Ko sem spravil na cesto G60-ko sem dobil krila.
Taka krila, da zdaj mislim, da mi bo ratalo kupit razmontiranega rallye-a in ga spravit na cesto.
Začelo se je, s sezono oljk. Prejšnji lastnik ga je imel parkiranega pred vikendico na betonski podlagi, sredi ogromnega polja z oljkami. Rabil je pač plac, za shranit začasno vse oljke preden se jih odpelje v torklo. Ker sem na začetku leta z dvema prijateljema vzel v najem en hangar v okolici kopra, sem sprva mislil, da bi znancu skladiščil avto oziroma njegove kose.
Kako ti lahko stoji rallye v garaži, in spustiš priložnost za ga kupit ??
Nič, znancu sem ponudil predelanega Zipa 70 in nekaj dnarja, da bi mi pustil te »kose« kar tam kjer so trenutno.
Direkt na ACI po estratto cronologico, dobit ime lastnika. V imeniku sem našel nekaj številk in se lotil klicat. Naletel sem na nono pravega lastnika avta v Italiji. Nekaj dni za tem sem se končno slišal z lastnikom in se pogovarjal glede papirjev.
Ko je kupil avto, je zamenjal tablice z novimi in se ga lotil rihtat. Menda je imel v načrtu ga predelat v GTO in potem nevem kako (hvalabogu) ta projekt opustil. Moj znanec je avto videl enkrat mimogrede, se ustavil in vprašal. Ko sta se zmenila je avto že bil na poti v koper.
Papirje imam, avto na kosih imam. Kaj rabim ? dobro voljo, znanje, dnar. V bilokaterem vrstnem redu.
Karoserija je v »odličnem« stanju. Ocenite po slikah:
Kaj bom naredil z njim ? ne vem .
Zbrusil, zaščitil, pihnil v šric kit...in potem bomo vidli katere barve bo.
p.s.: original barva je LB7V, imam vse papirje in servisno knjigo z datumom nakupa, ki je bil 19.9.89 v Udinah
za danes bo dovolj