1600