Marcel napisal/-a:Sej se nocem prepirat ampak kaj po tvoji teoriji pol tud original bobn od hrošča ne bo zdržal? sej dol se postruži sam "odvečn" materjal ki ne igra vloge pri statiki kosa. Kolker sm slišo od bližjih sorodnikov se je recimo na avtokrosu kjer je ta zadeva dost obremenjena use druga prej polomlo kot pa pesto ali bobn.
No, roko na srce, za to predelavo je treba material odstružit tam, kjer dejansko spremeniš trdnost kosa; treba ga je podrejat tudi na sprednji strani, tam kjer naleže disk oziroma drugače nalega felna; za 2mm materiala je potrebno odstranit. Kar pa naj ne bi bil problem, saj naj bi bili originalni bobni narejeni z ogromno rezerve, kar je očitno tudi na tip3jevi evoluciji izvedbe zavor, katerega pesto je na mestu, kjer vanj pridejo vijaki precej tanjše od hroščevega bobna. Material za izdelavo bobna in tip3 peste bi NAJ bil enak, vsaj tako pravijo fantje z internetov ki so se poglabljali v te zadeve.
Verjetno k trdnosti nekaj doda tudi sam boben pri tip3ju oziroma disk pri 914, da je lahko pesta toliko tanjša od bobna? Nevem zagotovo, razmišljam po kmečko pač. Meni že te originalne peste zgledajo strašljivo tanke.