ŽucMac napisal/-a:Ko smo že pri sklopki, mam podvprašanje: kako pri t.i. hidravličnih sklopkah prepoznati pravo stanje sklopke, obrabljenost lamele itd. Pr klasiki na zajlo je to enostavno, ka pa tu? Se mi zdi da vsi pademo na isto finto, ko sem kupu Passata, vse 1a, čez 1000km pa sklopka fuč. Bi prosu mal poduka za naslednjič...
Rjuhar, se opravičujem za vskok v temo, mogoče se bomo še kaj naučil (tisti, ki ne vemo), drgač bo pa admin premaknu v Vprašanja in odgovore
lp mac
čare napisal/-a:Če ima dvomasni vztrajnik potem ga boš menjal,ker če trese potem trese vztrajnik.Lahko nabaviš aftermarket dvomasnega ali iščeš sklopko z navadnim vztrajnikom kar proizvaja Valeo in če obstaja za tvoj avto si zmagal (za golfa IV vem da obstaja).Ne kupuj rabljenega dvomasnega vztrajnika,ker boš imel po vsej verjetnosti 2 X delo
Vrni se na Material in storitve
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov