1988 mk2 TAS

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj Volkswagen in Audi vozil

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne To Feb 11, 2014 1:32 am

nameščena še registrska:
Slika

sestavljen sprednji konec:
Slika

test ledic (ja, v smernikih so bele ledice):
Slika

in pa še ena slika prednjega konca:
Slika

kar se tiče motorja, je ostal 1.3 kateremu sem zamenjal vodno pumpo, ABS projekt bo zaenkrat v mirovanju zaradi drugih stvari. avtu marca poteče tehnični, do takrat upam da mi uspe uredit vso homologacijo [smilie=zeppelin.gif] in pa potem avto spravit ponovno na cesto. mi je pa danes povzročil nemalo problemov, namreč na testni vožnji mi je utrgalo jermen ki poganja alternator, tako da sem domov prišel na akumulator, zamenjal jermen, naredil 5km, zopet lučka. ni jermena. izkazalo se je da je počila jermenica na glavni gredi, ki je opletala za dober centimeter in trgala jermena. vsi štirje vijaki na jermenici kajpak poglodani. če se komu valja doma jermenica z vijaki vred, kupim :roll: je pa avto ko sem ga hotel spravit domov, seveda, v centru, na najbol prometni cesti ugasnil in obstal. verglal normalno, samo vžgal ne. itak pa dežuje. ne da se mi :D tako da se trenutno oba hladiva, on v centru na dežju, jaz doma :D to je to, če mi uspe zadevo v bližnji prihodnosti oživet in uredit homologacijo, pa še slike normalne kvalitete in izven garaže.
lp do naslednjič
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Feb 11, 2014 1:31 pm

jaz imam en 1.3 motor doma na katerem je potrgalo zobe na zobatem jermenu in so bati vsekali po ventilih.
lahko pogledam v kakem stanju je jermenica, rabil bi torej samo jermenico klinastega jermena na glavni gredi in pa vijake ?
kakšno je pa stanje na gredi oz. na jermenici zobatega jermena (nisem ziher zdaj iz glave kam se pritrdi), če praviš da je vijake "poglodalo" ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Sr Feb 12, 2014 12:56 am

tako je, gre se za jermenico klinastega jermena na glavni gredi, privijačen z 4x imbus mislim da 5 ključemi. vijaki so poglodani ker je pred mano nekdo očitno delal z napol nataknjenim ključem tako da zdaj vanj ne paše več noben ključ :roll: tako da sledi nadaljevanje z "majzlom" :mrgreen: sem pa dobil eno jermenico za silo od enega dizla, ki je zaradi današnjega delavnika nisem uspel zamenjat. mi pa jermenica na oko deluje malce večja. preden se lotim, mi zna kdo povedat kako na alternator deluje drug prenos? je pa avto danes vžgal normalno, seveda, jaz napol narejen, sem šel na test z odvijačeno špulo in brez filtra :D pogled v prometno pa je razkril, da je avto danes preživel svoje 26. leto na cesti (datum prve registracije je 11.2.1988) [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Feb 12, 2014 9:39 am

Navari gor povrtane matice na imbuse in boš odšravfal.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3804
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Feb 12, 2014 10:14 am

tisti vijaki so zelo dolgi in lahko tudi samo glavo prevrtaš z bohr-mašino in ti bo ostala jermenica v roki.
Fritz unter alles
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10864
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: Višta vseh višt
Avto: Pony ROG

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Feb 12, 2014 10:29 am

cirman napisal/-a: mi pa jermenica na oko deluje malce večja. preden se lotim, mi zna kdo povedat kako na alternator deluje drug prenos?


večja gonilna jermenica pomeni večjo hitrost gnane jermenice.
alternator se bo torej vrtel hitreje.

če ni neke velike razlike v velikosti, bo alternatorju "zgledalo" kot da non-stop teraš avto :lol:
če je pa velika razlika, ti pa že original jermen ne bi pasal.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Sr Feb 12, 2014 7:07 pm

Jermenica od dizla je večja za cca 20mm. Sem pa dobil še eno od 1.8 bencinarja ki je identična, tako da je zadeva že zamenjana :) sem pa vijake pobral dol z majzlom, najhitreje je bilo tako, druge vijake sem dobil z jermenico vred. Mi ve kdo povedat original dolžino jermena, ta je bil zadnji iz zaloge, pa nima napisane dolžine. je pa brez serva avto, gnan je samo alternator.
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Feb 12, 2014 11:32 pm

Slika
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne Pe Feb 28, 2014 2:49 pm

žuc, hvala [smilie=beer2.gif]

evo pa še par slik:

avto spet v garaži, pot mu je tokrat zaprl big brother :lol:

Slika

razlog za trganje jermen:

Slika
Slika

zaradi homologacije sem moral zamenjat fedre, kupil rabljene raceland gewinde z papirji in jih zmontiral. ker je polo naprodaj, sem z njega vzel še platišča in jih nataknil na tasa, ki se je do zdaj vozil z letnimi gumami:

Slika

končno sem se opogumil in dal poravnat remotec platišča, ki sem jih prej vrjetno več kot 5 let samo prelagal:

Slika

zdej se bomo pa mal igral za spolirat in pa pobarvat jih :D
a mi lahko en pove za gti obrobe, a se bočne lajšte držijo k obrobam ali ne? nataknil bi gor pragove torej morem zamenjat še obrobe, letvic pa nebi dajal gor.
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Feb 28, 2014 4:07 pm

bocne letvice so vsaka zase, zadnje obrobe so ciste, sprednjih pa se drzi parcentimeterski privesek.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: 1988 mk2 TAS

OdgovorNapisal/-a cirman dne So Mar 01, 2014 2:40 pm

Hvala! Če se že odločim za nakup kompleta, potem žagal obrob nebi, bom pač dal letvice gor, samo je smotan ker se je povarilo luknje, pa še napis Gti na letvici mi ni všeč, ker to avto niti pod razno ni. A se slučajno kje prodaja kakšen komplet za 3v model, lahko je slabše ohranjen, da bom mel malce izziva :)
Uporabniški avatar
cirman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr Sep 25, 2013 1:00 pm
Kraj: Žiri
Avto: VW polo, golf 2j

Prejšnja

Vrni se na Volkswagen in Audi projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost